Neslan(A)for(a)izem

Soljenje pameti lahko nevtralizira(jo) neslanosti.

jaka racman

 1 2 > 

Y

Y

Poslano:
14. 03. 2012 ob 20:37
Spremenjeno:
14. 03. 2012 ob 23:01

aha, kemija..

(Pamet) lahko soliš tudi s pravšnjo mešanico jedkosti in žajfnice.

Zastavica

jaka racman

Poslano:
14. 03. 2012 ob 20:54

Ja ja, zdaj se spomnim (v gimnaziji sem zamenjal preveč profesoric kemije, da bi se resnično lahko osredotočil na snov wink).

 

Skušal je v obe smeri povzeti temo dneva in biti njen labodji spev.

 

Lep pozdrav, 

 

Jaka Racman.

Zastavica

Lea199

Poslano:
14. 03. 2012 ob 21:00

Sama sem že v 7. razredu mešala baker s palico, ko sem želela dobiti bron. Ja, kemija me je zares dolgočasila;))))))

Lp, Lea

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
14. 03. 2012 ob 21:19
Spremenjeno:
14. 03. 2012 ob 21:46

jaz sem pa postal pesnik tako, da sem začel mešati kekse - črke,
kar še zdaj počnem.

Zastavica

jaka racman

Poslano:
14. 03. 2012 ob 21:45
Spremenjeno:
14. 03. 2012 ob 21:47

yes 

 

(čeprav, Brundo, tale glagol (postati) nima veliko s tem ... Kako že gre: Pesnik ne postaneš, pesnik se rodiš)

 

Lep pozdrav,

 

Jaka Racman.

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
14. 03. 2012 ob 21:57

ja, tko pravijo tršice. če se prav spomnim pa sem res že zelo zgodaj
začel nekaj pisati na kahlo, žal pa je bilo nečitljivo,
pa tudi fotografije ne obstajajo,
ker so bile uničene v požaru.

Zastavica

jaka racman

Poslano:
14. 03. 2012 ob 22:11

Ne vem sicer kako točno gre; iz kje in od koga natančno je naslednja cvetka, skoraj prepričan pa sem, da je s tega portala:

 

Pesniki se rodijo po smrti.

 

 

Zastavica

Lea199

Poslano:
14. 03. 2012 ob 22:20
Spremenjeno:
14. 03. 2012 ob 23:02

Upam, da imam še veliko časa do svojega rojstva;)))))

 

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
14. 03. 2012 ob 22:21

sam ne verjamem v to, pri vseh teh možnostih objav in pretoku informacij ...
malo verjetno. pa tudi ogromno ljudi piše, bere, dvomim, da se lahko kaj izmuzne spregledano ...

Zastavica

jaka racman

Poslano:
14. 03. 2012 ob 23:08
Spremenjeno:
14. 03. 2012 ob 23:15

Pri teh stvareh (upam, da ne izzveni kot nadmudrivanje) postaja - bolj kot (ne)spregledanost, ravno zaradi množičnosti, kjer lahko pogosto prihaja do razvrednotenja kvalitete, zaradi kvantitete -, pomembna distanca. Distanca in zaključen opus, ki ga lahko potem (če sorodniki niso prevelike živine) "stroka" secira po vseh dosegljivih metodologijah.

 

Tako vsaj jaz razumem zgoraj navedeni zapis.

 

Lep pozdrav,

 

Jaka Racman. 

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
14. 03. 2012 ob 23:15

e, nisem še na ta način tuhtal, imaš najbrž kar prav.

Zastavica

jaka racman

Poslano:
15. 03. 2012 ob 21:17

 

Matjaž,

Včeraj sem v vsem vrvežu aforističnih komentarjev in (mini)delavnic na komentarjih kar pozabil kaj tehtnega odvrniti na tvoj kemijsko in aforistično premišljen komentar mojega  Neslan(A)for(a)izma. (tisto prvo je bila bolj reakcija, kot odziv)

 

Tvoj komentar:

aha, kemija..

(Pamet) lahko soliš tudi s pravšnjo mešanico jedkosti in žajfnice.

... je bil na mestu. Ne vem sicer, če se je začetni vzklik nanašal na prvotni naslov (kemijski), ki je bil le malo časa aktualen, ali zgolj obče na tematiko soljenja ...

Mi je pa danes, po ponovnem branju (očitno sem bolj počasne sorte) padlo v oči sijajno skladje jedkosti in žajfnice - v vseh pogledih ... čeprav je res, da sem s svojim poskusom dvosmernega aforizma hotel težišče teme postaviti na nevtralizacijo (soljenje - neslanosti; neslanosti - soljenje). 

