Lep, pozdrav, draga Kerstin, / všečno ime /,
nič od tega, kar si napisala ne drži: zmota. Najverjetneje - in če to drži - z obeh strani, in če je to tako, sem vesel.V resnici sem zelo dojemljiv človek, dovolj toleranten in pripravljen za vsak pogovor. Ampak tisti, zame zares čudni stavki, ki so, vsaj meni, sporočali, glej ga glej, bral je v NG o Bašu in zdaj se šopiri, no, celo tista
pripombica o dobrih fotkah in potem tri pike ! so bili dovoljšnja navezava za
alarmne lučke. Da si si želela naveuazti stik z menoj, lepo, nič ni prepozno, natančneje, zdaj je torej jasno obema.S koraki daleč prideš.
Izkoriščam tole priliko še za eno razjasnitev, delno sem tega kriv tudi sam.Gre za " polemiko" s Svitom o haikujih. Najprej moram zapisati, da sem NG res bral in se znova spomnil na dobrega, starega Basha, oz. Bošo kot nekateri tudi zapišejo , to in samo to pa me je vzpodbudilo / in primeri v pesem.si /, da se lotim posla. V lit. zg. je namreč ničkoliko primerov, ko so avtorji, celo dobe, stili, struje itd.
vplivali na delo posameznika / Shakespeare, Byron, Keats, Balzac etc /.
Zatorej, hvala ti, veliki popotovalec - rad se nenehno učim in to bi moral početi vsak pripovedovalec!
O haikujih, ki sem jih objavil:
a) z naslovom sem označil dejanje z " skromno", tako mislim, torej
poizkus in
b) če je tako, je treba v tem kontekstu razumeti tudi " fargment". O
fragmentu SSKJ pod točko 2 piše: nedokončano lit. delo. Torej: pričujoči haikuji so le podlaga za natančno obdelavo, to že počnem, ki bo ustrezala
zahtevam stroke. Z dejanjem sem želel le preveriti občutje pri bralcih pesmi. si. Pošteno? Po odzivu sodeč bom nadaljeval in zadevo v bližnji prihodnosti tudi objavil. Tudi sicer so v zgodovini literarne veščine takšni primeri kaj pogosti, sem pa seveda kriv, da nisem natančneje pojasnil.
Srečno,
veliko uspeha tebi in vsem , ki se trudite
Milenko
P. S. Še vedno me moti anonimnost. Če želiš karkoli izvedeti, kakšno pomoč, me pokliči. Moja osnovna profesija je komparativist, / literarna teorija in literarna zgodovina /
e-mail :
[email protected]