Kaplje skladja

 

čista
in močna
v smaragdnih kodrih
skačeš
preko skal

 

pršiš strme bregove

 

v koraku sestopa
odstiraš zavese z besed

 

na mrka lica
polagaš
liste nasmeha

 

žuboreča žila
se razliješ
v čvrsto deblo
združena
v tribarvni preplet

Lea199

 1 2 > 

Ida  Semenič- adisa

Poslano:
25. 08. 2011 ob 21:50

Krasna si bistra hči planin:)))

Zastavica

Lea199

Poslano:
25. 08. 2011 ob 21:51

:)))

 

Lp, Lea

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
25. 08. 2011 ob 21:56
Spremenjeno:
26. 08. 2011 ob 10:37

Lea, fajn .

  Ampak, spet jaz:

  Če je voda to, kar opisuješ, potem je tukajle malce neroden izraz:

 preskakuješ
čez hrbte?? brzic

 

("preskakuješ hrbte" ali pa "skačes čez hrbte)

 

poleg tega brzica že vsebuje to konsistenco (vodo) torej, brzica JE voda, ki skače čez skale .

Kaj torej voda preskakuje (svoj lastni hrbet?)

http://www.spletnislovar.com/brzica-2/

 

  Za razmislit!

 :)

  LP, lidija

 

 

Zastavica

Vertigo

Poslano:
25. 08. 2011 ob 22:01
Spremenjeno:
21. 04. 2013 ob 19:30

 

Bridka v Leini lepoti.

Upam, da mi S. Gregorčič ne bi zameril, ampak sem tudi jaz imela enako asociacijo kot Adisa.

Lp

Vertigo

Zastavica

Lea199

Poslano:
25. 08. 2011 ob 22:03

Pozdravljena Lidija in hvala, da si spet tu.

Ja kiksinila sem, ko sem popravljala, zelo bilizu imam dvoje skal;)

Kako bi šlo:

čista
in močna
v smaragdnih kodrih
preskakuješ
čez hrbte skal



 pršiš bregove



v koraku sestopa
odstiraš zavese z besed



na mrka lica
polagaš
liste nasmeha



žuboreča žila
se razliješ
v čvrsto deblo
združena
v tribarvni preplet

Seveda bom malo razmislila še o kakšni rešitvi. Bregovi se mi zdijo nekoliko pusti.

Lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
25. 08. 2011 ob 22:06
Spremenjeno:
25. 08. 2011 ob 22:08

Morda so lahko strmi:


čista
in močna
v smaragdnih kodrih
preskakuješ
čez hrbte skal


pršiš strme bregove


v koraku sestopa
odstiraš zavese z besed


na mrka lica
polagaš
liste nasmeha


žuboreča žila
se razliješ
v čvrsto deblo
združena
v tribarvni preplet

Lidija, kako se ti zdi?

Lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
25. 08. 2011 ob 22:13

Hvala Vertigo,

mislim, da ti ne bi zameril,

o njem pravijo, da je bil zelo prijazen in zelo nesrečen človek.

Najhuje mi je bilo, ko sem brala, kako je moral maševati v prazni cerkvi.

 

In pisal je čudovite pesmi, ki niso in ne bodo izgubile vrednosti:)

Lp, Le

Zastavica

Lea199

Poslano:
25. 08. 2011 ob 22:18

Hm, ja hrbte skal

Ko hitim, je vse na pol narejeno;)

 

Zastavica

Lea199

Poslano:
25. 08. 2011 ob 22:23

In tako:

čista
in močna
v smaragdnih kodrih
preskakuješ
preko skal


pršiš strme bregove


v koraku sestopa
odstiraš zavese z besed


na mrka lica
polagaš
liste nasmeha


žuboreča žila
se razliješ
v čvrsto deblo
združena
v tribarvni preplet

Hvala:)

Lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
25. 08. 2011 ob 22:33

Kaplje skladja



čista
in močna
v smaragdnih kodrih
skačeš
preko skal

pršiš strme bregove

v koraku sestopa
odstiraš zavese z besed

na mrka lica
polagaš
liste nasmeha

žuboreča žila
se razliješ
v čvrsto deblo
združena
v tribarvni preplet

Sedaj mislim, da je koliko toliko vredu:)

Hvala:)

Lp, Lea

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
25. 08. 2011 ob 22:59

ja, jaz tudi :)
 

 LP, Lidija

Zastavica

DUSANN

Poslano:
25. 08. 2011 ob 23:09
Spremenjeno:
19. 04. 2013 ob 12:12

V redu pesem Lea. Mene hrbti niso motili, prav nasprotno.Všeč mi je, če je kaj "nelogično". Problem portala je, da se preveč držimo pravil in ustvarjamo "šolo". Dobri pesniki so vsi nesrečni melanholiki. Če to ne bi bili, bi se ukvarjali s čim drugim, bolj koristnim in ne bi neproduktivno rovarili po sebi. To je samo moje mnenje.

