Kdo mi krati spanec,
spet ti, miška?
Noč je, lunin krajec
sveti, hiška
naša je zaspala,
le še midva,
kakor dva rivala,
se moriva
v igri smrtno-resni,
ti s tem večnim:
klik, klik, klik in
jaz s tipkanjem pesmi.
Simpatična sodobna basen na pesniški način. Všeč mi je to zavajnaje z miško, ki je videti čisto prava (bela), pa ta miška sploh ne grizlja, ampak klika in takrat se nam zasvita, da sta par, ta tipkovnica in miška ... Nauk bomo dočakali, če bomo imeli elektriko ;) Čestitke,
Ana
Všeč mi je :)
Moje čestitke!
Lp, Lea
Kako prav imaš, Matej. Tudi meni je pri srcu.
Lp A
V ta portal sem se vključila šele včeraj popoldan in v tem času prebrala kar večje število pesmi. Mogoče prepovršno in hlastavo, le toliko, da začutim vzdušje moje nove "bratovščine". No, pa k vaši pesmi, ker tako, kot sem začela, se zdi, kot da bi na njo pozabila. Pa nisem, ob njej sem pozabila na radovedno raziskovanje portala.
Je sveža, duhovita, taka zaradi česar imam rada poezijo.
Bravo!
l.p. Ida Oz
Poslano:
03. 02. 2014 ob 23:23
Spremenjeno:
04. 02. 2014 ob 16:55
hvala vsem.
Mati sprašuje hčerko:
- Kako se oglaša krava?
- Muuuuuu.- Klik klik. klik...
Tudi ta tvoj komentar mi je všeč, Matej ;)
In rekla bi, da je vic resničen.
Poslano:
23. 10. 2014 ob 13:13
Spremenjeno:
23. 10. 2014 ob 13:14
Dve objavljeni pesmi Mateja Krevsa (Pesnik in miška, Autobiographia literaria) se razlikujeta v ritmični zasnovi, zvočni podobi in nizanju nekaterih podob; čeprav imata ob tem tudi veliko skupnega. Skupen je hiter način izpovedovanja; izpovedovalec je, kot da bruha ideje, kot da mora vse obelodaniti v enem samem sunku. Na to še zlasti napeljuje osrednje stilno sredstvo: miselni prehod. Verzi se neprekinjeno pretakajo - pa tudi stakajo in stkejo, v skupno tematsko prapočelo, ki ga lahko, skupaj s prej omenjenim impulzivnim nastavkom izpovedovalca, razumemo v kontekstu pesnika začetnika ali pa nekoga, ki to počne strastno in (preveč?) zagnano. Tema je seveda pesnik v povezavi s pesnjenjem, vzporedno s tem pa ustvarjalna bipolarnost, zagata in radost pisanja lirike torej. A prav ta sunkovitost je botrovala nekoliko skrčeni izbiri pesmi. Pesnik jih je poslal sicer še nekaj, a prihodnjič vendarle predlagam, da jih več, morda kakih deset do petnajst, da si lahko uredimo vtise, zaobjamemo poetiko, izberemo le najboljše. V objavljenem je namreč ob občudovanja vredni iskrenosti in zanosu, s katerima so pesmi napisane in ob nekaterih izvirnih stilnih elementih zaznati jezikovno in občepoetično neuravnovešenost. Precej je iskanja osnovne izpovedne lege. Nadgraditi bi bilo treba nekatere v kliše usmerjene utrinke, vprašljive pa so tudi neizvirne rime (miška - hiška), ki se nato še dodatno razvijejo v izpraznjene verze (hiška/naša je zaspala). To so pesmi, ki jih razumem bolj kot lirske skice, študije, ne pa toliko dograjena pesniška besedila. Avtorju svetujem veliko branja in izobraževanja na tem področju, predvsem pa več gotovosti v svojo ustvarjalno osebnost, da mu prihodnjič ne bo treba vsake pesmi pospremiti z dodatnim pojasnilom, komu vse je "ukradel" kakega od verzov.Tega mamreč ni treba početi saj gre za jasno medbesedilnost.
David Bedrač (revija Mentor)
Čestitke, Matej, k objavi v Mentorju! David Bedrač pa je eden najboljših kritikov - mentorjev pri nas, tako da se le drži njegovih navodil.
Lp, Ana
hvala. Že nekaj let piše kritike D. Bedrač v Mentorju, dobra ideja je to.
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Matej Krevs
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!