In tale:
Čas ne čaka na nikogar, vendar to še ne pomeni... avtor
Človeška LučkaDuhovit začetek - to s stop znakom in master kartico.
Pri tvoji prejšnji še bolj (zgoraj jo je prilepil Perorez), a tudi v tej, me begajo osebe oziroma tvoj zapis - enkrat zapisuješ prvoosebno, nato preideš v drugoosebno in spet nazaj - v sobesedilu ni videti nekakšnih razlogov za take prehode (npr. dialog - lahko notranji ali med več osbami, ali morda menjava časa / prostora).
Ali prepletaš zgodbo nje, ki govori zgodbo, z njo, ki ji je prevzela moža ali
zgodbo dekleta, ki je vsa nagajiva in poskočna, a drugi njen del nosi skrivnost, se dobiva s poročenim moškim? OK, to so samo moja ugibanja, nič hudega, če nisi eksplicitna - nočem reči, da moraš najprej narisati odnose med subjekti (no, zase je že dobro, da to veš, ko pišeš), ampak da ne vnašaš zmede, ker s tem podiraš pluse ostalega besedila, ki jih ni malo: zanimivi miselni tokovi, preskoki, metafore, barvit jezik, igrivost in seveda še zaključek (ne le uvod;-).
Zmedel me je tale del:
"Napisala mu je kratko zgodbo.
Pripovedovala je o ljudeh, ki jim je vseeno, če so tiste male, umazane skrivnosti.
Njej bi bilo vseeno,
Ampak tvoji ženi pa ne."
Nenadoma vneseš nek moški subjekt, ga nagovarjaš s ti - ki ga ni slutiti prej, hm, hm, bi se dalo to poevedati manj komplicirano?
Vesela bom, če se oglasiš, Človeška Lučka, pa nam malo posvetiš v skrivnostno globino svojih pesmi. Boš?
Lp,
Ana