peta hiša

ribi 
razbijata dolgčas
v mokri dvojini


Lea199

 1 2 > 

Zalka Grabnar

Poslano:
19. 10. 2013 ob 22:57

Pozdravljena, Lea

Kar precej podvojenih zadeva imaš v tako kratki pesmici ... Verjetno v želji, da bi poudarila, da se med temi dvemi ribami nekaj zanimivega dogaja, pretiravaš s tem poudarkom.

Tudi, če bi rada bila samo kratka, ti svetujem, da razmisliš, katera beseda je nujna, ki nakazuje na to, da se ribi zabavata in da sta dve :)

ribi v peti hiši

polovici

nepotešljivo skupaj

valovita

v šelestu dvojine

Ker sva se nedavno pogovarjali, da imaš rada prikrite namige še na kaj bolj pikantnega, bi ti namignila, recimo, da zamenjaš šelest za mokro. Mokra dvojina je seveda namig na spolni odnos, a ker sta to ribi, deluje nagajivo, ker ribe so itak vedno mokre ... pa vendar ... je namig, ali ne? Šelestenje v vodo pa nekako ne paše.

In seveda se ujema tudi s peto hišo za tiste, ki poznajo astrološke hiše ( Peta hiša namreč ni resen odnos in ljubezen, temveč, poleg drugih stvari, naš odnos do igrivosti, zabave in seksa).

In jaz bi to tudi pustila kot naslov. Peta hiša, če bi rada ohranila prvi verz ali pa prvi verz spremeniš v naslov... Srčika bližine pa ni naslov, ki bi kaj doprinesel k pesmici.

Torej, fajn je povezava pete hiše in rib (astrološko torej) Je pa treba še enkrat premisliti, kaj bi lahko izčistila in nadomestila, da se dobi lastnost rib in astro rib . Namreč, saj veš, če jih gledaš v akvariju, sunkovito menjajo smer plavanja in to je nekako sorodno atrološkemu profilu osebe, ki je rojena v znaku rib, saj je zelo čustvena, občutljiva in hitro menja razpoloženja.  Vprašanje, če je vse to treba vtakniti v pesmico ...

Predlagam ti, da si prebereš na internetu kakšne tri opise rib in morda ti kaj preblisne.

Predlagam tudi, da zelo previdno poskušaš s kombinacijami besed, eno ven, pa drugo noter ... in potem to nazaj pa spet kakšno drugo besedo poskusiš zamenjati ...

Ker si v bistvu s to pesmico zelo blizu nečesa dobrega, a vseeno potrebuje še precej.

Lp, Zalka



Zastavica

Lea199

Poslano:
19. 10. 2013 ob 23:27

Hvala Zalka,

se bom lotila, a počasi :)

Naslov me v resnici zelo moti, tega bi rada čimprej spremenila.

Kaj misliš, če bi začela tako:

 Peta hiša (naslov lahko z veliko začetnico ali z malo, razmišlim)

ribi
nepotešljivo 
valovita

v šelestu dvojine

O dvojini bom razmislila jutri. Čeprav bi bila mokra fanj, ker jo lahko razumeva na več načinov.

Zaenkrat toliko, se vrnem :) Mislim, da bi lahko nastala erotična minatura brez odvečnih dodatkov, a kot si mi svetovala, zelo počasi.

Hvala!

Lp, Lea

Zastavica

Zalka Grabnar

Poslano:
19. 10. 2013 ob 23:33

Meni se zdi že zdaj dosti boljše.

Ja, počasi, z veliko razmisleka in veliko poskusov.

Lp, Z.


Zastavica

Lea199

Poslano:
20. 10. 2013 ob 09:49

Hvala:)

Ponoči sem razmišljala, da v tako zapisano pesmico sodi "mokra". 

Spraševala sem se tudi ali je dvojina tisto tapravo. Nekoliko sem se tudi pomudila pri valovanju (za oboje trenutno nimam rešitve). 

Rada bi prikazala tiste evforične, vendar mimobežne trenutke ljubimkanja, ki so lepi, a brez globine in sodijo v peto hišo. Hočem preveč?

Zvečer se lotim branja o ribah (prej ne bo časa), morda najdem kaj, kar bi šlo sem :)

Trenutno, bi pesmica zgledala tako:

 Peta hiša

ribi
nepotešljivo 
valovita

v mokri dvojini

Ker me pesem, kot je zdaj zapisana zelo moti, grem popraviti, čeprav popravek še ne bo dokončen. Zvečer naprej.  

