ne želim, da plakaju tvoje zbog ljubavi moje

ispadam kao budalo malo

ali srce drugo nije znalo

volim te

spominčica

19. 10. 2011 ob 13:10

ne mogu vjerovati da ovakva pjesma ima prosjek ocjena 3,9..no, ja ću reći svoje mišljenje:ova pjesma je blještav biser topline i ljubavi, toliko je puna emocije, topline i svjetla da se svako malo vratim i čitam je..moje iskreno poštovanje autorici, moje iskreno divljenje..moja ocjena je 10, čista desetka

spominčica

19. 10. 2011 ob 16:53
19. 10. 2011 ob 23:38

Mensure, hvala ti. Čudovit človek  in pesnik si, res si zaznal z  vso svojo "toplino in veličino" tisto, kar sem začutila jaz, ko sem napisala to pesmico ... milino, občutek, da bi objela ves svet, če bi se lahko opravičila ... in dala nekomu vedeti, kako mi je bilo zaradi tega ... prišlo je preprosto  iz globine srca ... pa še v hrvaščini sem jo napisala, ki  sem se je pa učila kot osnovnošolka nekoč ...  ker pa rada prebiram tvoje pesmi in pesmi ostalih tujih pesnikov, sem kar razmišljala v vašem jeziku ... upam, da nisem naredila veliko škode .... ne želim tega .

LP, spominčica

19. 10. 2011 ob 23:38

spominčica, sitne nepravilnosti koje si učinila pjevajući na hrvatskom još dodatno uvećavaju ljepotu ove pjesme čineći je pravom malom čarolijom topline i ljubavi..naime, po mom skromnom shvatanju poezije čovjek i ne može pjesmom postići ništa više ni uzvišenije od toga da zasja ljepotom svoje duše, ljepotom ljubavi..postoje ,,tehnički" savršene ali prazne pjesme, neubjedljive..a postoje pjesme kao što je ova Tvoja koje čovjeku vraćaju nadu i vjeru i u ljepotu i u mogućnost da se rječju pokaže ono najljepše i najvažnije u nama..mogao bih i stručnije objasniti svu ljepotu ove pjesme gdje se sadržaj i forma harmonijski stavljaju u službu iskrene emocije koja zasvira poput najljepše glazbe svodeći se u zadnjem stihu u inače izlizane riječi,,volim te" koje u kontekstu ove pjesme kao ,,bjekstvo" iz šarmantnog i neodoljivog pokušaja da se nekome na njegovom jeziku kažu riječi ljubavi, kao divan siže divnog truda u slavu ljubavi..mislim da poezija nije nikakav rebus niti artificijalno zamućivanje stvari,poezija je lijepa i jednostavna u svojoj ljepoti,čista kao ljudska duša ispunjena ljubavlju..ma oduševljen sam pjesmom i ne znam koliko sam je već puta pročitao..moje najiskrenije poštovanje

spominčica

23. 10. 2011 ob 13:45

Hvala za ta komentar - nerodno mi je ... toliko topline, emocij, razmišljanj na račun poezije,  ki jih malokdo še dandanes premore v tem nenehnem pehanju za "obstoj" in trdovratnem iskanju samega sebe, potrditvi svojih dejanj - nasploh v življenju  ...  v bistvu pa je tako malo potrebno za smehljaj na obrazu ... vedno znova berem tvoj komentar, ki mi daje spodbudo ... ljudje smo vedno bolj sebični in le malokrat priznamo nekomu, da tu pa tam tudi kdaj uspe ...

LP, spominčica

spominčica
Napisal/a: spominčica