Dobrodošli. Ker se pod pesmimi pojavlja nešteto komentarjev, ki niso nič drugega kot pritožbe čez uredniško politiko in delo posameznih urednikov, odpiram tale prostor in izvolite prosim (vsi, ki čutite nujo ali zgolj rahlo potrebo) napisati vse, kar vas teži kar semle, pod pesmimi pa naj bo prostor samo za konstruktivne razprave o tisti določeni pesmi.
Začenjam s prestavljenimi komentarji, ki so padli pod naslednjo pesem
westre:
Ujetniki virtualnega sveta
Med štirimi stenami
stanovanja,
temnega brloga,
za zaprtimi okni
brez svetlobe
sonca,
daleč
od resničnega sveta,
ujeta,
zasvojena duša.
Priklenjena
za računalnik,
pogreznjena
v virtualni svet.
Pravljica
lepša od resničnosti,
edina pot do sreče,
zabave,
za zadovoljevanje
svojih potreb.
Klik na miško,
pritisk na gumb
in odpre se
tvojim željam
prilagojen svet.
........
Sledi nekaj komentarjev
.....
UREDNIŠKI KOMENTAR:
Še uredniški komentar. Tole, kar si napisal, westre, so boleča dejstva, že velikokrat slišana, je šele osnova, ki si jo začutil, iz nje bi lahko nastala neka pesem, pesem pa to še ni, vsaj ne kaj dosti vredna.
:)
Morda me bo imel kdo za preveč direktno, morda celo za "kruto", ker tako naravnost povem, ampak uredniško delo je pač tako, da je treba reči bobu bob.
lp, Lidija
westre:
Smem?
Ne vem,kdo ti daje pravico,da z nestrpnimi,žaljivimi,zaničevalnimi komentarji soliš pamet nekaterim članom tega portala.Mogoče misliš,da je tebi,kot eni od urednic vse dovoljeno.A se kdaj vprašaš,kako bi se ti počutila,če bi ti nekdo stalno vsiljeval svoje mnenje,svoj prav in ti zaničeval delo.
In ko berem te tvoje komentarje,polne samovšečnosti,izvišenosti,narcisoidnosti,duha genijalnosti mi pride na misel,misel ki jo je zapisal Vladimir Jerman"Genij nikoli ne spozna sreče navadnega zemljana."
Včasih je res treba reči bobu bob.
Lp Westre
Grozaaa, nism mislil, da bom kdaj to izjavil, ampak, povsem se strinjam z mcv! Tudi glede uredniške ocene, dajte jo nazaj!
:D.
Lp, b.
Poslano:
11. 12. 2016 ob 17:53
Spremenjeno:
11. 12. 2016 ob 18:05
modricvet
Če človek stopi v tujo hišo, se mora prilagoditi navadam,ki jih imajo tam in pravilom lastnika hiše.Se strinjam.Ne moreš pa gostu vsiljevat svojega mišljenja in od njega zahtevati,da spremeni svoje mišljenje in da naj bo nekdo drug kot v resnici je.
Lp
Dajmo mi Modricvetu raščistiti osnovno pitanje da li je ovaj portal javan ili nije?
Mislim da je javan. Vlasnioštvo je možda privatno, no hajde da napravimo karikiranu paralelu:
Recimo na mojoj parceli imam kuću sa velikim dvorištem. Nije ograđena, nema nikakvih prepreka, ni za gledanje. Dakle šta god se događa na mom dvorištu vide svi, bez ikakvog napora. Pozovem vas i vi dođete, svako sa svojim sexualnim partnerom. Sexate u podne svako sa svojim sexualnim partnerom isključivo. Neki misionae, neki BDSMarišu, neki KamaSutrišu. I svi na tom dvorištu, u podne. Da li smo narušili javni red? Na privatnoj parceli smo - mojoj, svi vas mogu videti, ničim vas nisam naterao. Svi čuju moj vlasnički komentar "Daj malo više strasti!" Događa li se sve to što se događa na mojoj privatnoj parceli u privatnom ili javnom domenu?
