Vampirkin krajec avtor
kočijaž
Vidim, da te tale vampirka preganja nekako tako kakor mene Kosolet.
:) Kakšen psihoanalitik bi nama nemudoma povedal, da so to le
različne stopnje/oblike najinega notranjega ega/ida. :) Seveda bi
imel čisto prav. In seveda bi se popolnoma motil. :)
V tistem notranjem doživljanju pesmi, ki si ga v sebi predstavljam
kot mirno, temno, globoko jezero, je tale zadnja o vampirki
povzročila največje koncentrične kroge. Izvzemši prvo kitico. Ta mi
deluje preveč klinično, plastično, trdo, pusto filozofsko. Pravo
tkivo tega 3D prizora se začne z drugo in doseže svoj višek v
tretji kitici. Tista zlovešča napoved na koncu (
še preden k
tebi bo prišla potiho čez dvorišče) je podoba, ki celotni
pesmi da novo, še mrakobnejšo oz. kar srhljivo perspektivo. Z njo
postane pesem osebnejša, saj nagovori bralca (2. os. ed.). Svet, za
katerega se prej še lahko tolaži, da obstaja samo v
knjigah/filmih/domišljiji, se nenadoma znajde na njegovem dvorišču
(dobesedno in v prenesenem pomenu). Hočeš nočeš se bo slej ko prej
moral spopasti z njim. Z njo. Pa kakršna koli vampirka to že
je.
Iz oddaljenejšega pogleda na pesem bi lahko govorili tudi o
eksistencialni tematiki, da o simbolizmu sploh ne začnem. :)
Kakor koli, če se ti bo dalo, poskusi v prvo kitico vdihniti malo
več osebnosti. Svoje, vampirkine, ... :)) Tudi prostorska umestitev
bi bila toplejši uvod.
Lep pozdrav, pa ne krvav! :)
Kerstin
P. s. Popravi razvetil. :)