Obrazloži mi ovu ocjenu pametnjakoviću. Nemaš pametnijeg posla nego zajebavati ljude na pesem.si? Ajmo, da čujem kritiku moje pjesme, i kako ti to znaš da ona zavrijeđuje ocjenu 3.39, a ne recimo 3.38 ili 3.40? Jadna je majka koja je tebe rodila takvoga !
Poslano:
24. 11. 2013 ob 00:00
Spremenjeno:
01. 01. 2014 ob 22:59
če smo realni in količkaj poznamo pesniško sceno, potem nam je jasno, da je na tekmovanjih zelo velika referenca, če objavljaš na pesem.si, ki je trenutno sinonim za kvaliteto, zaradi tega so se nekateri "tekmovalci" včlanili na ta portal, sedaj pa jih motijo ocene.
Tisti, ki so proti ocenam, lahko objavljajo na portalu Literarni val in še na katerem od drugih, kjer ni ocenjevanja.
Lp, okto
Poslano:
24. 11. 2013 ob 03:04
Spremenjeno:
24. 11. 2013 ob 10:18
sramota!!!
a sama potuha, fuj in fej - kr na tla - vse ocene na tem portalu so rahlo v oblačkih - sinonim za kvaliteto; to je tko kot pajceki, k ne vejo, da je lahko v sosednjem boksu boljš., ker je itak slabš. k naša mama je najbolj boga. naj povem, da je svet en in tole je en mali rovek nekje bogu za nogu.
Ha malo si vas bom privoščil, ker ste vsi lepo na kupu zbrani, se že kej kolenca tresejo, pesniki, tekmovalci, sramota za naš rod!
bljuk - dobr da tehnologija ne omogoča še kaj odložit
tist k se prjavlja na tekmovanja in dnar sam porab ??? upam, da ne spoznam, če ste tukaj, ne se javit! prosim vas.
sicer pa to pišem ne kot kr tko provokacijo ampak resničen poduk, da ga vsi k ga še serjete nehate pri priči! saj ste pesniki - umislite si drug dodan smoter k svojemo brezplodnemu sicer? početju!
denar za pesem, pa raj nesem kovček z eksplozivom v eno komaj zgrajeno judovsko naselje v palestini, za sladoled, kot da mi dnar uturijo za neki kar itak ne...
mal sem se razpisal, da vidim kdo bo fasu ošpice?
Poslano:
24. 11. 2013 ob 10:09
Spremenjeno:
01. 01. 2014 ob 23:02
okto, če imaš prav, da so se nekateri (morda mnogi) tule včlanili zaradi ocen,
potem je to za njih katastrofa, pa sramota tudi.
sam vsekakor ne sodim v to skupino, morda pa mi je manjkal le še tvoj komentar, da začnem objavljati pesmi kot neobjavljene in se bodo sčasoma same, neocenjene pojavile med objavljenimi. (1 mesec, če imam prav).
kot serm rekel, uredniška ocena, vidna objavljitelju - bi še šlo. Vsi vse - tu pa se je
portal zapletel v nek ideal demokratičnosti ipd. . Samo s podčrtavanjem in komentiranjem pa bi vseeno lahko dosegali selekcijo in tako kot do zdaj
izpostavljali odlične in presežne pesmi.
Kolikor vem (kolikor sem prebral), na literarnem valu vsi vse hvalijo in so vsi srečni. Kolikor vem, so tam tudi mnogi (odpadniki)?, ki so jih tukaj motile uredniške ocene, ne- podčrtavanje ipd. hvala za ta val, res ne bi.
še en poudarek, mene ne motijo ocene, ki jih dobim, ampak ocenjevanje samo. ko sem, skupaj v paketu, s še nekaterimi člani + kakšno dežurno urednicodobival cveke, mi je bilo to komično, saj drugač ne more biti, pa sem pisal pikre aforizme, tako da sem jim na nek način lahko še celo hvaležen.
bolj kot ocenjevanje samo, pa me moti oz. mi je žal, da je bilo do zdaj zaradi ocen toliko slabe volje, da je nekaj odličnih pesnikov zaradi tega pomahalo, čeprav so bile včsih njihove reakcije na ocene milo rečeno neprimerne, nizkotne celo.
tako: v trgovini sem se vprašal, zakaj imate toliko sladkarij, red bullov in cukrčkov. ali ne bi bilo bolje kaj drugega? nisem norel in ne bom se drl, da nikoli več ne bom ničesar kupil, le škoda se mi zdi, da je tako.
lp
Poslano:
24. 11. 2013 ob 10:45
Spremenjeno:
01. 01. 2014 ob 23:03
Želja po dobri oceni še ne pomeni nujno tekmovalnosti, ampak željo po realnejšem odzivu. Vsi vemo, da se kvaliteta v pisanju ne doseže čez noč in brez truda in si ne želimo le hvaljenja.
