Evolucija komunikacije

 

. - .  - k kli k klik klik lik lik like

Y

 1 2 > 

Y

Y

Poslano:
18. 11. 2012 ob 22:22

Ponovno objavljam. Kerstin mi je prijazno namignila, da je brisanje objav, ob katerih se razvije debata, vprašljivo.

Se strinjam. Ko enkrat objaviš, zapis ni (več) samo tvoj.

Zato vračam, se opravičujem za izbrisane komentarje. 

Kerstin je predlagala senryu formo.

Lidija je pripomnila, da je to linearni senryu.

...

imel sem eno tako idejo:

 

evolucija

. - ~ k kli k klik

klik lik lik like

 

Imel sem še nadaljnjo idejo:

@ # & &  [oz. hieroglifi]

. - ~ k kli k klik

klik lik lik like

 

 

 

Zastavica

Y

Y

Poslano:
18. 11. 2012 ob 22:31
Spremenjeno:
19. 11. 2012 ob 07:33

Zastavica

Y

Y

Poslano:
18. 11. 2012 ob 22:38

Hotel sem objavit kot 'v obdelavi', vendar je dobila le status 'neobjavljena'. Ko sem kliknil 'uredi' sem imel na izbiro le še 'objavljena' ali 'neobjavljena'.

Ali kdo slučajno ve, kako se uporablja 'v obdelavi'?

Zastavica

Lea199

Poslano:
18. 11. 2012 ob 22:50

Pozdravljen, Y

Kolikor vem se v obdelavi še vedno ne da objavljati, čeprav si tega želim.

Prav to je pri meni vzrok, da objavim nedodelane stvari, kot je bil tisti Brahek, ki je sedaj pesem (a dodelana je šele po ocenjevanju). Včasih kaj pustim neobjavljeno ali ponovno dam v neobjavo (potem dva ali tri dni starega zapisa ne bere nihče). Žal:(

Lp, Lea

Zastavica

Y

Y

Poslano:
18. 11. 2012 ob 22:53

Oj,

dobro je vedeti, da v mukah nisi sam :~)

Iz brahka raste sonet, iz soneta venec, iz venca zbirka, iz zbirke drama, iz drame roman, iz romana pa potem ne zraste nič. Pa se vrnemo k brahku!

lp, Y

Zastavica

Lea199

Poslano:
18. 11. 2012 ob 23:13

Y :~) nisi sam

hm, ne vem, kako bo z Leinim sonetom, morda bo roman;)

skoraj verjetno bo na koncu spet brahek ;-)

Kratke so zakon :-)))) (seveda pa imam zelo rada sonet, da ne bo kdo narobe razumel:))

lep ostanek nedelje

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
19. 11. 2012 ob 10:06
Spremenjeno:
19. 11. 2012 ob 10:24

sporočilo tegale tukaj kar-koli-že-je  (naj se odloči vsak sam!) je tako močno, da je čisto vseeno, če se ga stlači v kakšno formo ali pa ne. Po moje je še boljš, da ne.

  LIKE!

 Lp, lidija

Zastavica

Svit

Poslano:
19. 11. 2012 ob 10:23

Všeček

Zastavica

Lea199

Poslano:
19. 11. 2012 ob 10:55

ponedeljkov všeček :)

 

Zastavica

Y

Y

Poslano:
19. 11. 2012 ob 11:28

.. in tale naša debata ilustrira in potrjuje .. malo spremljam bitko za Julijo na fb-ju, nekatere pesmi so že prek 50, ena pa ima celo prek 200 'lajkov'. Kje so vsi ti ljudje? 

Zastavica

Lea199

Poslano:
19. 11. 2012 ob 11:45
Spremenjeno:
19. 11. 2012 ob 13:57

sem ter tja tudi sama pokukam gor (na Julijo), celo kaj povšečkam. Poslala nisem ničesar, ne vem morda bom, če me prime. Moja prva iskušnja z všečkanjem je bila s haikujem, ki se je uvrstil skoraj na dno. Seveda vem, da bo tam tudi pesem, če jo pošljem ;) Najprej mi je bilo hudo, potem sem spoznala, da imam sorazmerno malo fb prijateljev (veliko izmed njih ni vedelo kaj in kako naj všečkajo), lobirati seveda ne znam. V veselje mi je bila debata, ki se je razvila o tem načinu ocenjevanja:), prav tako sem bila vesela, da je vsaj nekaj ljudi prebralo haiku. In ne nazadnje zakaj bi se sekirala, saj sem vedela za pogoje in s tem ko sem haiku poslala, tudi pristala nanje.

torej spet pošljem, če najdem dovolj volje in se ob premalo linkih samo nasmehnem, nekaj bralcev je le prišlo mimo;) si lahko rečem ;))

 

Zastavica

Y

Y

Poslano:
19. 11. 2012 ob 18:00
Spremenjeno:
20. 11. 2012 ob 07:45

Če boš objavila, imam jaz tudi velik gumb yes

 

Hvala za .. všečke smileywinkdevil

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
19. 11. 2012 ob 21:35
Spremenjeno:
20. 11. 2012 ob 16:18

Si me spomnil na tisto dogajanje, ko so na Siolu ljudje všečkali pesmi, ki so bile v igri za zmagovalko bralcev (Verzijada), se spomniš, saj sva oba sodelovala (pa še dosti ostalih pesemsijevcev!)?

