acoforizem

Ne postajamo pametni od izobrazbe ali od tega  kar smo slišali in  brali ... temveč od tega, kar smo doživeli.

aco ferenc

Y

Y

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:27
Spremenjeno:
31. 03. 2012 ob 15:57

"... imaš prav plazma so tekoči kristali, plin je v teh sedanjih.daj močno za 35 stopinj ekran, pa boš doživel razliko." 

!! Kot najbrž veš, so LCD-ji harejeni za omejen kot gledanja. Včasih je bil ta le 30-40 stopinj, zdaj je več. Se pa seveda spremenijo barve, malce bolj LucyintheSkywithDiamonds doživetje.

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:29

... no ti pa lobira mir in blaženi konec.Zmota ti pa pride še  prav. Pomešal sem besede in ne pojme.Saj pravim , želim ti dolgo in zdravo življenje, ki ti ga znanje in medicina  sigurno prispeva.

lp

ac

Zastavica

Y

Y

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:33
Spremenjeno:
31. 03. 2012 ob 15:57

Sposodi knjigo o zmotah cepljenja? Katero pa, ker jih je najmanj 10.000. Knjige so dandanes vir zaslužka, kot rumeni tisk, večje oslarije kot pišejo, večje so naklade. 

Ni pomembna knjiga, pomembne so informacije, kvalitetne informacije. Začneš lahko z osnovno medicinsko izobrazbo, biokemijo, itd, po nekaj člankih na temo cepljenja ti bo vse jasno. Saj mar to hočeš, da ti je jasno? Ali pač hočeš samo poslušati mnenja 'strokovnjakov' iz teh knjig? 

Osnovni problem je ta, da če sam ne razumeš moraš pač nekomu verjeti. Ti nočeš verjeti uveljavljenim, zato raje verjameš šarlatanom. In tako se je rodila teorija zarote. Pomaga edino IZOBRAZBA, da misliš s svojo glavo in lahko pretehtaš.

Poleg tega imaš potem dostop do razumevanja, vse se sestavlja. Bereš lahko recimo skeptic dictionary, enega najboljših resursov, ki se ukvarja s popularnimi internetnimi zmotami, strahovi, itd. To pišejo ljudje, ki res vedo kaj je kaj in so odličen material. Priporočam vsem!!

 

 

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:35
Spremenjeno:
07. 03. 2012 ob 15:36

 Kot najbrž veš, so LCD-ji harejeni za omejen kot gledanja. Včasih je bil ta le 30-40 stopinj, zdaj je več. Se pa seveda spremenijo barve, malce bolj LucyintheSkywithDiamonds doživetje.

 

...vidiš nisem vedel, pa  tako počnem, o tem ti govorim.NIKOLI ne povedo vsega, sploh o škodljivosti, vse je v mejah normale in minimalno dozirano?? ... nihče pa teh kupčkov ne vaga.

me pa nekaj zanima kar nikjer ne morem preveriti.Na kako razdaljo seva Bazna mobitelna antena na hribu. pa ne o podrobnostih, kako nese nad nami in različni moči, to mi je že znano, sicer je moč evropsko omejena ... veš kaj o tem?

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:41

"največje zmote cepljenja." ... napisali so jo zdravniki, ki ne zagovarjajio cepiva, kot obvezna. Od pet milijonov umrlih zarado črnih koz ...uglavnem so umirali samo cepljeni, ker so jim dali živi virus.

Sem v društvu necepljenja v ljubljani in med nami so zdravniki s prizadetimi otroki, ki so verjeli, oni vodijo kompanjo proti na ustavnem sodišču. O tem ne moreva tukaj, ker je zadeva tradicionalna, kot goveja juha in dunajski zrezki.:)

lp

ac

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:50

pomembna knjiga, pomembne so informacije, kvalitetne informacije. Začneš lahko z osnovno medicinsko izobrazbo, biokemijo, itd, po nekaj člankih na temo cepljenja ti bo vse jasno. Saj mar to hočeš, da ti je jasno? Ali pač hočeš samo poslušati mnenja 'strokovnjakov' iz teh knjig

...stari vse je podrejeno lobijem za dobiček, nihče ne more izdati materijala, ki ni temu podrejen.Ne morem verjeti.Isti delničarji držijo v lasti svetovno prehrano, gnojila, genetiko in fermacevte.daj mal googlaj, boš našel odpuščene znanstvenike, ki so se uprli tej diktaturi in so na cesti, brez službe.

