acoforizem

Ne postajamo pametni od izobrazbe ali od tega  kar smo slišali in  brali ... temveč od tega, kar smo doživeli.

aco ferenc

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
07. 03. 2012 ob 08:32
Spremenjeno:
07. 03. 2012 ob 08:33

majčkeno pomanjkljivo, strinjala bi se s tem, če bi pisalo:

 

Ne postajamo pametni samo zaradi izobrazbe ali od tega, kar smo slišali in  brali ... temveč predvsem od tega, kar smo doživeli.

 

aja, moja napaka (!angel), saj ni naslovljeno z "aforizem", ampak z acoforizem. torej se itak nimam pravice vmešavati, ker je pod takim naslovom itak samo tvoje mnenje, do katerega imaš pravicocheeky.

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
07. 03. 2012 ob 08:52
Spremenjeno:
07. 03. 2012 ob 08:54

Lidija, namerno ni naveden "samo", kot olajševalni okrasek, ker bi padel dvom na trditev.Morda manjka še razum zraven pameten.

Marie Curie je bila ena najbolj pametnih žensk na svetu.Koščke radona je nosila po žepih, kar je največja neumnost, ki jo je stala življenja in prav tako njeno hčerko.

Danes je v muzeju njen dnevnik in beležka kuharskih nasvetov, ki sta zaščitena pred sevanjem, ki ga oba oddajata.

Ko je dojela napako, je bilo prepozno.

lpac

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
07. 03. 2012 ob 11:27

"Lidija, namerno ni naveden "samo", kot olajševalni okrasek, ker bi padel dvom na trditev.Morda manjka še razum zraven pameten."

  vem, aco, saj zato sem pa napisala, kar sem :)))

Zastavica

Y

Y

Poslano:
07. 03. 2012 ob 13:55
Spremenjeno:
31. 03. 2012 ob 15:57

Aco: "Marie Curie je bila ena najbolj pametnih žensk na svetu.Koščke radona je nosila po žepih, kar je največja neumnost, ki jo je stala življenja in prav tako njeno hčerko."

In kaj točno je point, ki si ga želel sporočiti s tem? Ravno po njeni zaslugi danes vemo, da ni pametno po žepih nositi radioaktivnih materialov, in kaj sploh je to radioaktivnost. Prej se nikomur ni sanjalo o tem, a ni zanimivo, da nas 30.000 let izkušenj tega ni naučilo, ampak šele "ena pametna ženska"? 

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
07. 03. 2012 ob 13:57
Spremenjeno:
07. 03. 2012 ob 16:10

ja, natančno tako. in zato tudi ti, aco, ne boš nosil radona po žepih, ker si o tem že bral (ali slišal)

  torej, če je to res, negiraš lastni acoforizem!

 

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
07. 03. 2012 ob 14:08

ABSURDNO! ABSURDNO!

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
07. 03. 2012 ob 14:22
Spremenjeno:
07. 03. 2012 ob 14:40

Lidija ...intuiciji dajem prednost, to pa izobraženi zanemarjajo.Bušman tega neb šlatal, jaz tudi ne.Ko je prišel prvi mobitel sem vsem trdil, da to kuri možgane ... nisem hotel na rentegen, penicilina, cepljenja, nikoli maščob in Teš sem tožil za radioaktivno sevanje, kot tudi dokazal z vzorci na negativih, jihi sem jih polagal blizu pepela.... vsi so se mi pred dvajsetimi leti smejali, tudi zdravniki in strokovnjakiDanes mi hodijo po nasvete z bolezninami.

.Na delovnih mestih so bila inozirajoči senzorji za požar, ki so  delavca ves delovni čas obsevali točno nad glavo ... ko sem  tudi to sprožil na sodišču so takoj zamenjali za terminalne in trdili, da onih nikoli sploh ni bilo.Zanimivo, da sami visoko izobraženi v firmi  niso vedeli o tem.Od tedaj inžinjerev ni več v remontu, le delavce pošiljajo tja in jim slikajo stanja ter poškodbe da jih opazujejo na slikah v pisarnah.

lepo je biti učen in naiven, še lepše bedak z intuicijo.

