Zalka:)), mislim, da bi lahko tisto stari dedec kar skenslala (no
to je le del mojega razpredanja:) , ker so tudi mlajši dedci nekaj
podobnega. Seveda ne pomeni, da je v tvoji odveč, da se razumeva:)
Včasih si dam duška in šimfam, da se jim nič ne ljubi, pa mi reče
moj 25-letni nadebudnež, mama, pa ti si preveč zahtevna, kako se bo
njim, tam okrog 50:)) kaj ljubilo, če se še meni ne:). Joj, joj, a
smo ženske prezahtevne?
He, he, Ajda, seveda smo prezahtevne. Kot mame sicer oboževane, ampak že takrat prezahtevne. Moja dva sinova tudi skupaj še nimata 25 let :-). V pesmici naj kar ostane starost. Vse se mi na ta način zloži skupaj. Sem precej občutila ambient in stare navade z Marjanom Kraljem ... kaj pa vem. No, ozadje, saj veš, ko pesmico pišeš.
In si ga tudi pričarala, ambient starinskosti, čeprav me je naslov prej spomnil na Šifrerja kot na Kralja. :)
(Ko svet umira v nedeljo zvečer Ko vsi smo zbrani in v hiši je mir Ko lokal bo zaprl še zadnji oštir Svet bo umrl v nedeljo zvečer. Svet umira v nedeljo zvečer, V nedeljo zvečer. Andrej Šifrer)
Hkrati pa vnesla v pesem oz. postavila v ospredje nek tak prežvečen, dobro znan odnos, krut v svoji patetiki in jedek v svoji majhnosti, odnos, kjer so lepe besede že umrle in je dotik nujno zlo. Kjer vsakdanjost žre samo sebe v rep, a se nikoli ne požre. Kjer so vesele pesmice z radia samo še ena kulisa brezizhodnosti.
Sama v pesmi zaznavam precejšnjo mero cinizma, kar me seveda še dodatno pritegne k ponovnemu branju.
Hvala Kerstin, Šifrerja se niti nisem spomnila, ampak se je v nedeljo zvečer velikokrat vrtel ... Bolj se spomnim atmosfere, ko s(m)o poslušali Marjana Kralja.
Ja, ta odnos, ane, brezizhoden, nalepljen na star omet v stanovanju, Tisti, ki ga lahko spraskajo šele zanamci in to šele takrat, ko gremo v maloro. ;-D
Zalka, saj saj:), star dec kar naj ostane v tvoji pesmi, tako sem tudi mislila, a razmišljala sem o dedcih, ki niso stari, pa obsedijo oz. občepijo ob TV:))). Je pa seveda pogled na pesem tudi drugačen, kot si ga je prislikala Kerstin, kot si ga namenila ti in to je tisto, kot dostikrat poudarimo, da je dobro oz. najboljše v pesmi, da odstira in prikliče na plan razmišljanja.