Velika izbira

Izbirek teži k obstoju smisla.
Verjetnost pravilne izbire ne more biti smiselna.
Izgubil bi se občutek instinkta.

Klavdija KIA Zbičajnik

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
05. 03. 2013 ob 10:34

pesem, ki bolj teži v smer aforistično smer, zato je morda bolj primerno, da bi jo prestavila med aforizme.

En škrat se ti pojavi:

"verjetnost pravilne izbire ne more biti ?smiseln. "

(verjetnost je samostalnik ženskega spola, zato ne more biti smiselna!)

 

LP, lidija

 

Zastavica

Klavdija KIA Zbičajnik

Poslano:
05. 03. 2013 ob 14:54

Popravila sem škratka.

enlightened

KIA

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
05. 03. 2013 ob 15:11

"verjetnost pravilne izbire" je kot vse verjetnosti statistična kategorija, torej nesnovna, zato je vprašanje njene smiselnosti  nekako neumestno. Najbrž si mislila, da ni smiselno iskati odgovora na to, ali je  individualna osebna izbira, oziroma odločitev v danem trenutku smiselna ali ne ?

 ?

  še vedno se mi zdi, da trditve, kot je pričujoča, spadajo v razdelek "aforizmi"(in podobne domislice), kot pa med pesmi, ker pesem izgubi točke, če deluje poučujoče.

... samo moje mnenje ...

 :)

  Lp, lidija

Zastavica

÷

÷

Poslano:
05. 03. 2013 ob 15:55
Spremenjeno:
05. 03. 2013 ob 16:09

jaz bi pridal še svojega - pa ne le da se kresi , pač tako :)

meni to deluje odločno kot pesem - še posebej če pridemo čez naslov ... morda v knjigi res ne bi bilo normalno, da bi ob vsakem besedilu pisalo /pesem/ , pa vseeno mislim, da bi v območju aforizmov ne dobila potrebne utelešenosti v bralcu. aforizmi bolj direktno le žgečkajo po možganih, takle zapis (izbira) pa nosi moment, ki je značilen za pesem - ima svoj eterični pomenski krog in globino, ki napaja ... duha eventuelno. Aforizmi so bolj štrlčki, bodice v mozag (brez luči) - pogumijo razum, da se zaganja in gunca v svoji veselosti, da koga ne užalim :)

skratka, mene je zadela kot zrela poezija. - seveda - moje mnenje :)

lp

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
05. 03. 2013 ob 16:06
Spremenjeno:
05. 03. 2013 ob 16:09

Jure, prepričljivo je slišati, vendar bi morala biti ta pesem v želji, da bi delovala bolj pesemsko, morda pestavljena v drug kot (da bi se prestavil rakurz), se pravi, morda bi avtorica morala misel bolj poetično "prijeti", v smislu večje občutljivosti, da zapis ne bi deloval pretrdo, poučujoče in prenasilno ...

To bi se dalo doseči z raznimi pesniškimo pre/prijemi, od katerih bi po moje najboljše delovala  poosebitev, oziroma vključevanje avtorice kot navideznega ali vsaj sodelujočega pesniškega subjekta ...

 

 v smislu:

izbrala sem. ohranila smisel
pravilnost izbire ne more biti smiselna
izgubil bi se občutek instinkta

 

 

(pozor, ne me razumet narobe :)))), ne "popravljam", samo ilustriram svoje razmišljanje, da bi bila bolj jasna!

 :)

  Lp, lidija

 

