Hrepenenje

Svila me je ovila

hodim po praprotnih poteh

do svetle jase

kjer sončni žarki božajo mene in njega

 

Ujet ocean divjih konj

in odsev časa ki ga nisem videla

 

Polzi po meni 

nežna svila

 

Travne bilke šelestijo v vetru

 

Zima je - jaz pa hočem divjih jagod...

Ramona

 1 2 > 

Srečko Luštrek

Poslano:
20. 09. 2011 ob 08:27

mal me je bilo sicer strah, ko mi je med branjem tele pesmi pogled uhajal v desno.

pesem se mi zdi obetavna, ima nekaj kar pritegne pozornost. zaključek se mi zdi fajn, lepo preseneti in odzvanja z naslovom, ki se drugač pogosto uporablja.

lp

Zastavica

ajda

Poslano:
20. 09. 2011 ob 10:36
Spremenjeno:
20. 09. 2011 ob 11:12

Res je, pesem, ki pritegne. Je pa seveda nekaj odvečnosti, oz. ponavljanja, ki jo tako kratka pesem ne sme srkati, četudi gre za nežnost dotika svile. Morda bo avtorica razmislila o tej svili in pustila le eno, pa sončni žarki in šelestenje travnih bilk. Nič nimam proti temu, ker sem tudi jaz rada (bila) ujeta v to, rada sem šelestela v travnih bilkah in se grela na žarkih sonca a zdaj vem, da to naredi pesem preveč klišejsko (so me dobro cepili in vlili v miselnost in prav je tako) In? Odvisno od avtorice, vse niti so v njenih rokah.

lp, ajda

 

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
20. 09. 2011 ob 10:40

se strinjam, Ajda, povsem v to smer sem razmišljal, vendar sem prav čakal, da še kdo drug komentira, saj si sam nisem upal: ))

lp

Zastavica

ajda

Poslano:
20. 09. 2011 ob 10:44
Spremenjeno:
20. 09. 2011 ob 11:12

Verjamem:)), včasih imamo občutek, da bomo/bom  preveč prizadeli avtorja, sploh tiste nežne duše in napišemo nekako orokavičeno, pa še takrat se "bojimo", da ga ne bomo preveč popraskali po koži. A strojenje kože na način, ko želiš in nenazadnje hočeš nekaj dobrega, je potrebno tudi sprejeti, a nikoli ne veš, kdaj je tisti sprejemljivi oz. dojemljivi čas oz. čas, ko dopustiš aranje:)). Mislim, da avtorica ne bo vzela teh komentarjev za pregrobo čohljanje.

lp, ajda

 

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
20. 09. 2011 ob 11:02

tudi jaz upam. se mi pa prav danes nekaj razmišlja o vsem tem. namreč, če avtorju preveč natančno sugeriramo in pomagamo (razen pri pravopisu, očitnih nerodnosti tvorjenja besedila, nelogičnostih ipd.), potem mu odvzamemo tisti užitek, ko do rešitev pride sam, in se mu s tem nekako pesem izpuli iz rok.
pri tem lahko pride tudi do tega, da se pomen spremeni, čustva drugače obarvajo itd.

pomislil sem, da bi bilo morda za takšne pesmi zanimivo prepesnjenje, pri katerem je dopustna
prikrojitev, posvojitev pesmi. in da bi avtor izvirnika tako lahko še bolje uzrl možne variante izboljšav -ob majnši verjetnosti omenjenega oropanja.

lp

Zastavica

Ramona

Poslano:
20. 09. 2011 ob 15:29

Hej:)

Ajda.. Hvala bogu za ljudi kot si ti! Komerkoli sem kdaj pokazala moje ustvarjenje - vedno sm naletela na iste komentarje: "Joooooj kok lepa pesmica, reees ful je dobra!" nikol nč konkretnega, dobene kritike.. In se mi zdi, da se ravno zarad tega od pred treh let ko sm bla stara 16, ko je ta pesm nastala(btw to je moja 1. pesm), do zdj, moje pisanje ni kej dost spremenilo.. Js pa hočem napredovat! :)

Brundo.. Ja letos za pusta sm bla Gene Simmons, basist legendarne skupine Kiss in ta slika se mi je zdela kot nalašč za prikrivanje identitete:D. Če želiš in imaš voljo lahko prepesniš tole moje Hrepenenje ^^. Me prav zanima ka bo nastal...

