Nimaš kaj Mojmir. Marx je rekel, da je Balkan pokopališče narodov. Dobro je brati ruske klasike, ki niso pisali "po ameriško" ampak resnico. V dobri literaturi zveš več, kot v nevemkakšni zgodovini, ki je vedno prikrojena ideologiji trenutka ali potrebam stranke, ki so hoče povzpeti.. Klasiki niso samo klišeji, ki jih je treba rušiti, ampak lakmus družbe. Dostojevski ni bil samo revolucionar v pogledu načina pisanja ( bi že zdavnaj pogorel). Dec je nekaj vedel o svetu in bil vizionar.
Lp, DUSANN
vidiš in meni to manjka(mislim bralna kultura) in če boš prebral moj zadnji komentar pri moji pesmi ŠOU BOM boš videl kaj sem mislil ...... sem ravno Luciji odgovoril na to temo
drugače pa me je ta tvoja pesem navdušila za mojo pesem SENCE PRETEKLOSTI
lp Mojmir
Hvala. Samo da te je navdušila. Bralna kultura je dobra zadeva, ker ti odpira tudi obzorja v razumevanju sveta. Dobri pisci so vsi dosti brali in imeli vizionarski čut, ter bili melanholiki. Henry Miller je navajal okoli 10.000 knjig, ki jih je prebral, čeprav je bil samouk.
Bom prebral tvoji pesmi.
Lp, DUSANN
Dušan, dobra in resnična.
Svetujem, da popraviš par napakic:
- filali blagajne
- in trpinčimo svojo dušo
- premastnem bureku.
Lp, Marko
Hvala Mezopotamsky za pohvalo in popravilo napak. Včasih mi gre na jetra idealiziranje meščanstva in prejšnjega sistema. Mimogrede se spomnim garaže poleg poliklinike kjer je bil najlepši vrt trgovca Bona v Ljubljani, ki ga je opisoval Tavčar v Cvetju v jeseni na začetku povesti. Hiša je bila zaščiten kulturni spomenik, sedaj pa je podrta in na mesto nje straši kovinsko-betonski konstrukt brez cvetja z imenom Sv. Petra.
Lp, DUSANN
V Ljubljani je bilo veliko uničenega, sam sicer nisem videl prejšnjega stanja. Mi je znano bolj iz pripovedi že pokojne gospe, pri kateri sem živel in pa literature. Na današnjem Trgu republike je bil vrt uršulinskega samostana, prav tako so bili lepo urejeni vrtovi, kjer stoji OŠ Majde Vrhovnik. Še bolj neverjetno se mi pa zdi, da je Gospodarsko razstavišče postavljeno na pokopališču, Plečnikovo cerkev so sicer preselili.
Lp, Marko
Gospodarsko razstavišče je postavljeno brez gradbenih dovoljenj (po mojih informacijah). Sedaj odkrivajo grobove na zemljišču poleg Stomatološke klinike na katerem so postavljene zgradbe. Poleg Bona.
Lp, DUSANN
Ja, to je bil horuk v nove čase, brez spoštovanja in pitete do preteklosti in pokojnih.
lp, Marko
Tako nekako.
Lp, DUSANN
Poslano:
17. 10. 2011 ob 15:02
Spremenjeno:
17. 10. 2011 ob 15:02
Rad bi ironično pripisal:
"Takšni smo."
Pa ne bom, ker nismo. Ne vsi.
Zato pišem.
Pozdrav.
Vsekakor ne vsi. Hočem samo povedati, kam pelje fanatizem, neizobraženost, predvsem pa nezmožnost empatije in simpatije do ljudi. Če opazujete dobro vidite, da so politiki dobesedno odrezani od ljudi. Ne vidijo jih, samo govorijo o njihovih temah, drugače so pa odtujeni kot birokrati v kancljijah. Ta zgodba o trgovcu Šarabonu me je pritegnila, omenill mi jo je en starejši gospod, ko sva se pogovarjala o Tavčarju, ko so podirali trgovčevo hišo v kateri je imel KC skladišče. Po vojni so bili vodilni ljudje neizobraženi in nerazgledani, če bi človek poznal njihove življenske zgodbe bi najbrž "razumel" to vedenje. Najbrž so grozljive, zakar je kriv tudi meščanski sloj pred vojno in cerkev, da je prišlo do takšnih stvari, ki sta bila odtujena od raje, kakor se dogaja tudi sedaj, ko peščica amoralnežev diktira celemu svetu in pobira smetano. Naloga pisca je tudi, da osvešča ljudi, ne pa da samo prikimava in govori nič se ne more spremeniti.
Lp, DUSANN
Se strinjam z vsako besedo, Dusann.
Zato pišem ...
Poslano:
22. 10. 2011 ob 19:55
Spremenjeno:
22. 10. 2011 ob 21:14
Hvala Milan. Kot veš so dobri pisci vsi kritično ocenjevali družbo, družbene norme, hinavščino. Klasiki niso zaradi stilov pisanja, metafor, ampak še zaradi česa drugega. Solženicin ni v bistvu vnesel ni nič novega v pisanje, a vendar je velik pisatelj. Današnje pisanje zahteva kamuflažo, da se ne vidi, da se skrivaš. Ko so vlekli naprimer tega Gadafija po ulici se mi je obračal želodec, kar gnusilo se mi je da sem človek. Še pred pol leta so mu lezli v rit tudi naši politiki, da o zahodnih ne govorimo. Šolal se je v Mostarju. Francozi so ga izobraževali kako se terorizira ljudi. Potem pa vidiš to primitivno, fanatično rajo in "molčeče zahodne intelektualce", da se ti obrne. Ni tako dolgo , ko je francoski zakompleksani filozof Sartre podpiral terorizem in spodbujal ljudi k anarhiji, ko je crkaval se je spreobrnil v judostvo. O tem bi morali pisati pisatelji, vendar kako bodo, če so prodani (lepo je sedeti v akademskih luknjah), zato je treba kamuflirati, skrivati i.t..d.
Lp, DUSANN
Poslano:
23. 10. 2011 ob 21:02
Spremenjeno:
23. 10. 2011 ob 23:04
Uh, na to pa nimam več kaj dodati, je že preko mojega razmišljanja.
Edino s tistim o Gadafiju se strinjam.
In z občutki.
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: DUSANN
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!