Vsakemu svoje

Neki far je dejal, da je človek brez boga nag. A bolje je biti nag, kakor slep.

Bojan Foršček

miko

Poslano:
20. 08. 2024 ob 07:41

"človek brez boga", je naše obdobje. težo te misli naj bi prenesel nadčlovek. pa se je sfižilo.

spet predavam. sorry. če pogledaš od blizu, se zdijo vsa obdobja enaka. mišljenju ne. 

jaz bi rekel, človek brez boga je kot repincl brez olja in kisa. 

aja, pa sol, sol!

naj nama bo odpuščeno.

lp

Zastavica

RAjko      Jerama

Poslano:
20. 08. 2024 ob 07:55
Spremenjeno:
20. 08. 2024 ob 07:58

z  Bogom ni nikoli bilo nobenih težav.

Je Popoln, Suveren, Ljubeč, Pravičen ustvarjalec, vzdrževalec in uničevalec vsega
obstoječega.

Problem je v človeku, v njegovi izkrivljenem in manipulativnem odnosu do
tega POJMA vseh pojmov.
Skratka, zloraba Boga v svoje namene

Zastavica

miko

Poslano:
20. 08. 2024 ob 09:04

RAjko, bog ne potrebuje zagovornika, mi ga potrebujemo. pa saj menda spet govoriva isto.

teža misli, (pa saj človek ne misli, to bi naj prenesel filozof, pa so čez noč vsi postali arijci, z obsedencem in demagogom na čelu), da je bog mrtev, lahko zdrobi človeka. po drugi strani, je Bojanov "slep", evidentnost tega, da je svet kompletno brezbožen, manipulativen in manipuliran. torej se strinjamo. da človek, je gol, tega pa župnik ne vidi.

z ali brez boga.

lp


Zastavica

Hors

Poslano:
20. 08. 2024 ob 18:23

Če govorimo o krščanskem Bogu, vsekakor ni "suveren" in "ljubeč", sploh pa "pravičen". Ne vem, če smo brali isto Sveto pismo.

Zastavica

miko

Poslano:
20. 08. 2024 ob 18:43

ne moreš tako površno mimo križanega. čeprav ne razumem tega, da je prav on smisel zgodovine. če je tako, se bomo itak k njemu vrnili. ampak se bomo dobro izčrpali ali crk ali, preden bomo rekli, ne moja tvoja volja se zgodi. to je hec, da je filozofija volje ornk zbluzila in trla filozofe same.

res je, da so vse okrog njega obložili s čudeži itn. kot preobložen sendvič. gre za to, da se duše itn, ne da dokazati. njegova govorica pa je bila taka, da jo je neposredno lahko pokazal.

toliko.

lp

Zastavica

Hors

Poslano:
20. 08. 2024 ob 19:23

Kaj točno je neposredno pokazal? Kakšno govorico? Ne razumem v celoti.

Zastavica

RAjko      Jerama

Poslano:
20. 08. 2024 ob 20:18

hvala Lubenica, da si se oglasil(-a) in mi dal(-a) povod za še eno misel.


krščanski Bog ne obstaja......to so pretesni škornji zanj
obstaja pa med drugimi tudi krščanski nauk

in dogme vseh vrst so najhujša antireklama za Boga

Bog je Zavest v svoji s pridevniki nezasenčini obliki....ko se ga spozna 
v nemanifestirani dimenziji, pa se lahko poigravamo tudi s pridevniki
v njegovi manifestirani obliki

Zastavica

Bojan Foršček

Poslano:
20. 08. 2024 ob 22:00

Me veseli da sem sprožil tako zanimivo izmenjavo mnenj. Še sam bi kaj dodal, ampak menim, da bi nas tovrstna tematika potem vse preveč zanesla. Lahko rečem le, da ateizem ni za šibke.

Lp,  B.

Zastavica

Hors

Poslano:
21. 08. 2024 ob 06:12

Rajko, množina anekdot niso podatki.


Bojan, se strinjam.

Zastavica

miko

Poslano:
21. 08. 2024 ob 06:22

ateizem se ne opredeljuje sam iz sebe, ampak je žal a teizem. kant je najlepše pokazal, da razum lahko enako dobro dokazuje obstoj boga in ga zanika. itn, problem etike.

ironično so rekli tudi ateizem je opij za ljudstvo.

pa izbrišimo boga. kaj ostane. makiaveli. v tem ne vidim nobene moči.

in je tudi vprašanje vesti. kaj pravzaprav je.