 

Lp, DUSANN

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
25. 08. 2011 ob 23:23
Spremenjeno:
26. 08. 2011 ob 10:38

Dusann, ni šlo za nelogičnost ampak za nepravilno skladnjo. Če je v pesmi kaj nelogičnega, naj bo, ne sme ša biti nerodno in narobe. S tem se pozitivni efekt, tudi če cilja na presenečenje, izniči.

  Tudi nelogičnosti je treba znati prav servirati. Lea pa ni hotela nelogičnosti v pesmi ;)

  LP, lidija

Zastavica

Lea199

Poslano:
25. 08. 2011 ob 23:23

Dušan, vesela sem tvojega komentarja. 

Ni se šlo toliko za hrbte, ti bi lahko ostali, ampak za brzice (brzice so voda in skale). Od začetka v pesmi ni bilo brzic, ampak sem jih na hitro zamenjala za skale, ko sem opazila, da imam zelo blizu dvakrat skale.

Pozneje, ko sem odstranila brzice, se mi je zdelo, da pesem pri hrbtih nasede, zato sem spremenila v (samo) skale.

Pesnenje res ni profitna dejavnost, vendar, vsaj meni prinaša veliko zadovoljstva:).

Lp, Lea 

Zastavica

Lea199

Poslano:
25. 08. 2011 ob 23:25

Lidija, res nisem hotela nelogičnosti, ampak sem se ujela v svojo površnost in neznanje.

Hvala za pomoč:)

Lp, Lea

Zastavica

Marko Skok - Mezopotamsky

Poslano:
25. 08. 2011 ob 23:29

Lea, čestitke.

Se strinjam z Dušanom in melanholiki.

Hrbte sem takoj povezal s skalami in kamni : )

 

 Jo boš poslala na tolminski natečaj ali boš kaj v narečnega skupaj spravla : )

 

Lp, Marko

Zastavica

DUSANN

Poslano:
25. 08. 2011 ob 23:58

Ni zakaj Lea. Slovnico pa jaz ne štekam - višja matematika, to z melanholiki pa velja. Evo potrjuje Mezopotamsky.

 

Lp, DUSANN

Zastavica

aco ferenc

Poslano:
26. 08. 2011 ob 00:56
Spremenjeno:
26. 08. 2011 ob 01:01

Lea 199 ... mene samo tile kodri in zavese motijo, veš kolikokrat si jih uporabila v svojih pesnitvah  in haikuih.Tega se izogibaj.Ker te rad in redno berem se mi je že zakodralo :)

Brez zlobe kažem zobe :))

lp

ac

Zastavica

Lea199

Poslano:
26. 08. 2011 ob 14:46

Hvala Marko,

res se nisem bala, da bi bili hrbti nerazumljivi, le v tej besedni zvezi mi ne zvenijo najbolje.

Glede natečaja, ne vem, navadno razmišljam bi ali ne bi in rok gre mimo. Kar se narečja tiče, morda napišem kaj, kar bo imelo kakšno narečno besedo v sebi, samo v narečju ne bo šlo.:)

Ta pesem je nastala po ohlajanju v tej reki. Vsakokrat, ko se z njo srečam, me spomni na čudovit film "Trenutek reke / Il tempo del fiume", ki sta ga z kinoateljem iz Gorice soustvarili Nadja Velušček in Anja Medved.

Lp, Lea :)

 

Zastavica

Lea199

Poslano:
26. 08. 2011 ob 14:50

Dušann, kar se tiče slovnice sem jaz še veliko slabša, zato sem vesela Lidije, ki me opozarja, mi pomaga.

Seveda se strinjam, da smo ljudje, ki pišemo bolj občutljivi. Sama velikokrat slišim travo rast;))).

Le to sem hotela poudarit, da denar ni vse. Škodi tudi ne;)))

Lp, Lea

Zastavica

 1 2 > 

Komentiranje je zaprto!

Podčrtanka

Lea199
Napisal/a: Lea199

Pesmi

  • 25. 08. 2011 ob 21:39
  • Prebrano 2409 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 697.23
  • Število ocen: 18

Zastavica