včeraj mi je prišlo na misel
kar tako mimogrede ko se je
vlaga zažirala v pore in odpirali
so dežnike ko sploh ni deževalo
niso hoteli občutiti zadnje solze
in kot da se topijo in spreminjajo
v tekoče brez barve ki se izgubi
med kapljanjem duše nekega
dekleta ki je ostalo samo
samo a še zmeraj vztraja
padla je prva kaplja, šušljale so
pelerine a ona noče ostati suha
naj rožljajo kosti od mrazu
med vsakim deževjem zakaj kar
naprej odpirajo dežnike ter
ogledujejo suhi svet s suhega
seveda z največjim nasmehom
ker niso mokri a kje je tu pravica
dekle je še vedno samo medtem
ko se voda pogreza in zemlja globoko
v podtalnico umazanije ki odteka
ostati hoče mokra za vedno saj
v kapljah lijejo spomini ki so tekli
le za njeno srce ko je bilo suho
a zdaj je mokro naj ostane mokro
to je njena pravica ki jo rešuje
da še vedno vztraja v suhem
potoku umazanega prahu naj
dežuje in opere vse ki jih duši
zmoči naj ljudi raztrga naj ščite
seže v roko in skupaj ostane
mokro
Poslano:
22. 05. 2013 ob 18:52
Spremenjeno:
11. 06. 2013 ob 22:05
Kar nekaj časa sem razmišljal, ali naj podčrtam, ali ne. (Kot da je to za pesmi pomembno...!?)
Predvsem se mi zdi prva kitica kot "sprožilec", ki bi v kasnejši "izdelavi" pesmi lahko celo manjkal. Vsekakor pa se to pesem še lahko brusi. Celo tako dolgo, da se odbrusi podčrtanost.
;)
Se strinjam - pomembne so črke, zven in pomen teh črk; in ne črta pod njimi, a vseeno, hvala za podčrtanko. Vse se da brusiti, pa naj bo še tako izbrušen biser.
Lp, Anthos
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Anthos
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!