Zastor je temen, skoraj neprosojen,
soba je v pritličju in vsakdo lahko vidi vanjo,
čeprav ne vem, zakaj bi se potrudil.
Videl bi me, kako se trudim ožeti veter
za kar največ svežine, medtem ko tuhtam,
kam danes ven in koga vse bom opazovala
z opazovalnice nekoga, ki je "samo na obisku",
tuhtam o hihitajočih se parih in družinah,
ki mi bodo nocoj prišle na pot v mestu.
Veter je zmeraj bolj ožet, ko čakam,
da pade sonce za celino in začne popuščati.
Namesto da bi misli utihnile, rojijo v pričakovanju
srečanj, naključnih ali ne, saj je vseeno,
lahko bi že pozvonil telefon ali zapiskal čarunalnik.
Šele tedaj zagledam, zares zagledam krožnik pred seboj,
okrašen z orientalskim modro belim vzorcem.
Skoraj vse koruzne kosmiče sem že pojedla,
ostal je le ornament, ki bi ga prav lahko spregledala,
prav lahko ne bi niti vedela, s kako lepe podlage
se hranim in kako se je nekdo moral potruditi,
da je zame poslikal keramiko
na točno ta večer, točno tedaj,
ko žareča krogla udari ob dno.
Na prvi pogled nič posebnega. Pripoved o meditaciji ob ovsenih kosmičih... potem pa se na dnu razkrije vzorec, kontakt z nokom iz drugega prostora in iz drugega časa.
Na prvi pogled pa nič posebnega.
hja, saj tudi v resnici ni bilo nič posebnega. hotela sem povedat, da bi moralo biti posebno oziroma bi lahko bilo, pa tega lirski subjekt nekako ne sprevidi. kaj pa vem,. če je uspelo :-)
ampak, se ti ne zdi, da so včasih najbolj neposebni momenti tudi najbolj pesniški?
Poslano:
30. 06. 2012 ob 07:17
Spremenjeno:
30. 06. 2012 ob 10:50
Pred časom mi je bila predstavljena zanimiva pesniška težnja, da se pesem napiše iz kar se da navadnih, vsakdanjih besed. Če k temu zdaj dodam(o) to t.i. neposebnost trenutkov, najbrž ne dobimo ravno eksplozivne pesniške zmesi.
Ampak če se to vseeno zgodi, poči precej bolj, kot patetika veličastnih trenutkov.
ja, se strinjam, k temu težimo, hehe.
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: yoyoba
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!