Lp

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
20. 09. 2011 ob 16:26
Spremenjeno:
21. 09. 2011 ob 01:04

Hrepenenje


Svila me je ovila

hodim po praprotnih poteh

do svetle jase

kjer sončni žarki božajo mene in njega

 

Ujet ocean divjih konj

in odsev časa ki ga nisem videla

 

Polzi po meni 

nežna svila

 

Travne bilke šelestijo v vetru

Zima je - jaz pa hočem divjih jagod...

................................................



evo, recimo, da se mi je to modro zdelo v redu od začetka, ostalo pa bolj tko tko.
v prvi kitici je napisano da hodiš, hkrati pa sta že tam, kjer vaju božajo sončni ..., kar je nelogičnost. npr. - tega bi se lahko lotila tudi tako, da tja hodita skupaj.

ocean divjih konj se zelo lepo sliši in bere, zdi pa se rahlo preveč lepo.

no, probal sem nekako zadeti vzdušje te tvoje pesmi, pri čemer se zavedam, da mi prav mogoče ni uspelo, saj gre za očitno intimno srčnozadevnozadevo.

ps: za prvo in pri šestnajstih tole sploh ni slabo!



svilnata
hodim po praprotnih poteh
do svetle jase

v odsevu časa, ki ga nisem videla
preži vrtinec divjih konj

posušene travne bilke
polega veter

zima je
in jaz hočem divjih jagod



 


 

Zastavica

ajda

Poslano:
20. 09. 2011 ob 17:23

Mislim, oz. prepričana sem, da boš Ramona zelo zelo zadovoljna z napisanim. Zdaj pesem odseva v času in to je to:))). Super!

Hehe, Ramona, sem upala, da boš tako sprejela:) kot sem ti napisala v prejšnjih postih.

lp, ajda

 

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
20. 09. 2011 ob 17:29

:)

v odsevu časa, ki ga nisem videla

tule se še da, nekako obvisi, ker se na nič ne nanaša


lp

Zastavica

Lea199

Poslano:
20. 09. 2011 ob 17:47

Z veseljem berem vaš dialog:)

Ramona, verjamem, da je to korak naprej. Kot sta ti že Brundo in Ajda napisala, pesem pritegne.

Tisto: "Kako dobro ti gre," poznam, žal ne pomaga pri našem razvoju. 

Zato imam zelo rada komentarje, iskreno kritiko, nasvet.

Vsem trem lep pozdrav,

Lea

Zastavica

ajda

Poslano:
20. 09. 2011 ob 17:50

kaj pa: odsevam v času, ki ga ne vidim ali pa odsevam čas ali pa kaj  podobnega:). No, to se mi je na hitro utrnilo.

lp. ajda

 

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
20. 09. 2011 ob 17:53

jaz podobno, ajda. ki ga ne morem videti, ki ga slutim. morda počakamo, da še avtorica kakšno reče.
meni se zdi, da rabimo kakšno - ala Zupanovsko metaforo.

lp

Zastavica

Lea199

Poslano:
20. 09. 2011 ob 18:03

Samo moj predlog, upam, da mi ne zamerite, da se vtikam zraven.

zaznam odsev, v času ki ga nisem videla,
preži vrtinec divjih konj

Verjetno nisem ravno zadela, pravilne uporabe ločil.

Lp, Lea

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
20. 09. 2011 ob 18:10

fajn, da se vtikaš,  sam mislim da je prav pri tem času, ki ga nisem videla, problemček v tem, da mu zmanjka konteksta; kdaj, zakaj, kako da ... ga nisem videla, zato mislim, da bo treba iti v drugo smer. zdaj, pri tvoji verziji pa se postavi vprašanje - za kakšen, za odsev česa gre?

lp

Zastavica

Lea199

Poslano:
20. 09. 2011 ob 18:16

in če odsev spremenimo v slutnjo(slutim):)