LP, Lidija

Zastavica

÷

÷

Poslano:
05. 03. 2013 ob 16:17
Spremenjeno:
05. 03. 2013 ob 16:18

ja, te slišim in razumem in se ne ne strinjam :) niti približno. imaš prav - le da morda te prijemi v mojem pretakanju "pojmov" v tej pesmi ... torej enkrat ko pesem zaužijem ... nimajo več bistvenega pomena. užarile so se iskrice v nosilcih, ki ven pošiljajo nove signale, ki imajo genski zapis, da tako rečem, in pesem iz bralca pripravi pesnika. to so momenti poezije, ki so meni vrhunski. sprožanje misli, ki pa jih ne vodimo sami in je pravi oddih tako dojemati stvari, ki ti jih pri in pretaka, po prebranem ... ne potrebuješ napora, uporabljati glavo, sploh pa najbolje - ni potrebe razmišljati in voditi misli. če pustimo da nas pelje ... obogatimo lasten bazenček, kjer ponavadi znamo reč, da kdaj pa kdaj tudi tam zmanjka vode - če je to metafora naj vsak presodi sam: govorim o navdihu in intuiciji do njega (pipci) - voda pa lepo teče, čeprav kaplje ne tečejo gor v oblake - tja vseeno pridejo - preskoki se s spoznavanjem sebe manjšajo. :)

ta pesem meni predstavlja, kot eno kamnito kolo poezije - koliko kolesnik vozimo, je pa spet naša ... Velika Izbira . :)

pesem je kot testo, ki je godno za ...

nekako tako.

naj drži vse!

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
05. 03. 2013 ob 16:32
Spremenjeno:
05. 03. 2013 ob 17:09

Ja, hvala za Pogled, Ruj!

 :)

 

LP, lidija

Zastavica

Klavdija KIA Zbičajnik

Poslano:
05. 03. 2013 ob 20:26

Uf, kaj pa je tukaj nastalo?

1. Če bi mislila, da je pesem aforizem, bi jo tako tudi uvrstila.
2. Če bi tehnično to znala (prestaviti že objavljeno pesem v rubriko      aforizem), 
    bi to storila, ampak bi še vedno prej morala misliti, da tja sodi.
3. Pesem je objavljena v moji drugi zbirki Zasinjelo morje, zato ne
    more postati drugačna.

LP,

KIA
 
    

Zastavica

Klavdija KIA Zbičajnik

Poslano:
05. 03. 2013 ob 20:36
Spremenjeno:
05. 03. 2013 ob 20:43

Aja,

to da pesem izgubi točke, če deluje poučujoče,
tega ne razumem najbolje.
Glede na to, da ima ta pesem od vseh mojih
do sedaj objavljenih -  največje povprečje točk,
namreč ne vzdrži te trditve.
 

LP,

KIA smiley

Zastavica

÷

÷

Poslano:
05. 03. 2013 ob 20:55

a tole je zame, verjetno?

predno se zakurblam, bi rad bil zihr ;)

Zastavica

Klavdija KIA Zbičajnik

Poslano:
05. 03. 2013 ob 21:12

Hehe ...

ni se treba zakurblati,
je že mimo ...
Pesem kot pesem,
pride, gre,
nova je že na poti ...
Tako da, ni nobene pene
in potrebe, je kakršna je,
kaj češ ...

 

KIA wink
 

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
05. 03. 2013 ob 22:43

Klavdija, v naši srenji smo zmenjeni, da ocenjevanja ne komentiramo :)

Sploh ne gre za nobeno "izgubo točk"  (zaenkrat je pesem ocenjena šele od dveh bralcev), samo vedno povem tisto, kar iskreno mislim. Avtor je pa seveda tisti, ki odloča prav o vsem, kar se tiče njegove/njene pesmi.

  Lp, lidija

Zastavica

Klavdija KIA Zbičajnik

Poslano:
06. 03. 2013 ob 00:29

Hja, Lidija ...

takole si napisala, citiram:

"še vedno se mi zdi, da trditve, kot je pričujoča, spadajo v razdelek "aforizmi"(in podobne domislice), kot pa med pesmi, ker pesem izgubi točke, če deluje poučujoče."

No, jaz sem mislila, da te točke pomenijo ocene, pa sem šla
pogledat koliko jih je kje. Se opravičujem srenji, ker še ne poznam vseh pravil, kaj se sme komentirati in kaj ne.

Samo to in zgolj to,

KIA smiley

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
06. 03. 2013 ob 07:50

:)

 

Zastavica

Komentiranje je zaprto!

Klavdija KIA Zbičajnik
Napisal/a: Klavdija KIA Zbičajnik

Pesmi

  • 05. 03. 2013 ob 01:11
  • Prebrano 922 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 164
  • Število ocen: 4

Zastavica