Kada budete osiguravali kuću, neka vam agent objasni da li je provala i krađa kada imate betonski zid od 2,5 metra za ogradu, te da li je samo krađa (nema provale) ako nemate nikakvu ogradu, a neko vam ukrade kosilicu sa dvorišta.
Osnovno pitanje: Da li je ovaj portal javan ili nije?
Poslano:
11. 12. 2016 ob 18:27
Spremenjeno:
11. 12. 2016 ob 18:35
Nisam siguran niti da mora preuzeti sve navike. Na primer moja žena ima naviku da ne nosi maramu i naviku da ne puši, ali moja prijateljica nosi maramu i puši. Ako je pozovem i dođe, mogu zahtevati da dok je kod mene ne puši, ali ne mogu zahtevati da dok je kod mene skine maramu.
Ako pozovem veganca, očekujem li da on mora preuzeti moju naviku da jede meso? Treba li da mu objašnjavam da je to za njegovo dobro? Možda čak moj prijatelj veganac deli moje mišljenje da je jesti meso zdravije od ne jesti, ali eto neće da jede meso jer neće da je uzrok kakvom bilo ubijanju.
Poslano:
11. 12. 2016 ob 18:43
Spremenjeno:
11. 12. 2016 ob 18:44
Na zru.si/pesem-si/ piše:
Projekt Pesem.si je spletni projekt Zavoda za razvijanje ustvarjalnosti, s katerim želimo vsem pesnikom in tistim, ki bodo to še postali, ponuditi možnost, da bodo objavljeni in prebrani.
Projekt je zasnovan kot spletni portal in spletna skupnost, kjer lahko člani objavljajo svoje pesmi. Tako člani kot obiskovalci lahko pesmi ocenjujejo.
Iz ovoga zaključujem da se stvari dešavaju u domenu javnog. Objavljivanje Zbirki to samo još podvlači.
Westre, mislim da imaju pravo pisati negativne kritike i davati čak 1, kojem bilo uradku, pa i tvom, ali nemaju pravo insistirati na menjanju, a kad izjaviš da ne želiš pomoć, nemaju je pravo više ni nuditi. Kritikovati i to i negativno, kao i davati koju god ocenu od 1 do 5 imaju. Isto tako Ti imaš pravo braniti, mada to ne volim, posebno kada nešto pogrešno shvataju, kada si dužan objasniti, ko god da pogrešno shvata. Ako pogrešno shvatam neku reč/frazu koju si upotrebio, biću zahvalan da mi razjasniš, i jedno moje "Izvini/Oprosti/Sorry" mi neće nauditi.
Nedaj se Živko.
Danes je tvoj dan.
Lp
Brezno
Uredniška ocena!
Po eni strani bi bila dobrodošla, po drugi pa vprašljiva glede enakopravnosti ocenjevanja,ker s tem bi člani uredništva lahko glasovali dvakrat,gosti portala pa le enkrat.
Poslano:
12. 12. 2016 ob 06:42
Spremenjeno:
12. 12. 2016 ob 06:45
Westre,
tako mimogrede, res ne vem zakaj bi potem uredniki glasovali dvakrat? Tak način ocenjevanja je že funkcioniral. Glede na tukaj izražena mnenja, ga mnogo članov podpira. Vendar ga je uredništvo opustilo zaradi pritiskov populistov že pred časom. Kako se te stvari ponavljajo!
Glede enakopravnosti ocenjevanja sicer, kdo pa pravi, da morajo biti uredniki enakopravni ostalim članom. In o javnem "prostoru", to da je portal javen, vsaj po mojem mnenju, ne pomeni, da uredniki ne morejo opravljati svojega dela. Morajo ga! Javnih prostorov in "prostorov" je veliko, pravzaprav vsepovsod srečamo redarje in pogosto tudi t.i. "vunbacitelje". Mogoče bi tudi to potrebovali. Če ti kdo svinja po hiši, kot je uporabila to prispodobo mcv, mu pač pokažeš vrata.
Lep pozdrav!
B.
https://sl.wikipedia.org/wiki/Dunning-Krugerjev_učinek
https://en.wikipedia.org/wiki/Dunning–Kruger_effect
urednik
Poslano:
12. 12. 2016 ob 09:01
Spremenjeno:
12. 12. 2016 ob 10:06
Spoštovano uredništvo!