"vest je bog v človeku", vekoslav grmič.

ampak res, tako lahko gremo do sodnega dne, torej je vse skupaj stvar prepričanja in ne spoznanja.

lp

Zastavica

miko

Poslano:
21. 08. 2024 ob 06:29

aja, lubenica, težko bi razložil. če bi rekel, da kdor je videl boga, se mu je pomnožil kruh, spet nisem nič naredil. vedno bolj smešen bom v tvojih očeh. z naporom volje vse dosegamo. vsaj mislimo tako. ampak v mišljenju nas lahko pripelje do zloma. do trenutka, ko se morda prične religioznost, opuščanja svoje volje, v smislu ne moja, tvoja volja se zgodi itn. 

lp, m

Zastavica

miko

Poslano:
21. 08. 2024 ob 07:10

Rajko, krščanski bog je bog kristjanov in tako naj ostane. kdor ima rad evangelije vsaj sluti njihovo lepoto in globino, ne rabi gite.

prepir o tem v katero obleko je ubožec oblečen je še najbolj brezupen. pred vrati stoji.

lp

Zastavica

RAjko      Jerama

Poslano:
22. 08. 2024 ob 03:58
Spremenjeno:
22. 08. 2024 ob 04:07

Bojan,

Ko duša v omotu človeka doseže stopnjo, ko lahko reče:
"Znanost brez religije je hroma, religija brez znanosti je slepa."
                                         
   A. Einstein
       (seveda vem, da boš sedaj prebral še druge njegove citate, pa še kaj malega od N.Tesle)



Ko duša v omotu človeka doseže stopnjo, ko lahko odkrije LJUDI,
in denimo njihove knjige, za katere nisi še nikoli slišal (in najbrž
 kot B.F. tudi nikoli ne boš, zato jih niti ne bom omenjal,
da boš lahko mirno spal naprej), jih po premisleku vsebine absorbiral vase in se približal taisti Zavesti, ki jih je zapisala, se življenje, ki se mu reče človeško šele prav začne.

Lahko pa seveda umreš kot ateist in se ob izničenju ega razbliniš v nič,

kajti vesolja to ne bo niti najmanj pretreslo.

Čisto nazadnje za vajo pa si le oglej ta kratek video, če si ga morda še nisi:

Vidiš tisto drobno pikico nekje v miljardinki velikosti neznatnega planeta,

po katerem hodiš in zraven pišeš aforizme?  To je (obseg) um(a) ateista.

Vidiš diametralno nasprotne dimenzije proti koncu videa?   To je um svetnika.

Sicer pa je že brez mojega komentarja za povzetek povsem dovolj legendarna zgodba o žabi, ki je padla v vodnjak:
https://nastjaklevze.com/zgodba-o-dveh-zabah/
(malo predelana slovenska verzija)
In bližje kitajskemu originalu 井底之蛙
https://www.fablereads.com/en/fable/the-frog-in-the-well

Zastavica

Bojan Foršček

Poslano:
22. 08. 2024 ob 12:11
Spremenjeno:
22. 08. 2024 ob 12:38

Rajko, tudi ti se boš razblinil v nič, samo prepričuješ se, da se ne boš. Tudi jaz imam kar veliko argumentov v moj prid, a težko je prepričati prepričanega, zato to tudi ne počnem. Teh ezoteričnih zgodbic, morda ne boš verjel, pa sem v svoji mladosti prebral na kupe in ne samo ti, kot R. J. 

Pa lep dan ti želim!     

Zastavica

miko

Poslano:
22. 08. 2024 ob 12:47

nadprepričan sem, da nekoč ne bo fraza, da nisem samo jaz v svetu, temveč je svet v meni, se rojeva z mano. vse te velike cifre o pokih lahko premaga neka druga perspektiva. tukaj bi šla točkica rajkotu. bojanu pa za več spoštljivosti. ker, če je vse manifestacija te zavesti, zakaj božec ne bi bil v ateistu. in prišepnem vam, ateistov ni.

lp



Zastavica

Bojan Foršček

Poslano:
22. 08. 2024 ob 13:04

Bil sem zelo spoštljiv, samo odgovor sem dal Rajku na njegovo podcenjevanje. Kar se pa tega tiče, da ni ateistov. Mar ni vsak novorojenček ateist, pa mu kasneje privzgojijo vero oz. religijo?                Lp

Zastavica

miko

Poslano:
22. 08. 2024 ob 13:23

ne, niti ateist, niti teist ni. ostalo imaš prav. ampak tudi ateizem, se nekako privzgoji, ker se mogoče delavec razum  boji, da bo ostal brez plačila.

bolj resno, pokojnik, ki je nekako ves čas pred menoj. grob, beseda, se mi zdijo nekoliko bolj resne stvari in ker nimam besed veselega oznanila, je prav, da na tej točki tudi jaz utihnem.

vseeno, mogoče ni več tako temno kot je bilo hip poprej.

lp

Zastavica

miko

Poslano:
22. 08. 2024 ob 13:25

aja, saj sem rekel, tebi točka, za več spoštljivosti ...

lp

Zastavica

miko

Poslano:
22. 08. 2024 ob 13:32

zanimivo je, kako verujemo svojim prepričanjem. 

Zastavica

Hors

Poslano:
22. 08. 2024 ob 14:24

Zanimivo je to, da sta miko in Rajko ateista za vse bogove, od Thora do Zeusa do Alaha. Ko pa je treba zanikati (oz. bolj pravilno - dokazati) obstoj tistega zadnjega, se pa prične zatikati.


In potem sledijo eseji, ki nič ne pomenijo.

Zastavica

Komentiranje je zaprto!

Bojan Foršček
Napisal/a: Bojan Foršček

Aforizmi

  • 20. 08. 2024 ob 00:06
  • Prebrano 627 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 14.79

Zastavica

Imate vsaj eno nujno obvestilo! Želite pregledati obvestila?
Ste prepričani, da želite zapusti stran? Vse spremembe bodo zavržene!