30. 10. 2011 ob 19:45

ob potoku, hvala na prelijepom komentaru

lp Danja

modricvet

31. 10. 2011 ob 09:46

Spoštovana gospa Danja!

Vem da je na prvem mestu poezija sama in ne ocenjevanje. Po drugi strani je vrednost te poezije potrjena tako, da je objavljena v zborniku. Da pride tja, mora zbrati čim večje število točk. Če nekomu želite, da njegove stotine pesmi ne poniknejo v pozabo, da se vsaj ena ali dve najboljši ohranita v zborniku, mu privoščite točke. Tu pa nastopi ponder/faktor, ki človeku omogoča podeliti od 5 do 50 točk. Če bi pesmi ocenjevali (realno, po Vaši presoji, ki verjamem, da je kompetentna, saj sami pišete izvrstno poezijo), bi imeli ponder že 100% in lahko bi dobrim pesmim dodali 50 točk. Toda žal je vaš ponder še vedno le 2%, kar pomeni le eno: da pesmi sploh ne ocenjujete. Navadno se dobro vrača z dobrim, premislite. Vidim, da pesmi preberete, saj jih dajete tudi v izbor, kar pa avtorju ne prinese ničesar otipljivega.

Kljub temu, da Vam ni všeč niti ena sama moja pesem, sem dala to Vašo pesem v svoj izbor, saj mi je zelo lepa, podelila sem ji tudi 50 točk.

LP, modricvet

Danja Đokić

31. 10. 2011 ob 10:29

Postovana,

poezija je svijet u kojem se najljepse osjecam, to je svijet kojeg zivim, gotovo pa zbog kojeg zivim...Ovdje, na sajtu pesem. si pronasla sam zaista  mnogo sjajnih pjesnika,  koje redovno citam, jer sam iz osjetila na neki svoj nacin, slicne sebi....no to ne znaci da ostale pjesnike smatram manje vrijednim i vaznima, naprotiv, sve sto se napise samo po sebi je  vrijedno paznje, citanja i uvazavanja i pohvale....kad bih mogla, voljela bih da ne postoje ove tocke i ocjenjivanja, jer mi to nije nimalo vazno, ali odreagiram kad vidim da pojedini pjesnici dobiju tako male ocjene za neke pjesme koje su  istinski sjajne, vrhunske i tada reagiram, ne gledauci o kojem se pjesniku radi, vec stajem na stranu poezije. Citam i vasu sjajnu poeziju, no kazem, uvijek imate dobre ocjene i dovoljno ocjena, no vjerujte, zaista citam i uzivam u svemu sto napisete...Jezicna barijera ne postoji, jer prilicno dobro razumijem slovenski, mada ga ne zam  pisati i govoriti, ali kazem, dobro razumijem i ispricavam se ako sam pogrijesila u necemu, nekoga od pjesnika ostetila....nikakvi zbornici me ne interesiraju, zapravo tu sam zbog poezije i samo je ona zapravo i vazna....poezija i druzenje sa ljudima....i smatram da svaki autor ovdje zasluzuje da udje u  zbornik, bez obzira na ocjene, jer ocjene i nisu nikad bile mjerilo vrijednosti bilo cega u zivotu

lp, Danja

Danja Đokić
Napisal/a: Danja Đokić