Uredništvo tiste pesmi, ki so prevodi premakne, (ali postavi zahtevo za premik) v skupino prevodov. Pesem Pod zimom, ki je objavil Ž. Mirković, ni bila prestavljena pod prevode. Po mojem mnenju gre za prevod, sicer ocenjujem, da je ta pesem plagiat.
Od uredništva pričakujem odgovore, opredelitev in pojasnilo:
1. Ali je ta pesem prevod?
2. Če je prevod, zakaj pesem ne prestavi pod prevod, ker bi sicer lahko šlo v drugih primerih, kjer je uredništvo samo preneslo pesem pod prevode, za diskriminacijski pristop?
3. Če ni prevod, prosim za razlago, zakaj se torej motim, če navajam in zagovarjam svoje mnenje, da je ta pesem potem plagiat?
4. Če uredništvo ocenjuje, da je plagiat, zakaj pesem ne briše, pa tudi uporabnika in ne ukrepa na način, kot je že v preteklosti?
Uredništvo prosim za odgovore na postavljena vprašanja, pa tudi predstavitev in pojasnilo ukrepov, ki jih je/bo morda sprejelo. Odgovore pričakujem na tem mestu, kjer sem zastavil vprašanja. Karkoli se zapiše pod objave Ž. M., ali karkoli zapiše in objavi on, me sicer ne zanima, ker ne želim več prebirati njegovih objav, zato sem na navedenem uporabniku izbral opcijo Ignoriraj uporabnika.
Zdi se mi pomembno, da se uredništvo jasno in nedvoumno opredeli glede objave te pesmi. Tudi s tem, da sprejme in izvede morebitne potrebne ukrepe!
Pričakujem, da se pri objavah vseh uporabnikov uporablja enaka merila. Zlasti glede zaščite avtorskih pravic.
Lp,
Jošt Š.
1. Nije prevod. U originalu je istupi u interpretaciju je ustupi. U originalu je traje u interpretaciji je tinja.
2. Gledaj 1.
3. Nije plagijat, jer je izvor naveden, čak citiran u celosti.
4. Gledaj 3.
-----------------------------
Kod plagijata mora postojati težnja da se obmane, a ovde je nema.
Brezno, westre morda misli, da sta samo 2 urednika/urednici.
Westre, urednikov/urednic je 5, delo si delijo, tako da vsako pesem pregleda samo 1 (tudi ko so jo še ocenili, je to naredil eden, ne pa vseh 5). Sicer pa imajo kot vsak član portala/bralec še vedno možnost oceniti z enako vredno oceno kot vsak bralec. S pametnim/realističnim ocenjevanjem vsak bralec hitro pridobi 100% vrednost svoje ocene, to je do 50 točk.
Glede Živkovega vprašanja, ali je portal javen: tudi šola je javna ustanova, kar pa ne pomeni, da lahko vanjo vstopim zgolj po svoji želji, in uporabljam njene prostore (ali gledam učiteljem pod prste).
LP, mcv
Živko, kaj pomeni beseda tinja? Na spletu ne najdem ustrezne razlage.
LP, mcv
Naj uporabnike še enkrat seznanim, da objav Ž. Mirkovića ne vidim več (vidim le sporočilo, da je nekaj objavil), ker jih ne želim več prebirati, niti nočem vedeti ničesar, kar sedaj še piše, zato sem izkoristil možnost, da ga ignoriram.
Torej tudi v nadaljevanju ne bom (ne morem in nočem sodelovati) v razpravah. Svoje mnenje, glede pesmi, sem zapisal. To je vse. Na vrsti je uredništvo.
Jošt Š.
Poslano:
12. 12. 2016 ob 10:49
Spremenjeno:
12. 12. 2016 ob 10:52
Modricvetu,
tìnjati2. malo, slabo svijetliti
tléti tlím nedov., tlì (ẹ́ í)
Poslano:
12. 12. 2016 ob 11:03
Spremenjeno:
12. 12. 2016 ob 11:11
Škola je javna, recimo kad si išla na fakultet je ko god hoće mogao da uđe na predavanja. Vežbe takođe, ukoliko nisu bile zbog nečega opasne. Dakle škola ima javne i privatne prostorije.
