pitagorov izrek
tangens
sinus
kosinus
relativnostna teorija
kemične spojine
formule
znanje
otroci učite se jih
to vam v življenju pomaga
da boste znali
ne
da boste razgledani
to znanje vam ne bo nič pomagalo
ko boste iskali službo
pri avtomehaniku
v trgovini z živili
v pizzeriji
za šankom
tam bi morali znati življenje
a tega predmeta na žalost ni
nihče vam ne bo povedal
kako se upreti šefu povzpetniku
sodelavcu ritolizniku
kako preživeti na zavodu za zaposlovanje
tam je šola draga
tam se ločuje kal od pleveli
toda tega ne boste izvedeli
do takrat ko vas bo udarilo
močno pogubno
iznenada
in le najmočnejši bodo ostali
pokončni neustrašni
in povzpetniški
ritolizniški
ostalo bo pomrlo skupaj
s formaldehidi
Malce zmoti misel v besedilu, ki ne raziskuje, ampak obsoja. Potem to izpade kot frustracija in v bralcu postavlja dvom v besedilno logiko (je to pesem? je to pamflet?)
Morda bi moral pesniški subjekt biti vkleščen v konkretno situacijo, iz katere bi med vrsticami izhajala misel kot spoznanje, ali pa ne.
Ponavlljanje sopomenk doseže sicer nek učinek, vendar si kot meni všečen primer ponavljanja preberi Nemovo Ubil sem svinčnik, ali pa breznovo http://www.pesem.si/a/objava/prikaz/3742/jezus_se_bo_prikazal_kot_ze_nestetokrat_prej.
Sicer pa razvijaš svoj slog, in to je fino.
Na zdravje :)
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Mojmir
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!