Dani Bedrač je izjemno plodovit avtor, ki se mu beseda preliva tudi v glasbo in obratno. Njegova prva pesniška zbirka, Vidov ples, je izšla leta 2006, v naslednjih letih pa so sledile: Na drugi strani (2006), Temnejše zvezde in Opus Magnum (2010), Zajec v katedrali (2012), Lirik v deželi gumbov (2013), Sence psov (2013) in Somrak hijen (2013) pa tudi roman Bitka za Lobnikarjev grič (2009). Nekatere od teh zbirk so brezplačno dostopne tudi v e-obliki. Nekoč »davno« je nastopal v skupini Kladivo, Konj in Voda, s katero so se novembra 2012 znova organizirali in spet skupaj pojejo in nastopajo. Dani je pevec v prvotnem pomenu besede, saj svoje pesmi piše in poje.
Virtualni večer je 10. 12 2013 vodila Aleksandra Kocmut Kerstin.
Tema je še odprta za tiste, ki se večera niste uspeli udeležiti v živo, pa bi želeli Danija še kaj vprašati.
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:30
Spremenjeno:
10. 12. 2013 ob 20:40
Temu bumu pa je najbrž botrovala misel, da moram, dokler je še čas in dokler sem še pri močeh in pri pameti, napisati in izdati kar mi – literarno rečeno – še leži na duši. Imel pa sem (in še imam) tudi idealne pogoje za nemoteno ter kontinuirano glasbeno in literarno ustvarjanje.
:)
urednica
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:31
Spremenjeno:
15. 04. 2014 ob 22:21
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:32
Spremenjeno:
15. 04. 2014 ob 22:21
Huh, Ana! Jap, lep koncert je bil to. :)
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:33
Spremenjeno:
10. 12. 2013 ob 20:40
urednica
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:35
Spremenjeno:
10. 12. 2013 ob 20:37
No, vidiš po toliko letih je zasedba še ista, slika in zvok pa še boljši. Bravo! Menda še nastopate?
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:37
Spremenjeno:
10. 12. 2013 ob 20:40
Še bomo nastopali! Po jubilejnem koncertu smo nastopili še na laški prireditvi Pivo & cvetje, pa v Ipavčevi hiši v Šentjurju ... V februarju 2014 pa se vračamo na kraj zločina, v Žalec.
:)
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:39
Spremenjeno:
10. 12. 2013 ob 20:41
Obveščaj nas o dogodkih. No, seveda pa ne moremo mimo tvojega tradicionalnega boemskega večera, ki se bliža!
http://www.pesem.si/a/objava/prikaz/88698/tradicionalni_boemski_vecer
Kdaj postane nek dogodek tradicionalen, po tvoje?
Katera Vaša knjiga Vam je bolj pri srcu? Od kje ves ta navdih za pisanje pesmi in ustvarjanje glasbe?
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:40
Spremenjeno:
10. 12. 2013 ob 20:43
Ana, dogodek postane tradicionalen, ko se v isti ali podobni maniri nekajkrat ponovi. Po moje. :)
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:41
Spremenjeno:
10. 12. 2013 ob 20:42
Kerstin, pesmi iz omenjene zbirke sploh ne doživljam ločeno od zunanjega sveta, oziroma od te, konvencionalne strani …, so le bolj ali manj posrečeni zapiski brskanja po bolj odmaknjenih, na prvo žogo celo nedostopnih, temnejših, morda celo patoloških predelih bivanja. So rezultat percepcije, ki skuša prodreti v tisto, čemur bi se ljudje v vsakdanji življenjski in/ali preživetveni praksi morda radi kar najbolj izognili. A če je ustvarjalec, tako kot ti, jaz in podobni, dosleden raziskovalec in pronicljiv opazovalec, se tem vsebinam in stanjem ne sme in ne more izogniti.