Vidim pa skozi tvoj komentar šibkost (verjetno le eno izmed njih ;)) ) svojega aforizma. Preveč maksimalističen je v nedopuščanju drugačnih možnosti ...

 

Skratka, (vsaj) LAHKO mu je manjkal.

Hvala.

 

Bom dopolnil.

 

 

Lep pozdrav, 

 

Jaka Racman.

Zastavica

Matej Krevs

Poslano:
15. 03. 2012 ob 22:35

Baje si pesnik uradno šele, ko izdaš svoj pesniški prvenec.

Zastavica

jaka racman

Poslano:
15. 03. 2012 ob 22:59
Spremenjeno:
15. 03. 2012 ob 23:07

Jaz sem bolj mnenja (sicer spet ena šolska) da si pesnik (sebi) lahko vedno; pesnik (drugim) pa ... hja, ko te sprejmejo.

 

Sam se (tudi po dobro sprejetem prvencu, ali pa prav zaradi njega, zdaj ko je že deset let mimo) nikakor nimam za pesnika. Čeprav pišem ... morda bo kdaj kaj več od tega ... zaenkrat je bolj (samo)spoznavanje.

 

Lep pozdrav,

 

Jaka Racman.

Zastavica

Y

Y

Poslano:
16. 03. 2012 ob 02:37

ja, to soljenje je široka in sipka tematika. kemija pa tudi :) napetostna vrsta pa to.. se spomnim kako nas je učiteljica dobesedno solila, precej smo delali v laboratoriju. Edino, kar se spomnim za ziher je, da kislina+baza ->> sol in voda. ja pa če vzameš HCl+Zn ->  ZnCl2 + H2enlightened za polnit balončke (takrat se ni kar tako dobilo helijevih balonov.. so pa bile to bolj leteče bombedevil)

Lahko pa lahko z lahkoto prav pride za lajšanje absolutizma :)

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
16. 03. 2012 ob 08:46
Spremenjeno:
16. 03. 2012 ob 09:37

(Pamet) lahko soliš tudi s pravšnjo mešanico jedkosti in žajfnice (Matjaž Pihler)

Torej, jo zakisiš in potem izlužiš. Ali najprej izlužiš in potem poliješ s kislino.

 

Sledi:  potem je tisto, kar ostane -  voda. Sol pa ... kdo ve, kje je potem sol ...

 

 

Mater, preveč matramo tole pamet! ;)

 

 :)))

 

 

Zastavica

Y

Y

Poslano:
16. 03. 2012 ob 12:13
Spremenjeno:
16. 03. 2012 ob 12:18

Hej Lidija, sol ponavadi nastane kot reakcija kisline in baze, a veš. In 'sol' v glavi naj rajši nastane pod vplivom lastnih .. kot da jo vnašamo umetno.. hmm.!

Recimo znameniti primer : HCl + NaOH = NaCl + H2O

(klorovodikova kislina in natrijeva baza -> dobimo kuhinjsko sol in vodo)

reakcije so pa BURNE!!!

Zastavica

jaka racman

Poslano:
16. 03. 2012 ob 12:23

Še vedno poudarjam, da je težišče mojega aforizma želelo biti postavljeno na nevtralizacijo ... Kaj o tem?

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
16. 03. 2012 ob 13:22
Spremenjeno:
16. 03. 2012 ob 18:31

Matjaž, se vidi, da nimam pojma o kemiji in si razlagam "pesniško"! :)))

 

jaka, saj - voda je nevrealizacija ;)

 

Zastavica

jaka racman

Poslano:
16. 03. 2012 ob 15:06

Lidija, ne vem če bi se strinjal ... Voda je stranski produkt reakcije, ki proizvaja najbolj razširjeno - kuhinjsko oz. jedilno sol. Reakcija je - kolikor se spomnim nereverzibilna

Za redčenje nasičenosti sicer lahko pride prav tudi voda (tudi na ravni presoljenih celic v organizmih ... nekaj v povezavi z osmozo, se mi zdi)

Za nevtralizacijo soljenja pameti, pa trmasto vztrajam pri neslanostih ...smiley (te - v primernem laboratorijskem okolju (portala), ki nudi idealne pogoje - omogočajo in celo spodbujajo reverzibilnost wink).

Je pa (tudi brez mojega komentarja) tema, priznam, že rahlo zvodenela.

 

Lep pozdrav,

 

Jaka Racman.

Zastavica

 1 2 > 

Komentiranje je zaprto!

jaka racman
Napisal/a: jaka racman

Aforizmi

  • 14. 03. 2012 ob 20:25
  • Prebrano 1831 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 197.1
  • Število ocen: 5

Zastavica