sedem in pol velikih noči
so čakali spreobrnitve svojega starega brata
a barak ni hotelo biti
šel je raje v orangutana
in padel na zapestja
ko je začel čistiti
iztrebke tekočih generacij
kakor fluid viskozno po dlaneh
navzgor proti prsim in vratu
kjer se še vidi obšlesan pas bele kože
od ovratnice s pečatnim kamnom
in svojevrstnim geografskim poreklom;
saj v začetku
je bil pes
Zagonetno in srhljivo; težko dojemljiva je ta zgodba vzvratne transformacije.
bi reka, da je kar smelo transformirati se iz psa in biti brez gospodarja, le bajeslovnih bitij mankja v tej bajki, a bog je itak skrit, še posebej kasneje, ko orangutan spet zleze v ovatnico
lp ti šepetam med kapljicami dežja, ki tipkajopo oknu
pi
Pozdravljeni, Nada in Irena, hvala za opazke (iz opazovanja). Bajeslovna bitja so, kot zmeraj, ali v backgroundu ali skrita, kot tudi ugotavljaš (vendar: Ali je tudi bog bajeslovno bitje?), ali pa oboje. Naj bo jutro ali večer, vprašanj ne zmanjka!
Mirjam
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Mirjam Dular
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!