Forum

VSE ENO - Svit Valovnik

VSE ENO avtor svit valovnik
Točno tako, prijatelj dragi! In mi, ki naj bi bili ljudje in kot takšni najvišja inteligenca na svetu, trgamo ta ubogi planet z mejami, zidovi, koli in količki, gnoji in gnojički in gradimo še na tisoče gnojišč in kupov, ki jih ustvarjamo za svoj lastni ego, samo zato, da ne bo ostalo nič od vsega na koncu ... Iz višine se meje ne vidijo, ampak človek še ni bil resnično tam in nikoli ne bo/bomo, ker ne vidi/mo ...

Pozdravljen! gs

Aleksandra Kocmut - Kerstin

26. 01. 2009 ob 21:18

Ko sem bila otrok, sem zelo rada gledala lutkovno serijo Fračji dol. :) Zdaj jo občasno gledam z otrokoma (ja, še vedno mi je všeč! :)).

In v eni oddaji je Smetka Marjetka začarala, da ni bilo več redkvic. Fracki so jedli redkvice, drdre so iz prahu redkvic zidale tiste lepe stolpe, gorgoni pa so jih gojili na svojem vrtu in iz njih pripravljali jedi. In tako so bili vsi v zagati, ker redkvic ni bilo, vendar pa se niso zavedali, kako so si v resnici podobni (to jim je hotela Smetka dopovedati). Fracki niso razumeli, zakaj drdre ne zidajo več stolpov, gorgoni pa tudi niso razumeli, zakaj fracki tavajo po njihovem vrtu.

Zaradi dreves mnogokrat ne vidimo gozda. In tako sem doživela to tvojo pesem, Svit - da smo v svoji majhnosti, v svoji ne le zamejenosti, temveč omejenosti, slepi za tisto, v čemer smo že od nekdaj eno in kjer bi lahko našli srčni mir. Niti letalo ne pomaga, dokler se v višino ne povzpe - duh.

Lep pozdrav!
Kerstin

26. 01. 2009 ob 21:21

Gabriel, upam, da bomo tako kot vsak posebej zraste, zrasli tudi kot človeška skupnost, kar pomeni, da se bomo toliko dvignili nad omejitve, da bomo upravičili " najvišjo inteligenco" in uzrli tako željeno ENOST v različnosti.
Hvala, stari moj za komentar.

gabriel stormer

26. 01. 2009 ob 21:37

Svit, upam, da se to nekega dne zgodi, ti si tako poln optimizma glede tega, jaz sem pa ravno nasprotno, poln neke črne slutnje. Človek še nikoli ni dokazal v svoji zgodovini, da je sposoben preseči ovire, ki so v njem samem, z izjemo kratkih utrinkov, vse ostalo je ena velika morija ... Kot skupnost smo navadna primitivna horda, ki uničuje planet in same sebe! Osebno zelo dvomim, da smo ljudje, homo sapiens, zadnja stvaritev narave na področju inteligentnih bitij, še pridejo druge rase in bitja, ta civilizacija gre v zaton, vsaj po mojem mnenju ... Morda se motim, a tako čutim!

Lep pozdrav! gs

26. 01. 2009 ob 21:49

Bom še dodal, Gabriel, pa ne zato, da bi te " prepričal ", vsako mnenje, kot tudi tvoje spoštujem. Res je, da smo naš obstoj prignali do skrajnosti, prepričan sem, da nas bo " nagon po preživetju" povezal. Dovolj si še mlad,
da boš to tudi doživel, kar se mene tiče, pa VEM, da bomo ZMAGALI.

Hvala, Kerstin za zanimvo dopolnilo k odmevu moje pesmi.

IŽ-lev

27. 01. 2009 ob 07:25

Svit, ne vem čemu služi prepričevanje biločesa in bilozakaj. Mogoče preko drugih danes pride do tega, da človek vidi, da diha. Nagon po preživetju je bil od začetka, zdaj so vzorci čisto drugačni. Sistem v praksi je nekako tako: ko pohodim kar je treba, potem je nekaj časa prosta pot...Civilizacija se ne bo sukala nazaj, vse dokler vse spet ne pade dol in spet jovo na novo...In v avijonu bi se peljala srečno, če bi znala sama pilotirat, drugače je tako, kot da se celi svet seli s tabo in je kot Noetova barka s celim svetom...
Civil. nas odvaja od narave, ne privaja!
Z razumevanjem in spoštovanjem,
hope

27. 01. 2009 ob 17:08

Civilizacija ni nek bav bav, ki nas odvaja od narave, ne zunanje, ne svoje,
amapak zaradi lastne odtujenosti. Prepričevanje ? Nevednim, otrokom, pa še komu, je nujno kazati na nevarnosti, saj " opekli" se bodo tako ali tako, vendar je lažje prenesti, če si bil prej opozorjen.