Taflonov, mikropečic, telefonov, čistila, praške ... to že dvajset let ne uporabljam ali nikoli nisem ... in tudi računalnik je več kot meter od mene s stran obrnjenim ekranom(15) zato imam oteženo pisanje.... seveda ne moreš zbežati, lahko pa omiljuješ. Prvi poskus atomske so dobesedno gledali v živo, jaz niti v "švajsanje ne: ;)

lpac

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
07. 03. 2012 ob 14:46
Spremenjeno:
07. 03. 2012 ob 14:48

...aja, pred tem nisem nikjer ničesar bral, saj tega pred dvajsetimileti nihče ni niti vedel (sploh v komunističnem režimu) .

Tudi na avtobuse rentegenov, (izum Marie) nisem hotel leta 70. Itak imam do vsega novega zadržke, namreč niti ene zadeve, ki jih je znanost iznašla ni da ne škodi človeku in naravi.To dela izobražen  um.Seveda pa ne poznate sreče v džungli in je tiger bolj nevaren, kot naši produkti ;)

Na deponijah premoga v Šoštanju pride poleti do samovžiga...zakaj le?

.Buldožeristi in žerjavisti so se mi smejali, ko sem jim dejal da se to radon vname in da bodo zboleli.Vsi so že pokojni od raka, predvsem na modah.Perorez ve več o tem, le da je dobival bonuse da molči.Raje igra literarneža.Je bolj prijazno, kot ljudi osveščati.

Še bi vas o tem ... pa bedaka itak neb poslušali.

lp

ac

lp

ac

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
07. 03. 2012 ob 14:54
Spremenjeno:
07. 03. 2012 ob 14:57

 

 

Je to lep primer izobraženih pametnjakovičev;

je to lep primr pameti izobraženih in Onesnaževanje zraka s težkimi kovinami iz TEŠ. Podobne količine težkih kovin se sproščajo tudi preko dimnikov TEŠ, kljub elektrostatskim filtrom in mokrim izpiranjem dimnih plinov za odstranjevanje žveplovih oksidov. Dodatno so namerili tudi emisije arzena 5 ton/leto in cinka 300 t/leto. Vpliv težkih kovin, predvsem arzena, kadmija in deloma živega srebra, je zaenkrat najbolj izrazit v nekaterih vrstah gob iz Šaleške doline, ki presegajo predpisane meje[xviii].

 

Izpusti toplogrednih plinov iz premogovnika, ki niso nikamor všteti. Premogovnik izpusti v ozračje s prezračevanjem skupaj več kot 800 tisoč ton toplogrednih plinov (metan in CO2), kar predstavlja eno petino sedanjih izpustov iz TEŠ. Ali plačuje CO2 takso? Ali je v slovenski bilanci toplogrednih plinov?

Sedaj po izgradnji  TE6 bo vse podvojeno??? ima neumnost meje'''

 

Zastavica

Y

Y

Poslano:
07. 03. 2012 ob 14:54
Spremenjeno:
31. 03. 2012 ob 15:57

Aco, tvoja intuicija pojma nima o radijskih valovih, o mikrovalovih, o ionizirajočem sevanju radioaktivnih snovi, o teflonu, nevarnih kemikalijah itd. Vse to si prebral in pobral od znanstvenikov, ki so te pojave preučili in naredili naprave, ki to zaznavajo. Naša čutila zaznavajo le majhen del svetlobe (350-700 nm) in kemije. Večina hudih strupov je brez barve, vonja itd., zato so tudi tako nevarni. 