Zalka, hvala za ves trud, verjamem, da se s tvojo pomočjo naučim pisati erotiko. Tisto mehko, tako, ki jo le zaslutimo. :)

Lp, Lea

Zastavica

Zalka Grabnar

Poslano:
20. 10. 2013 ob 19:25

Meni se zdi že zdaj pesmica precej bolj izčiščena. 

Če izhajava iz 5. hiše, potem je treba razmišljati, kaj lahko nadomesti nepotešljivo. Če nepotešljivo zamenjaš z nečem manj razlagalnim, bo namig dosti bolj skrit. Trenutno tudi jaz nimam predloga ... ampak saj sva rekli  počasi.

Z veseljem ti pomagam, Lea in upam, da bom znala svetovati.

Lp, Z

Zastavica

Lea199

Poslano:
20. 10. 2013 ob 21:55
Spremenjeno:
20. 10. 2013 ob 23:23

Pozdravljena, Zalka :)

Bom malo iskala v tej smeri, dvomim, da mi nocoj uspe. Nič hudega, saj ne gori voda. :) in jutri je še en dan.

Seveda, znaš svetovati :)

Hvala!

lp, Lea

Zastavica

Zalka Grabnar

Poslano:
21. 10. 2013 ob 01:01

Lea, ko sem jo zdajle prebrala - že popravljeno, se  mi zdi, da morda tudi ti rabiš malo časovne distance. Pesem je zdaj bistveno bolj učinkovita kot na začetku.

Če imaš akvarij ali pa ga morda ima kdo od tvojih znancev, bi se mogoče morala samo malo zagledati vanj in bi dobila preblisk. Veš, včasih je bolje se malo sprostiti, kot pa preveč zagrizeno iskati in študirati. Je pa seveda oboje pomembno. A vsaka stvar ob svojem času :)

Lp, Z

Zastavica

Lea199

Poslano:
21. 10. 2013 ob 10:40
Spremenjeno:
23. 10. 2013 ob 02:26

Zalka :)

Res je bila veliko boljša, ne pa še dobra.

V bistvu ni bil toliko problem v časovni distanci, ampak v nedelji, ki je zame daleč najbolj delovni dan. Za računalnik sem sedla pozno, treba je bilo odgovoriti na najnujnejšo pošto in zs- je.

Kljub temu mi je ostalo nekaj časa za brskanje po internetu in po nedeljskem kuhanju sem se znašla v receptih za ribje jedi. Zanimivo, tudi za kosilo sem pripravila ribe :)

Ob branju sem prišla le, do pikantnega in neslanega valovanja, kar mi ni bilo najbolj všeč. Kot sem ti že v enem izmed prejšnjih komentarjev napisala, me tudi uporaba besede valovanje nekoliko moti. :)

Sedaj sem pesem popravila v drugo smer.

peta hiša

ribi 

razbijata dolgčas

v mokri dvojini

Le glede ločil si še nisem na jasnem, je bolje z ali brez njih.

Hvala!

Lp, Lea

Zastavica

Zalka Grabnar

Poslano:
21. 10. 2013 ob 11:28


Se mi pa zdi, da je pesmica dokončana.  Ločila so popolnoma stvar okusa. Tukaj gre tako ali tako samo za piko in veliko začetnico.

Po moje, da pesmica prav fajn požgečka :)

Lp,

Zalka

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
21. 10. 2013 ob 17:17
Spremenjeno:
21. 10. 2013 ob 17:19

No, popravek originala je prinesel prav luštno pomenljivo kratkico. Dodelano ... in vidi se, da je v njej veliko posledic opazovanja, pomešanega z občutkom in s trohico sramežljivosti, kar vse skupaj rezultira v pesem, ki pove, kar je hotela!

 :)

  lp, lidija

Zastavica

Lea199

Poslano:
21. 10. 2013 ob 20:52
Spremenjeno:
22. 10. 2013 ob 00:13

Zalka, ja, požgečka in je dodelana, a brez tebe bi bila še vedno okorna in z dodatkom številnih podvajanj. Hvala!

Lidija, hvala.

kot sem že Zalki napisala, brez nje je ne bi uspela dodelati.

