OBLJUBLJENA DEŽELA

Ves ta blišč v "hiši človeštva" me spravlja v depro in zdaj naj bi se
veselil rojstva, ko se v sosednjih sobah dogaja "pokol otrok".
Ko je Herod rekel Modrecem, naj ga obvestijo, kje je
rojen predstavnik "novega človeštva," da ga tudi
on počasti, so Kralji spoznali njegov preteči
namig in se vrnili, od koder so prišli.
Naj bo mir.


Svit

Svit

Poslano:
24. 12. 2024 ob 17:07

Svit

Opis slike ni na voljo.

Zastavica

RAjko      Jerama

Poslano:
24. 12. 2024 ob 19:33
Spremenjeno:
24. 12. 2024 ob 20:01

Sočustvujem s teboj.

Kako bogokletno je reči sveta dežela.

In se poimenovati izvoljeno ljudstvo in se hkrati norčevati
iz (domovine) Boga


Kje  je svetost?

Nekaj sem siguren, da bo letos prekipelo
tudi večno mirnemu Opazovalcu,
in bodo začele padati "batine".

  Pa naj  ...  se zgodi  Božja  volja
 kjer je človečnost vse ožja.

lep večer tudi tebi ob glasbi vetrovni            RA.j.

Zastavica

Svit

Poslano:
24. 12. 2024 ob 20:05

OJ, Rajko,

Betlehem je prazen...

Zastavica

lovrenka

Poslano:
25. 12. 2024 ob 10:36

Lepo povedano. Tudi mene blišč praznovanja, medtem ko Zahod, mi sami, dopuščamo, da ubijajo otroke, spravlja v depresijo.

lepo bodi

lovrenka




Zastavica

triglav

Poslano:
25. 12. 2024 ob 11:00

Karkoli bi rekla, bi bil kliše.

Torej rečem le:

Amen!


Na tvoje razmišljanje Svit

in tudi na komentarja.


Lp, Marija

Zastavica

Svit

Poslano:
25. 12. 2024 ob 11:19
Spremenjeno:
25. 12. 2024 ob 11:20

Lovrenka, Marija,

živim-o v temi naše civilizacije, 
obljubljeno je, da bo Ta ki ga pričakujemo
prišel kot "tat ponoči," torej ne spektakularno,
kot menijo mnogi, toda vse "kar se skriva po kleteh
se oznanja s streh," to pa je kruto in grobo očitno vsem na očeh.
"Meč razkola," ki je ljubezen, ločuje dobro od slabega brez olepševanj.

Zastavica

Maša GL

Poslano:
25. 12. 2024 ob 22:22

Podpišem.


Trije Modri so bili modri, zaslužno jih imenujemo Kralji.

Kaj pa "kralji" danes?

Tisti, ki si jemljejo kraljevsko pravico jemati druge ... ?


Zastavica

Ana Porenta

urednica

Poslano:
29. 12. 2024 ob 12:19

Tudi mene se je pesem dotaknila. Vstavila bi le vejice:


Ves ta blišč v "hiši človeštva" me spravlja v depro in zdaj na bi se
veselil rojstva, ko se v sosednjih sobah dogaja "pokol otrok".
Ko je Herod rekel Modrecem, naj ga obvestijo, kje je
rojen predstavnik "novega človeštva," da ga tudi
on počasti, so Kralji prezrli njegov preteči
namig in se vrnili, od koder so prišli.
Naj bo mir.

Zastavica

Svit

Poslano:
29. 12. 2024 ob 14:56

OJ, Ana.

Ravno smo v času "tepežkanja," ki kot praznik deluje "nedolžno,"
meni, ki naj bi praznoval rojevanje Človeštva in še enega
Novega leta, pa ne prevzema kakšno veselje. Dejmo 
rečt, da bomo nekega dne ukinili institucijo
vojskovanj. Sliši se naivno in utopično,
kaj ni tudi Božič le pobožna želja?

Vejice sem namestil.
Hvala.

Zastavica

Ana Porenta

urednica

Poslano:
29. 12. 2024 ob 17:10

Čestitke,

lp, Ana

Zastavica

modricvet

Poslano:
30. 12. 2024 ob 15:02

Zelo dobro napisano, se dotakne mnogih in odpira vprašanja.


Popravila bi škratka: zdaj naj bi se veselil


In vprašanje: ali so kralji res prezrli Herodov preteči namig ali so ga v resnici spregledali in zato odšli, ne da bi izdali lokacijo J. rojstva.


LP, mcv

Zastavica

Svit

Poslano:
30. 12. 2024 ob 16:16

OJ, modricvet,

hvala za "naj",
da, Kralji so spregledali Herodovo namero, ne prezrli, imaš prav.

Zastavica

modricvet

Poslano:
02. 01. 2025 ob 09:56

Potem bi bilo dobro to popraviti (Ana?).


LP, mcv

Zastavica

Ana Porenta

urednica

Poslano:
02. 01. 2025 ob 13:56

Sem dodala j, premisli, kako bi spremenila ta del ... Mogoče tu najdeš odgovor (ali pa bolj natančnega še kje drugje): https://sl.wikipedia.org/wiki/Sveti_trije_kralji

Lp, Ana

Zastavica

Svit

Poslano:
02. 01. 2025 ob 14:23
Spremenjeno:
02. 01. 2025 ob 15:03

...Kralji niso prezrli njegovega pretečega namiga...

Zastavica

RAjko      Jerama

Poslano:
02. 01. 2025 ob 14:38

vedno sem se spraševal, kako je to mogoče, 

da imamo v slovenščini besedo (spregledati),
ki se uporablja za izražanje dveh popolnih nasprotij.

Mar ni tako, da enkrat izraža "nečesa ne videti" (torej prezreti),
po drugi strani pa "nekaj uzreti" oz. zagledati v pravi luči, npr.
 dolgo časa je zaupal Angležom, a po vseh prevarah je končno spregledal.

Ali mi lahko nekdo od urednikov, prosim, pojasni to večno enigmo?


lp  RA.j.

Zastavica

Ronja

Poslano:
02. 01. 2025 ob 14:42

Mislim, da je bolje 

... niso prezrli njegovega pretečega namiga (morda namesto pretečega namiga raje zlobnega namena?) in so se vrnili ...

bo pa Ana povedala. 

Zastavica

Ana Porenta

urednica

Poslano:
02. 01. 2025 ob 14:54
Spremenjeno:
02. 01. 2025 ob 14:56

Rajko, res je spregledati posebnost ... : https://fran.si/iskanje?View=1&Query=spregledati&hs=1

Torej je pomemben kontekst, v katerem se nahaja ... Lp, Ana

Zastavica

modricvet

Poslano:
05. 01. 2025 ob 15:36
Spremenjeno:
05. 01. 2025 ob 15:37

Svit je napisal, kaj je v resnici mislil: da Herodovega namena niso prezrli, kot je sedaj napačno zapisano.

Fran - točka 2.


LP, mcv

Zastavica

Svit

Poslano:
05. 01. 2025 ob 16:27
Spremenjeno:
05. 01. 2025 ob 16:32

Da, modri cvet,

lahko pa bi bilo  tudi dvoumno kot je beseda "spregledati",
"...Kralji niso spregledali njegov preteči namig..."

Zastavica

Komentiranje je zaprto!

Podčrtanka

Svit
Napisal/a: Svit

Pesmi

  • 24. 12. 2024 ob 16:28
  • Prebrano 692 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 174.71

Zastavica

Imate vsaj eno nujno obvestilo! Želite pregledati obvestila?
Ste prepričani, da želite zapusti stran? Vse spremembe bodo zavržene!