Malce si prestrašen in zmeden od vsega, to je. To s stran obrnjenim ekrano je pa dobra fora :)) Saj verjetno veš, da sevanje (če gre za katodno cev - stari monitorji) iz katodne cevi leti na vse strani, poleg tega pa močna magnetna polja tuljav za odklon uhajajo bolj s strani kakor naprej. Če pa si stran obračač LCD, je pa še toliko bolj zanimivo. Česa vsega ne pogrunta strah :)

Bolj kot si izobražen, bolj natančno lahko ugotoviš kaj je nevarno in kaj ni. Seveda vedno obstaja riziko, to je pač življenje. Paranoja ni ravno pravi odgovor :)

Sicer ionizirajoča sevanja srečaš tudi v naravi, recimo kozmične žarke, ki jim ne moreš uiti (edino v betonskem bunkerju globoko pod zemljo ali če bi imel svinčeno streho). Aja, svinec je strupen :) Med neurji se zaradi strel sprošča ozon. Da ne govorimo o požarih. Pa recimo UV, ki prihaja od sonca. Tega vsega intuicija ni nikdar vedela, delavci na poljih so bili pač opečeni in so dobivali melanome. Seveda, ker sploh niso vedeli kaj to je, niti niso vedeli, da zaradi tega umirajo. 

Itak pa Aco verjetno veš, da je inkubacijska doba raka precej dolga. Od časa poškodb DNA do smrti mine lahko 20-30 let, tako da pri tvoji starosti lahko mirno kadiš, se sončiš in uživaš razne karcinogene. Pa če si pred 20 ali 30 leti kadil, si itak na istem. Žal, življenju se ne da ubežati, kar je že stara znana ljudska modrost.

Ne pretiravaj s tem bio-cirkusom, pa bo :)

 

Zastavica

Y

Y

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:01
Spremenjeno:
31. 03. 2012 ob 15:57

To kar navajaš o industrijskem onesnaževanju, je res, vendar pa se je treba vprašati, ali si ti to odkril s svojo intuicijo in bajalico, ali pač so to izmerili znanstveniki z merilnimi instrumenti? 

Očitek, da brez znanosti ne bi bilo vseh teh nevarnosti, torej je ona kriva za vse, je malo zmeden. Če ne bi bilo pištol, bi se pobijali s sabljami. Če ne bi bilo medicine, bi umirali od gripe in vnetij. Včasih so povprečno živeli 30 let, danes pa recimo Japonci 80 in japonke 90. Ta argument je tudi nesmiseln, saj ne bi bilo nobene kulture (ne bi bilo pisave, ..). Jaz recimo sem vesel, da imamo vse to. Ti pa po mojem tudi, sicer bi se preselil nekam k domorodcem v džunglo med insekte, ki ti prevrtajo lobanjo in podobne radosti 'naravnega' življenja.

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:03
Spremenjeno:
07. 03. 2012 ob 15:03

Vem več kot si ti prebral, pa si oba domišljajva.Tvoj zagovor je tipičen klišejski do vsakega upora instituciji.Ti veš kar večina ve. Jaz vem, kar se ne sme.To ni debata za na portal, ker boš povlekel za sabo najmanj sošolce ;) jaz od svojih otrok nisem nobenega cepil, ker sem bedak ...že zato ne bova prišla skupaj in raje govori nasplošno, kot da mene izobrazuješ.Niti ne veš če boš dočakal 62 let s svojo logiko, torej sem že tu v modrostni  prednosti.

lp

ac

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:06
Spremenjeno:
07. 03. 2012 ob 15:07

hehehe si videl kako prilagojeno delujejo tvoji možgani.danes se moraš družiti z človekom in ne ljudmi, ki so večina zavedeni.Edino tako si vodljiv in odvisten sistemu lobijev, bančništva.

lp

ac

Zastavica

Y

Y

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:11
Spremenjeno:
31. 03. 2012 ob 15:57

Seveda, kar pišem je tipično klišejsko za znanost. Tam so klišeji (dognane, preverjene stvari) vodilo napredka. Vem, da je zate že prepozno, morda bo pa kdo drug, ki to bere videl še drugo stran. Povprečja ne lažejo. Koliko bo kak posameznik dočakal je zapletena stvar genov, situacije, naključij in nenaključij. Moj stric, ki je bil za tiste čase vzor zdravega življenja, je umrl za rakom pri 33-tih. Ostala familija, ki je pa v primerjavi z njim živela 'umazano', pa najmanj 70. Kaj češ, če ne razumeš, pač ne. 

Tu gre za javno pisanje. Zato ti potrebuješ protiutež. Res pa je, da imaš ti neskončno več volje do širjenja svojih strahov in zmot, kakor ima znanost volje do širjenja znanja. 