Lp, Lea

P.S.: Upam, da naslednja erotična pesmica bo, in da bom takrat objavila bolj dodelano, ker sem se ob tej vsaj nekaj naučila :)

Zastavica

Zalka Grabnar

Poslano:
21. 10. 2013 ob 23:58
Spremenjeno:
22. 10. 2013 ob 13:58

Pa saj je super, ker je proces tudi važen in kot vidiš, je rezultat tu :) In nikar mi ne pripisuj toliko zaslug. Ideja je bila povsem tvoja in bila je izzivalna ...

Vesela sem, da si vesela!

Lp, Z



Zastavica

Jupiter! Silvana Orel Kos

Poslano:
22. 10. 2013 ob 16:26
Spremenjeno:
22. 10. 2013 ob 16:26

Lea, z zanimanjem sem prebrala tudi komentarje :)

V tem petem akvariju se iskri tudi nekaj uranskega, če sta ribici tako razbijaško razpoloženi ;)  Ribi bi verjetno raje raztapljali dooolgčas:)

Lep pozdrav, J!

Zastavica

Lea199

Poslano:
22. 10. 2013 ob 20:18
Spremenjeno:
22. 10. 2013 ob 20:33

O, hvala za komentar, Jupiter :)

Glede raztapljanja, ja, a potem bi imela podvajanje, ki bi v tako kratki pesmici zelo bodlo v oči.

raztapljajo dolgčas
v mokri dvojini

Torej je neprimerno boljše, tako kot je.

Hvala!

Lp, Lea

P.S.: če si brala komentarje, veš, da so bila prav podvajanja preveč.

Zastavica

Lea199

Poslano:
22. 10. 2013 ob 21:22
Spremenjeno:
22. 10. 2013 ob 21:52

Jupiter :)

Morda še citat iz enega izmed mojih prejšnjih komentarjev:

 Rada bi prikazala tiste evforične, vendar mimobežne trenutke ljubimkanja, ki so lepi, a brez globine in sodijo v peto hišo.

Raztapljanje in evforija nimata ravno skupnega imenovalca, ali ne?

Vsekakor bom vesela še kakšnega tvojega nasveta in z veseljem, ga sprejmem, če se mi bo zdel pravi. 

Hvala!

Lp, Lea

Zastavica

Jupiter! Silvana Orel Kos

Poslano:
23. 10. 2013 ob 11:27
Spremenjeno:
23. 10. 2013 ob 23:17

Lea:) Hm, moj komentar se ni navezoval toliko na pesem (ki lahko stoji brez interpretacije v komentarjih), temveč na astrološki pogled na "ribjo ljubezen v peti hiši", ki  v mojem vodno-čustvenem tolmačenju kaže na romantično, nadzemsko, čustveno globoko petohišno vpletenost - tudi kadar gre za (krajše) romantične zveze ... Zdi se, da v pesmi ne gre toliko za ribji pogled na dogajanje, kot (treznejši) pogled zunanjega opazovalca?  Lea, ribici v tvoji pesmi naj čofotata tako, kot si napisala.:) LPJ!

Zastavica

Zalka Grabnar

Poslano:
23. 10. 2013 ob 12:24
Spremenjeno:
23. 10. 2013 ob 23:17

http://www.astro-star.net/splosno/hise.htm
http://www.astro-star.net/splosno/vladarjihis.htm
http://www.astrology.com/fifth-house/2-d-d-67373

Mislim, da v peti hiši ni neke velike čustvene globine, četudi se pogovarjamo o ribah. Riba v peti hiši čuti predvsem svobodo - v peti hiši je bolj razvrat :))) ljubezenske oz. seks afere. 

Nisem pa nek velik stručko za astrologijo. 

Lp, Zalka


Zastavica

Jupiter! Silvana Orel Kos

Poslano:
23. 10. 2013 ob 16:55

Tudi jaz nisem "stručko" :) - razbiranje zvezdnih zapisov je stvar dolgoletnega študija in preučevanja primerov, tudi osebne interpretacije.

Ah, jaz pa ribice v peti hiši takole slišim:)

http://www.youtube.com/watch?v=nM82ryxaOCI

LPJ!


Zastavica

Zalka Grabnar

Poslano:
23. 10. 2013 ob 18:30

Dober komad !

Predin je še zmeraj "žrebec" svoje generacije :) :) :)

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
23. 10. 2013 ob 20:06

ja, povabilo v peto hišo ;)

 :) LP, lidija

Zastavica

 1 2 > 

Komentiranje je zaprto!

Podčrtanka

Lea199
Napisal/a: Lea199

Pesmi

  • 19. 10. 2013 ob 21:27
  • Prebrano 2721 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 450.84
  • Število ocen: 11

Zastavica