Lp, Lea

Zastavica

ajda

Poslano:
20. 09. 2011 ob 18:35
Spremenjeno:
20. 09. 2011 ob 18:36

Lea, slutnja ni slaba izbira, a mislim, da bi preveč spremenila, oz. ukradla odsevanje. Bi pa bilo fajn, če bi avtorica dala hinteka:))).

lp, ajda

 

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
20. 09. 2011 ob 18:54

ja, podobno bi bilo, se mi zdi, spet bi se vprašali - slutnjo česa, v času, ki ...?


v slutnji  ??? časa


mislim, da rabimo nekaj takega:

v ???? časa/času, ki ????

ali

v ???????? času


drugo se mi zdi boljše:)


morda v razblinjenem času

kaj pravite punce?


uuuu, matr smo not padl!

pri meni pavza

lp










 

Zastavica

ajda

Poslano:
20. 09. 2011 ob 19:45
Spremenjeno:
20. 09. 2011 ob 19:46

Brundo, moje mnenje seveda, ko si pesem vzel pod lupo in oklestil nepotrebnega balasta, je zasijala v lepšem odtenku in prijetnem otipu svilnatega dotika. Verjamem, da želiš še več, da Lea daje napisanem svoj pogled, pa seveda ajda:),  nenazadnje je lahko vsakdoizmed nas vesel, da se kdo poglobi v pesem.  Mislim pa, da je tako kot si napisal, tisto:). Seveda je pa izziv še dlje, vendar  do kod? Ja, to je pa tisto, ko te pesem potegne v svoj tok. Aja, pogrešam mnenje in prispevek avtorice, mislim pa, tako kot sem zapisala v prvih vrsticah, da je in bo lahko z Brundovim predlogom zelo zelo zadovoljna:).

lp, ajda

 

Zastavica

Ramona

Poslano:
21. 09. 2011 ob 01:41

 

HejHej:), me veseli da ste tak not padl ^^

Naj vam povem ka me je navdihnilo da sem tole napisala. Mela sem fanta in nekak sva živela vsak na svoji strani gozda in mi2 sva se dobivala tam na eni jasi... Zato grem do tja sama... Aja svila = on :D zato se še kasnej pojavi.

(Svila me je ovila

hodim po praprotnih poteh

do svetle jase

kjer sončni žarki božajo mene in njega)

Meu je modre oči in predn sva začela hodit je biu mal problematičn - droge, alkohol,... zato ujet ocean (modra) divjih konj in odsev časa ki ga nisem videla (v očeh kao nisem vidla njegove preteklosti)

Pol ponavljanje ... Polzi po meni nežna svila... ja kao dotika se me bla bla :D

Ok une bilke so neumesne:D .. pač trava na jasi

Zima je - jaz pa hočem divjih jagod.. (ha ha, razlagite si sami :D).

No to sm mela v glavi ko sm pisala. Naju2 na jasi. 

Brundo, hvala ... tvoja verzija je super, deluje bol zrelo manj kičasto, ampak pri 2. kitici je res problem kr je (če nimaš scenarija v glavi kot js, ko se vedno znova vsega spomnim, ko berem to pesem) nelogična. In najbolš je če jo ni ... Pride vse skupi super!

svilnata
hodim po praprotnih poteh
do svetle jase

posušene travne bilke
polega veter

zima je
in jaz hočem divjih jagod

:) ... taka se mi zdi še najlepša

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
21. 09. 2011 ob 08:09
Spremenjeno:
21. 09. 2011 ob 08:09

aha, potem smo si konje drugač predstavljal.
ti jih uporabiš kot neko psihološko razlago, kar ni sodilo v to skico, ker  zmoti potek.

jaz, pa verjetno tudi ajda, Lea in ostali, smo si konje prestavljali kot napetost pričakovanja strasti, ki se ji na koncu odločno prikima.

če tako skrajšaš, pa ta napetost, namig na strast, nekam izpuhtita, prehitro pridemo do finala, vsaj meni se zdi tako. morda bo še kdo kaj rekel?

lp



 

Zastavica

 1 2 > 

Komentiranje je zaprto!

Ramona
Napisal/a: Ramona

Pesmi

  • 20. 09. 2011 ob 04:10
  • Prebrano 2393 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 229.5
  • Število ocen: 6

Zastavica