Bio sam u Austinu (Texas) u njihovom parlamentu na balkonu i pratio zasedanje. Jesu me pretresli da nemam oružje, ali nisu tražili ID. Na moju primedbu da nisam ni USA državljanin su mi rekli Public is public for anyone... Čak su mi rekli da pušači u svojim uredima gde ne primaju stranke mogu pušiti jer je to private. Možda su me lagali?
Modricvetu, da li na moje retoričko pitanje
Recimo na mojoj parceli imam kuću sa velikim dvorištem. Nije ograđena, nema nikakvih prepreka, ni za gledanje. Dakle šta god se događa na mom dvorištu vide svi, bez ikakvog napora. Pozovem vas i vi dođete, svako sa svojim sexualnim partnerom. Sexate u podne svako sa svojim sexualnim partnerom isključivo. Neki misionae, neki BDSMarišu, neki KamaSutrišu. I svi na tom dvorištu, u podne. Da li smo narušili javni red? Na privatnoj parceli smo - mojoj, svi vas mogu videti, ničim vas nisam naterao. Svi čuju moj vlasnički komentar "Daj malo više strasti!" Događa li se sve to što se događa na mojoj privatnoj parceli u privatnom ili javnom domenu?
Nema shiftanja, ja tebi za školu odgovorih ;) a ti meni? ;)
Modricvetu, nema potrebe da se nadlajavamo, jasno ti je da ovaj deo Portala jeste javan, čak i Uredništvo i Zavoda za razvijanje ustvarjalnosti žele da je javan. Bezveze je da nipodaštavamo Tvoju i moju inteligenciju. ;)
Tudi jaz imam "probleme" z objavami Ž.Mirkovića. Ne vem kako to, da se je znašel med ignoriranimi, ker te funkcije ne uporabljam, oz. je nisem nikoli.Dopuščam seveda možnost, da sem to naredila pomotoma. Včasih se mi pokaže napis, da ga lahko odblokiram. Nimam ga namena blokirati oz. čakati, kdaj se bo pojavil napis za odblokado, zato prosim, da se to razjasni.
To opombo sem napisala v to rubriko, ker se na nek način navezuje na Joštov komentar.
lp, ajda
Živko, na omenjen komentar se mi ni zdelo vredno odgovoriti (povsem nerealen primer, ki nima nobene zveze s statusom tega portala).
Če bi komentirala tvoj ameriški primer: po tvoje bi se človek imel pravico razburjati in odkloniti pregled glede orožja, če vstopi na javno sodišče?
ID-ja tudi na portalu ne zahtevajo, nastopaš s psevdonimom. Lahko se prijavi in objavlja tudi obsojeni morilec ali član Al Kaide, pa ga uredniki ne bodo skenslali, dokler se drži pravil portala.
LP, mcv
Poslano:
12. 12. 2016 ob 13:04
Spremenjeno:
12. 12. 2016 ob 13:11
Preveč snovi za brat.
Ravno sem uredništvo prosila za izbris s portala.
Prevod ali plagiat? Razlika je v eni sami besedi, ki v prenesenem pomenu govorita o isti stvari. Imata isto sporočilo.
Povsem mimo mi je kakršno koli razglabljanje in vse vroče krvi okoli tega. Pesem je moja in jaz vidim v Živkovi interpretaciji le prevod, ki je malo samovoljen.
Kar se pa tiče izbrisa. Ne izpisujem se zaradi te debate okoli pesmi. V resnici mi je dovolj teh prepirov, ignoranc, obtoževanj, samovšečnosti in samozadovoljstva nekih oseb, ki se je zadnje čase razpaslo kot koprive na slabem vrtu. Uredništvo pa itak reagira neprimerno in ignorantsko. Z brisanjem komentarjev preidemo v srednji vek, ko so sežigali čarovnice. Isto je z odstranjevanjem članov s portala.
Hvala za vse.
lp
Komentiranje je zaprto!