 Pri vseh teh šovih je "važno" tudi lobirat in uporabit še razne "druge" tehnike. Zmagovalka občinstva je  takrat zbrala tam nekje  100x več glasov kot drugouvrščena ... Tako da - glasovanje občinstva je vedno lobi trenutek!

  Pa saj imamo še strokovne komisije, tudi te "klikajo", samo da one za svoje klike nosijo malo večjo odgovornost.

  lp, lidija

Zastavica

Y

Y

Poslano:
19. 11. 2012 ob 22:11
Spremenjeno:
20. 11. 2012 ob 07:46

Tvoje pisanje in pa Timyjev afrodiziak me spomnita na osnovni problem demokracije. Ki se lahko interpretira tudi tako, da je to sistem, v katerem množica neznancev odloča o tvojem življenju. V primerjavi z avtokracijo, kjer eden odloča o življenju vseh. Si predstavljaš: pozlačena marmornata miza, monitor in en z diamanti okrašen gumb yes. Aja, saj to so že imeli..samo monitor je bil malo drugačne barve. Pa to je bilo še preden so ukinili gumb dislike. 

Ampak kakorkoli, naj nas to ne ovira v lepem večeru _;)

lp, Y

Zastavica

Lea199

Poslano:
19. 11. 2012 ob 22:34

Lidija, glih, ko si me spomnila na (Verzijado), mislim, da se ne motim, da je bila tudi na haiku natečaju zmagovalka (glede na število klikov) ista avtorica. Vesela sem, da je potem žirija izbrala prav in je zmagal najboljši haiku.
Pri (Verzijadi) se nisem sekirala, poslala sem slabe pesmi;)))Da sem "osvojila" 12 mesto med 15 haikuji, mi sprva res ni bilo v zabavo. Sedaj se lahko smejem;). Verjetno bi bila celo 15. (če ne bi imela dveh prijateljev, ki sta v zadnjem trenutku lobirala zame). Sicer pa kdo bi si želel več, kot prvo mesto od zadaj naprej;))) 

Verjemi Y, prav nič me ne ovira, da ne bi uživala v tem vlažnem večeru,

lp, Lea

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
19. 11. 2012 ob 23:06
Spremenjeno:
19. 11. 2012 ob 23:10

Ja, Lea, žirija (pa razni uredniški odbori, itd) se ponavadi (praviloma) nikoli ne podredi glasu ljudsva in populističnemu potegu :)))

  tista avtorica pa ponavadi uporablja razne tehnike, ja :)))

y, ja, večeri so lepi, če jim pustimo, da so;)

Zastavica

Aleksandra Kocmut - Kerstin

Poslano:
20. 11. 2012 ob 16:21
Spremenjeno:
20. 11. 2012 ob 20:22

Moje mnenje še vedno ostaja, da npr. v obliki senryuja tale zapis dobi doda(t)no vrednost - ni samo izvirna domislica, ampak neposredno namiguje na parodiranje naše trenutne družabne (in družbene?) zavesti. Kakor že, zamisel je zelo dobra in se odlično ponorčuje iz sodobne komunikacije; takole zapisano bi sicer prej uvrstila med aforizme.

Zastavica

Y

Y

Poslano:
21. 11. 2012 ob 19:32

Ja se strinjam Kerstin. Vendar si le drobim zobe ob poskušanju. Senryu bi moral prinesti še .. nekaj. Išče se tisto nekaj. Moji zgornji poskusi so morda malce postrani, se mi zdi da bolj forme pour la forme - izem. 

Tisti, ki se začne 

evolucija

.. -- klik.-.-

se mi zdi da se obrabi še pred drugo vrstico. Tisti s hieroglifi se mi zdi pa preveč racionaliziran in - predolg! Ali je sploh lahko kaj predolgo za senryu formo? 

Morda potrebujem nek nov moment, nek dodaten preblisk, nek kontrapunkt. Sebastian bi iz ušesa stresel. Cefizelj, kje si ?

lp, Y

 

 

Zastavica

okto

Poslano:
22. 11. 2012 ob 00:13
Spremenjeno:
22. 11. 2012 ob 01:37

Y, ja, vse kar je več kot 17 zlogov je za senryu predolgo!

Upam, da nisem vsiljiv, če ti poskusim pomagati pri preblisku? Morda si se preveč prijel besede evolucija, ki te sedaj "bremza", zato sem jo zamenjal s pojmom večnosti, nekaj kar obstaja brez začetka, brez prekinitve in brez konca, kar predstavlja evolucijo. Si - silicij, ki se nahaja v zemljini skorji, v kamninah in ima kemijske lastnosti polkovine - polprevodnik v naših računalnikih, ki nam omogoča klikanje, ... skrivnosten pa delno zato, ker bo mogoče v prihodnosti pokazal še kaj več od kamen-polprevodnik ... pa tudi zato, ker mora senryu pokazati še nekaj zaradi česar je senryu ... :))

predlog za "klik prebliska" ;)

večen kamen Si

skrivnostna polkovina

k kli klik lik like

Lp, okto

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
22. 11. 2012 ob 16:45

hej!

 stop!

 da ne bomo kam zašli. nehajmo mrcvarit nekaj, kar je kot ideja sama in tudi kot nam predočena izjava čisto OK. gremo naprej. ...prosim ...

cryingangel

 

Lp, Lidija

Zastavica

 1 2 > 

Komentiranje je zaprto!

Podčrtanka

Y
Napisal/a: Y

Pesmi

  • 18. 11. 2012 ob 22:18
  • Prebrano 2160 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 345
  • Število ocen: 9

Zastavica