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:11

Malce si prestrašen in zmeden od vsega, to je. To s stran obrnjenim ekrano je pa dobra fora :)) Saj verjetno veš, da sevanje (če gre za katodno cev - stari monitorji) iz katodne cevi leti na vse strani, poleg tega pa močna magnetna polja tuljav za odklon uhajajo bolj s strani kakor naprej. Če pa si stran obračač LCD, je pa še toliko bolj zanimivo. Česa vsega ne pogrunta strah :)

...v tem primeru očuvaš oči, kot tudi stelevizijo, da ni zrcalnega odseva. ...ta plin pa itak zastruplja ves planet, plazmični še bolj.

lp

ac

Zastavica

Y

Y

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:18
Spremenjeno:
31. 03. 2012 ob 15:57

"...v tem primeru očuvaš oči, kot tudi stelevizijo, da ni zrcalnega odseva."

To ne drži. Odsev je vedno, ne glede na kot med očmi in ravnino ekrana. Nastavitev ambientalne svetlobe in zmanjšanje refleksij, ter prilagoditev kontrasta je pomembna, da se oči čim manj utrujajo. Jaz nisem pazil na to, že 30 let zijam v ekrane raznih velikosti in modelov po najmanj 8 ur na dan (poklic), pa še kar brez očal odlično vidim. Pomembne so tudi vaje za oči, primerna količina tekočine, glavno je pa genetika.

"...ta plin pa itak zastruplja ves planet, plazmični še bolj."

Plazmični plin? Misliš na plazmo, ionizirano stanje materije? Plazma obstaja samo pri visokih temperaturah (3000K) in takoj ko se ohladi pod to, ni več plazma. Tako da ne more ničesar zastrupljati. V naravi je plazma recimo Severni sij, pa površina Sonca, sončni veter (ki ga pihne tudi proti Zemlji v kakem izbruhu).

 

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:19

...ker tudi taflon ni mišljen za sevanje??? ...mal posplošuješ, ker se ne prilagajaš,  tipično za izobražene, da se verbalno posmehujejo nižjim rangom. Svojega zdravnika sem v Šoštanju vprašal zakaj dela in živi v takem onesnaženem okolju, ali misli da je imun. Kam pa naj grem je bil odgovor.  pred 38 leti. Sedaj je že 20 let pokojni. Rak ... pa je bil izobražen bolj kot ti in je vedel. Razumeš. Podobno je z Marie.

To je kot sex brez kondoma.

lpac

Zastavica

Y

Y

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:23
Spremenjeno:
31. 03. 2012 ob 15:57

Plus, ti očitno zapadeš pod vpliv vsakega zarotniškega klišeja, ki zaokroži po internetu.

Cepljenje :)) Če bi razumel, kaj to je, .. ah nima veze.. res se mi ne da več.

lp, K

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:25
Spremenjeno:
07. 03. 2012 ob 15:27

... imaš prav plazma so tekoči kristali, plin je v teh sedanjih.daj močno za 35 stopinj ekran, pa boš doživel razliko.

Prej mi je grizlo oči, sedaj več ne.

Tudi meni se ne da več o cepljenjih pa si sposodi knjigo o zmotah cepljenja, da ne padeva not.

lpac

Zastavica

Y

Y

Poslano:
07. 03. 2012 ob 15:25
Spremenjeno:
31. 03. 2012 ob 15:57

Ti sploh nimaš fokusa, na vse strani tolčeš, ignoriraš odgovore, se ne poglobiš .. samo širiš .. strah. Začneš pri Marie Curie, in v parih odstavkih smo že pri Šoštanju, LCD monitorjih, 'plazmičnih plinih', .. Ojej.

Zastavica

Komentiranje je zaprto!

aco ferenc
Napisal/a: aco ferenc

Aforizmi

  • 07. 03. 2012 ob 01:33
  • Prebrano 1942 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 165.2

Zastavica

Imate vsaj eno nujno obvestilo! Želite pregledati obvestila?
Ste prepričani, da želite zapusti stran? Vse spremembe bodo zavržene!