Škoda da ne sediva kje skupaj na čaju bi dobil od mene informacije, ki sem jih dobil v živo iz prve roke.Tudi današnji zdravniki niso več opranih možgan.Ti si stara šola, ko še nisi smel sam razmišljati, sedaj tudi nočeš več ker povleče preveč sprememb za sabo,Pikaso je dejal, če žabo počasi kuhaš, ne bo skočila iz lonca, kot če jo vržeš v vročo vodo.Tako deluje človek.Več nas je meni podobno razmišljajočih, ki se upirajo starim klišejem razmišljanja in vere.vse je izrečeno in početo z namenom dobička, to bo sedaj še bolj izrazito, ker nas je itak preveč.

lp

ac

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:57

... .podobna je debata o mesu ...vemo da ni ok jesti uboge živali, vemo da je to največje onesnaževanje, da pojedo več hrane, kot jo od njih dobimo, da so nezdravo pitane, prenašajo bolezni, so naš rod ... pa je zagovor vedno pristranski v osebno korist, ker nismo zmožni ne miselnih ne telesnih sprememb.

Beljakovine so edini jalov zagovor in tradicija tega početja?? Znanost pa molči, ker tudi od mrhovine živi.

lp

ac

 

Zastavica

Y

Y

Poslano:
07. 03. 2012 ob 16:24
Spremenjeno:
31. 03. 2012 ob 15:57

"me pa nekaj zanima kar nikjer ne morem preveriti.Na kako razdaljo seva Bazna mobitelna antena na hribu. pa ne o podrobnostih, kako nese nad nami in različni moči, to mi je že znano, sicer je moč evropsko omejena ... veš kaj o tem?"

V tem grmi zajec. Ti bi rad odgovore brez da ti razložim, vedel ne da bi razumel. 

Bazna postaja GSM (kakor vsi oddajniki RF) ima neomejen doseg. V praznem prostoru se gostota energije manjša s kvadratom razdalje, torej če si 10m daleč je sevanje 10.000x večje kot na razdalji enega kilometra. Teren, odboji, absorpcije itd tudi vplivajo, tako da je težko reči. Če te skrbi zaradi zdravja, naj te ne. V času, ki si ga že (in ga še boš) izgubil s tem, si boš življenje bistveno bolj skrajšal kot če bi ždel 10 let pod radijskim oddajnikom na Krimu. Študije to nedvoumno kažejo (poglej recimo tole za dober uvod in pregled vseh dosedaj narejenih študij). Naj te ne zavede, da boš vedno našel neke vire, ki bodo trdili nevemkakšno škodljivost, kakor tudi v časopisu vedno najdeš napovedi konca sveta. 

Zastavica

Y

Y

Poslano:
07. 03. 2012 ob 16:43
Spremenjeno:
31. 03. 2012 ob 15:57

Glede tvoje obsesije s skrivanjem informacij za dobiček pa še par stavkov.

Osnovno znanje, torej fizika, kemija, biologija... je v rokah človeštva. Gotovo so kje kakšne napake, namerne ali ne, vendar zelo redke zaradi metode dela. V osnovi noben znanstvenik ne verjame nikomur, temu se reče skepticizem. Ti imaš ta problem, da verjameš, ne da bi preveril. Znanstvenik verjame znanstveni metodi in kritični presoji. Seveda se naslanja na delo drugih znanstvenikov, ki pa se vedno preverja navzkrižno in vzporedno. Znanstvena dognanja so med seboj tako zelo prepletena, da je praktično nemogoče vstaviti napačen košček, da bi 'pasal' v celoto. Zato se šarlatane in gnila jajca odkrije že na prvi pogled.

To, o čemer ti govoriš, da se skriva, so večinoma farmacevtske in medicinske raziskave o škodljivem vplivu tega ali onega. To se dogaja. To je samo na obrobju znanosti, pravzaprav gre bolj za aplikativno reč. Škodljivo je itak vse. Že iz poznavana narave stvari in fizike, kemije, so nekatere stvari jasne brez empiričnih študij. Jaz nisem paranoičen do tega, kaj vse je škodljivo, sploh pa tega ne mešam z znanostjo kot ti. Tebi se je to vse zgodlalo. 

Tako ali tako nimaš kaj; če nekdo prodaja strup in se tega ne ve, se boš pač zastrupil. Preventivno odrekanje vsemu, kar ni 100% preverjeno, me ne zanima. Kar mojemu življenju daje smisel so vse te možnosti na razpolago. Druga skrajnost (da verjameš vsakemu strahu pred tem in onim) je spet mimo; tudi študije o slabih lastnostih lahko podtika konkurenca (en material nasproti drugemu). 

Jaz sem nekaj časa veliko o tem razmišljal in sem ugotovil, da je sama izguba časa. Če poskrbiš za osnovne vire nevarnosti si naredil 99.99%, poleg tega če veliko veš že tako ali tako zaslutiš težave še preden nastopijo in lažje razvozlaš zapletene situacije v preproste. 

Rajši pojdiva na sprehod. lp, K

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
07. 03. 2012 ob 18:34

...imaš prav.

 

Zastavica

Komentiranje je zaprto!

aco ferenc
Napisal/a: aco ferenc

Aforizmi

  • 07. 03. 2012 ob 01:33
  • Prebrano 1954 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 165.2

Zastavica

Imate vsaj eno nujno obvestilo! Želite pregledati obvestila?
Ste prepričani, da želite zapusti stran? Vse spremembe bodo zavržene!