LP, mcv
Poslano:
24. 11. 2013 ob 10:55
Spremenjeno:
24. 11. 2013 ob 17:38
:) mc, kaj si to napisala? da je odziv toliko bolj realen, kolikor boljša je ocena.
morda ne boš verjela, ampak presežne pesmi večinoma (soneti in podobno izvzeto) ( pa tudi haikuji in aforizmi) ne samo, da ne nastanejo čez noč, ampak nastanejo takorekoč v hipu. to je stvar nekaj trenutkov, morda (nekaj deset) minut, odvisno od dolžine.
se pa strinjam, da je tudi to neke vrste trud, vendar imaš ti v mislih najbrž drugačen trud.
lp
Poslano:
24. 11. 2013 ob 11:08
Spremenjeno:
24. 11. 2013 ob 17:40
Res je, p., pri prvem stavku sem se zakvačkala. Moralo bi pisati želja po ocenjevanju nasploh.
Pri kvaliteti pa ne govorim o eni pesmi ampak o tem, kako napreduje pisec v kvaliteti svojega pisanja. Seveda ena dobra pesem lahko nastane zelo hitro. A ne prva, največkrat niti stota, ki jo nekdo napiše. Da začne pisati večinoma dobro ali odlično, večina prej napiše tudi mnogo povprečnega. So izjeme, tako kot v znanosti tudi v umetnosti obstajajo geniji.
In tistim, ki nismo tako dobri, kot bi želeli biti, pride prav tak portal s svojim odzivom na napisano.
LP, mcv
Poslano:
24. 11. 2013 ob 11:39
Spremenjeno:
24. 11. 2013 ob 19:06
se strinjam, dodal bi, da tudi razne eminence, ki imajo veliko velikih pesmi za sabo, lahko pišejo tudi dokaj povprečne pesmi. še več - lahko se celo ujamejo v neke vrste (netipično) stihoklepstvo, postanejo npr. ujetniki svoje forme, ki jih prevzema. So, so precej hude izjave to, pa ne bi razvijal, ker sva šla iz teme.
morda le to, da jih povsem razumem, mi pa postanejo odvratni. ko začnejo pisati
za npr. navadni prozni wannabe (Hank npr.) pofl osladne spremne besede.
ali ko zvem za razne njihove spletkarije - pricuzaj se na denar ipd.
zašel sem, grem rajši spat,
ln
Poslano:
24. 11. 2013 ob 21:21
Spremenjeno:
08. 01. 2014 ob 14:51
lp
Poslano:
25. 11. 2013 ob 18:13
Spremenjeno:
26. 11. 2013 ob 08:49
Če lahko malenkost povzamem, je že tukaj mogoče razbrati en kup različnih pogledov na ocenjevanje.
Ocenjevanje je lahko dragocena povratna informacija piscu, ob prostovoljskem angažmaju vseh verjetno ne gre pričakovati detajlne kritike vsakega tu objavljenega dela, ocena pa stane primerjalno dosti manj časa in truda (pa še to je lahko preveč, če želi kdo to početi približno konsistentno). Pri tem bi si nekateri pisci želeli videti
Poslano:
27. 11. 2013 ob 17:54
Spremenjeno:
07. 12. 2013 ob 21:23
Osebno me ocene ne motijo.
Edino, kar se mi ne zdi fer, je to, da ne zmorem prebrati vseh objavljenih pesmi, ker jih je preveč.
To je vsebina mojega prvega komentarja pod to temo.
Lp, Lea
Poslano:
28. 11. 2013 ob 07:19
Spremenjeno:
28. 11. 2013 ob 13:49
bp, si se tako na široko razpisal, da sem rabil kar nekaj časa, da sem prebrasl.
edino pod tretjo črtico ... zdaj vidimo povprečje vseh ocen. če sem prav razumel, bi potem registrirani, ki so za to, da vidijo vse ocene, lahko videli vse posamezne ocene drugih registriranih. se pravi - kdo je komu 5, kdo 1 itd.
če se prav spomnim nekih komentarjev je bilo tako na začetku portala, potem pa je bilo treba to možnost ulkiniti, ker so vsi vsem dajali same petice, hkrati pa je že to ustavilo partibrejkerje. tko da so najbrž boljša samo tista opcijska povprečja.
drugač so mi zanimivi predlogi. bi bilo kot radio, volk ali koza pa bi si bila potem sama kriva, če izbereta napačno postajo.
