Noga topota po vlažnem mahu,
živa zemlja nemo odgovarja
in kragulj nad dreni opozarja;
spev poletja v jutrišnjem zamahu.
Kamen se zarije v vzmet tetive
in na koži srage mlačne vode.
Misel lačna išče srž, odvode
od zaslonke molka praznožive.
Nisem in ne bom te v dihu našla.
Polna pljuča so pod krik te skrila,
ko v apnei prazna pozabila
sem dvojino najinega teka.
Tu pa Sava teče, tista reka,
ki v ednine vdih se bo razlila.
Poslano:
21. 06. 2012 ob 02:48
Spremenjeno:
21. 06. 2012 ob 02:49
O čem razmišljam, ko govorim o teku? ;) Murakamijeve knjige, katere naslov parafraziram, sicer nisem prebrala. Poznam pa njen naslov in se mi je asociativno utrnil ob tej sonetni, oblikovno izpiljeni pri/-izpovedi, ki prehaja iz ekspresivnosti v impresivnost, iz zunanjega v notranjost, skozi (tek) vrstice. Iz skoraj "tehničnega" orisa (orisa, ne opisa!) jutra, skozi katero teče tekač, v tercinah dokončno prestopi v mehkost lirike, samorefleksijo, ki je podana s sprejemajočo otožnostjo, s pogledom naprej, ki pa kaže subjektovo izolacijo (morda tudi od samega sebe). Izvrstne prispodobe (reka, ki v ednine vdih se bo razlila idr.), neologizem (praznožive), svežina, izvirnost.
Poslano:
21. 06. 2012 ob 20:05
Spremenjeno:
21. 06. 2012 ob 20:24
Kaj naj rečem, razen: 50 pik.
"Sanjam, da i ja budem POPOLN".
Lp, Maki
:)))
hvala obema.
no
comment!
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Lidija Brezavšček - kočijaž (urednica)
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!