Yvonne

Yvonne

 

 

Vse,

kar si od nje želim

je to,

da je pripravljena

postati psica

tiste vrste,

ki jo lahko

na verigi

 in po vseh štirih

privedeš v svoje prostore,

kjer se ti mirno

in povsem brez upiranja

preda,

na koncu pa

poliže

tla za sabo.

Oberheim

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
17. 07. 2011 ob 16:12
Spremenjeno:
23. 07. 2011 ob 19:39

Lep pozdrav, Oberheim, če dovoliš kratek uredniški komentarček. To, kar si napisal, je (morda celo) obetavno, nekaj, kar bi se moralo razviti, pa se ne, je nek uvod. Bralec ga bere kot neko podcenjevalno nesramnost, torej ne zadovolji, manjka kontekst .

 

Poleg tega moti tudi centralna postavitev pesmi. Sprašujemo se, kakšno funkcijo ima? Estetsko? Poudarja "poetičnost" nepoetične pesmi? Nariše nekaj? Hoče kaj dodati?   Je zato pesem bolj "pesemska"? Vizualno lepša? Ni. Kvečjemu je skarikirana. Sama ne vidim smisla te centralne postavitve.

 

  LP, lidija

Zastavica

Oberheim

Poslano:
17. 07. 2011 ob 18:03

Me veseli, da se te je dotaknilo.

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
17. 07. 2011 ob 18:46

Če si samo to hotel, "ni dost" za kolikor toliko dobro pesem!

  :)

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
17. 07. 2011 ob 20:30
Spremenjeno:
17. 07. 2011 ob 23:40

uhhhhhhhhh, glede na povsem nove okoliščine umikam prejšnji komentar











 

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
18. 07. 2011 ob 00:00

Brundo, a kaj zamujam?

 :)

  LP, lidija

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
18. 07. 2011 ob 08:34
Spremenjeno:
23. 07. 2011 ob 19:40

ja, to pesem sem malce vzel  v bran - seveda ob predpostavki, da sta doživljanji avtorja in lirskega osebka strogo ločeni. sedaj o tem nisem več prepričan, lahko celo, da sem prepričan v nasprotno.

omenil sem, da pesem najbrž nima ambicij, da bi bila kaj več od psihološke skice in, da je sredinska poravnava morda orodje, ki lirskem osebku prida patološko vznesenost ter ga tako naredi še bolj priskutnega.

evo, to je bilo vse, sem pa zbrisal, ker se mi je zazdelo  brezpredmetno.

lp

 

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
18. 07. 2011 ob 09:14

aha, OK, razumem, Brundo. Hvala.

 

Poistovetenje avtorja z lirskim osebkom, ja, tukaj marsikoga zanese, potem pa horuk, gremo na osebni nivo in žaljenje.

  Škoda, a ne?

 

:)

  LP, lidija

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
18. 07. 2011 ob 11:16

odkar se tule pasem, se mi je ugotovilo tole:
ne glede na to, kako močan je pesniški izraz, ne glede na teme, način, obliko pisanja,
ne glede na to, kako  se komu bliska, se zdi, da imajo besede vseh, ki pišejo, 
za njih enako močan naboj. kot da je pisanje neke vrste droga ali pa neko novo čutilo.
problem, ki pa tu lahko nastane je v tem, da se pišoči preveč zaljubi v svoja dela.
to je bil tule vedno vzrok vseh cirkusov.

sicer mi zdaj po vsem tem ni čisto jasno, kaj konkretno je bil namen te pesmi.

škoda, seveda!

lp


 

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
23. 07. 2011 ob 19:41

ja, škoda ...

;)

 LP, L

Zastavica

Komentiranje je zaprto!

Oberheim
Napisal/a: Oberheim

Pesmi

  • 17. 07. 2011 ob 15:49
  • Prebrano 1204 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 169.95
  • Število ocen: 11

Zastavica