..............................
Lea, ne sekiraj se, a veš kako je šele meni žav, jaz se sekiram še zaradi vseh drugih portalov po svetu. :) hecam se, ampak vsega tako ne moremo, niti nima smisla.
sem pa pomislil, koliko pesmi naj človek prebere v življenju, da bo dovolj obsevan.
vsaj pri meni je tako, da mi jih trajno ostane v spominu (tako da lahko o njihovi vsebini govorim) le en manjši delež. tudi od tistega, kar imam v izboru npr.
lp
Poslano:
28. 11. 2013 ob 10:49
Spremenjeno:
07. 12. 2013 ob 21:25
Bobobvarji, da bi bile posamezne ocene vidne še komu, razen v administrativne namene, bi lahko hitro videli kako zgleda prava besedna vojna, ali pa še kaj bolj grozovitega, kako je vsem vse tako fino in fajn.
Predlagam samo, da se trenutna kumulativna in povprečna ocena razbije na kategorije in se izračuna povprečno oceno uredništva, in povprečne ocene drugih razredov uporabnikov v na novo razslojeni pesniški združbi, "jer ste vi to tražili". Vsaj tako sem razumel nekatere komentarje tukaj. In nisem čisto prepričan, da je to tudi pametno. Sploh ker nekateri že zdaj "za prmej" vejo, kateri posameznik jim je za posamično pesem podelil posamezno oceno. Morda ocene v posamični kategoriji niti ne bi bilo mogoče videti, dokler ne bi dobili vsaj dveh ali celo večih ocen.
lp, bp
Poslano:
28. 11. 2013 ob 12:36
Spremenjeno:
28. 11. 2013 ob 13:45
bp, povprečna ocena uredništva??
Kolikor imam občutek, vsako pesem oceni le en urednik, redkokatero dva ali celo več.
Sicer pa predlagaš sistem "pogledov", ki jih je verjetno zelo komplicirano tehnično izvesti, (tudi) zato iz tega ne bo nič. V prvi vrsti pa zato ne, ker je ta debata že vnaprej opredeljena kot brezplodna.
LP, mcv
Poslano:
29. 11. 2013 ob 10:01
Spremenjeno:
29. 11. 2013 ob 10:37
Tovrstne spremembe niso kakšna huda raketna znanost, ampak predvsem vprašanje smisla, časa in volje, prioritete rečemo temu moderno, ko naslikamo še sebe zraven.
v resnici bi bilo dobro, da ocene ostanejo, ne samo zaradi cvekov, namreč, mene bi razveselilo, če bi se kdaj zgodil čudež in bi se našel kdo, ki bi jamral zaradi petic.
evo me. itak bi se na to dal, pa ne bom zdaj in tudi v prihodnje - prišel sem oddat voščila ... a sem splh - kam sem zdaj naletu ... ups , merry
jane
ŠE ENA BREZPLAČNA DEBATA O OCENJEVANJU, ja to bi bilo to.
malo se počutim krivega, ker sem pisal s pomočjo google tarnlatorja
Poslano:
26. 12. 2013 ob 08:17
Spremenjeno:
26. 12. 2013 ob 08:18
v kontekstu literarnega ustvarjanja (potencialnega napredovanja - ne sprašajte me, kako to mislim) so verjetno ocene res koristne - sam lahko priznam, da mi je kdaj kaka desetinka ali stotinka švisnila v obraz, kot odgovor, ki ga je iskala pesem ... tako, da, vse se da uporabljat - ob uporabi izostrenih aparatur, ki nam berejo, vidjo , kakorkoli.
manj me moti limanje petic kot enk - iz preprostega karmičnega razloga, ki če je brezvesten je bolje, da se utopi v (pačetudi) navidezni lepoti, dobroti, kot želimo reči.
iz vidika antiliterarne vrednosti so te petice v neki igri, ki ni popolnoma brezveze - to bomo videli, če ne umremo prehitro.
talanje šusov sam ne bi niti sankcioniral - dokler imamo možnost - tisti drnik drsat in svobodno voljo, ki ji tu branike loščimo - potem ocene lahko rakom žvižgajo, tudi rumbo, če slišimo.
ne znam dajati modrih zaključkov glede ocen - samo to; da je vsaka le ocena.
lp
Poslano:
26. 12. 2013 ob 08:25
Spremenjeno:
26. 12. 2013 ob 10:07
jaz bi predflagal, da je najvišja ocena sedmica.
tako bi rad eno dobil - na lotu.
glede ocen - samo to; da je vsaka le ocena
ja, tudi cvek je le cvek, naj najprej sebi podkurijo
Komentiranje je zaprto!