:)
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:42
Spremenjeno:
10. 12. 2013 ob 20:45
Alais, vse knjige so mi več ali manj enako pri srcu, čeprav se mi vedno zadnja izdana zdi najboljša. ;) O inspiraciji pa sem pisal v odgovoru na Aleksandrino vprašanje.
skrbnik
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:42
Spremenjeno:
10. 12. 2013 ob 20:45
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:43
Spremenjeno:
10. 12. 2013 ob 20:45
Gregor, tole je v bistvu bolj pesmarica benda kot pesniška zbirka, je pa seveda moje avtorsko delo. :)
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:45
Spremenjeno:
10. 12. 2013 ob 20:47
Moje
uglasbene pesmi so dosegale in še dosegajo relativno širok krog ljudi ne le
doma, ampak tudi v tujini, kar me seveda veseli. Zasluga za to pa gre
spevnosti, dobri interpretaciji in seveda nosilcem zvoka ter koncertom in
vrtenju te muzike po radiu … Ne bi pa mogel tega trditi za vso mojo poezijo, sploh
pa ne za zadnje štiri zbirke, o čemer bova morda več povedala v nadaljevanju
tegale pogovora ...
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:46
Spremenjeno:
10. 12. 2013 ob 20:53
Dejstvo
je, da sem, odkar vem zase, ogromno bral: klasično poezijo, zabavne in
pustolovske romane, pa tudi filozofske in psihološke razprave – skratka
raznorazno humanistiko. In vse prebrano je v meni pustilo nekakšno usedlino, ki
sem jo skozi čas predeloval bolj asociativno in manj racionalno. Na meni lasten
način so se te usedline začele povezovati na občasno bizaren, pa tudi duhovit, vsekakor
pa na več ali manj odbit, samosvoj način. Tem povezavam sem sklenil dati legitimnost in
jih utelesiti kot poezijo, saj to navsezadnje tudi so … Seveda gre za več ali
manj svoboden tok zavesti (čeprav so pesmi v glavnem pisane v natančno urejenih
tercinah in kvartinah), ki pa v številnih primerih vendarle vsebuje skrivno,
zakodirano sporočilo.
:)
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:47
Spremenjeno:
15. 04. 2014 ob 22:22
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:50
Spremenjeno:
10. 12. 2013 ob 20:54
V teh novejših pesmih, kot opažamo tudi na portalu Pesem si, si šel korak dlje od tega, da v poezijo vkomponiraš pesniška oziroma literarna sredstva – dejansko poezijo tkeš iz samih prispodob, poosebitev, sinekdoh idr. tropov. Ob tvojem bogatem besedišču, ki seva iz vsake vrstice, in izkušenem peresu tako ustvarjaš pogosto precej hermetično poezijo, v katero ne more prilesti kar vsak zajec, morda celo zveličar ne. ;) Kako sam gledaš na to? Kaj ti pomeni, ko vidiš, da kakšna taka pesem a) sploh ni razumljena, b) je razumljena zelo po svoje (glede na interpretacijo bralca) in c) bralec ujame točno to, kar v pesmi sporočaš? Ali pri taki poeziji sploh še lahko govorimo o sporočilu pesmi v klasičnem pomenu besede?
Poslano:
10. 12. 2013 ob 20:52
Spremenjeno:
10. 12. 2013 ob 21:00
Ali
lahko v mojo poezijo prilezejo ali zlezejo razni zajci, zveličarji, stihoklepke
in vsi ostali ljubitelji ali tvorci pisane besede, pa je vprašanje, ki me ne
vznemirja preveč. Ne pišem, da bi bil sprejet, razumljen ali všečen. Ne pišem
za denar in ne pišem za nekakšno posmrtno slavo. Pišem, ker moram pisati, ker
je to moje delo, moj modus vivendi … Moram pa priznati, da me pogosta osuplost
bralcev in poslušalcev na malce zloben način vendarle kraljevsko zabava! Nič ne
de, če mojih zadnjih pesmi ne dojamejo: tudi pesmi, ki jih je pisal recimo W.
Blake, so začeli dojemati in ceniti šele okoli 150 let po njegovi smrti. Sem pa
vendarle vesel, če vidim, da je komu potegnilo, za kaj v moji novejši poetiki
pravzaprav gre, če komu prebije v zavest sporočilo kakšne pesmi, ali pa če kdo
na osnovi tega morda celo spremeni svoje videnje ali pojmovanje poezije kot
take. Tudi takšni se najdejo ...
Komentiranje je zaprto!