diham tvoj zrak, ki prihaja iz tvojega levega pljučnega krila
tvoja bela sapa sredi začetka zime mi polni nosnice
in žgečka deveti čut za lepoto
slikam akvarele polne snega ki se staplja z občutkom
praznine in potem si tukaj še ti - črna packa polna globine
z nežnim puhastim oblačkom na konici jezika
tako da so ustnice nevidne in lahko le ugibam
če so zmožne poljuba ...
nad najinima glavama pelje vlak
prazen polnih ljudi in dolžnosti
jaz pa ne morem videti tračnic
in zdi se da je vse skupaj preveč oddaljeno
za zemeljsko zimo ki pada
v obliki ledenih marjetic
vztrajno sneži na besede med nama
Pozdravljena.
Zakaj očrnjene besede?
Mene kar malce zmotijo, ker sem med njmi pričakovala nek pomen, ko jih skupaj sestavim. Nekaj več. Če bi rada poudarila tvoj zrak, tvojega levega itd., ne potrebuješ odebeljenih stvari. Pride bolj do izraza. Kot je zdaj napisano, se mi zdi, da se pozornost preusmeri drugam. Ne vem pa če tja, kamor si hotela? :)
lp,
Tea
Hmm...pravzaprav sem res hotela poudariti le pripadnost - tvoj ... in pa razliko med praznino in globino ...če moti, lahko tudi odstranim. :)
LP, Shadow
Mislim, da je pripadnost videna brez da bi jo posebej poudarjala. Sama ponavadi od izstopajočih besed pričakujem neko nadgradnjo, če je pesem napisana tako kot si jo ti zastavila. Da drugače nima nekih oblikovnih posebnosti. Ampak teče v svojem ritmu. In mislim, da jo potem (to je moje mnenje) te izstopajoče besede zaustavijo.
Kvečjemu bi se lahko poigrala z drugimi besedami.
Torej kot da bi v ozadju oz. v tem primeru lahko tudi ospredju potekala še ena zgodba, ali dodatna misel. Da je dodana vrednost pesmi.
npr. tvojega
poljuba
jaz ne morem videti
Te vse besede imaš v pesmi. A če bi bile npr. označene drugače, bi potem imele nek smisel. Sicer bi tudi sama morala premisliti, kaj bi res hotela sporočiti, ker če je beseda odebeljena - je lažje vidna. oz. je v ospredju.
Tako nekako dojemam poigravanje s samim oblikovanjem pesmi.
Ne govorim, da je slaba ideja, da se v pesmi vnaša takšne izzive, a potem moraš dobro vedeti, kako in kdaj jih uporabiti oz. premisliti ali paše ali ne.
Podobno kot z vulgarizmi in drugimi zadevami.
To so lahko super orodja, a morajo spadati v kontekst in morajo biti prepričljiva, drugače izgubijo naboj.
:)
Malo razmišljanj.
Vse dobro,
Tea
Zelo dobra ideja pravzraprav ... z dodajanjem pomena skozi odebelitve ..:)
Poskusila sem ... nisem prepričana, da mi je uspelo, poskušala pa sem najti glavno idejo in jo izpostaviti ... Strinjam se, da take stvari nimajo pomena, če so izpostavljene kar tako, zato me zanima, če moje odebelitve delujejo? Ali so preveč razdrobljene na koncu? Oz. sploh imajo smisel?
LP, Shadow
Hm. Ja, bi bilo zanimivo. Na koncu jo najbrž preveč razparceliraš. Po moje ta pesem ne rabi tega. Dodatnega. Mogoče če poskusiš pri kakšni drugi?
Zadnji verz mi pa zelo štrli iz pesmi?
lp, T
No...poskusila sem ;) odebelitve gredo torej vstran....vsaj pri tej, ta zadnji verz pa bi pustila ... že zaradi moje "čustvene navezanosti" nanj :)
LP, pa hvala za komentarje
Shadow
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Helena Zemljič (MalaSenca) (urednica)
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!