Kadar se prekine kontinuiteta,
kadar čolni ne upajo na pot,
kadar so novembrski dnevi od jutra
do večera temni ob asistenci oblakov,
(taka je zvestoba — naključna)
in kadar se v vsaki zadnji luknji neha govoriti o tem, da
tako ne bo šlo več naprej,
saj vsak gleda le nase, saj je vse skorumpirano, saj roka roko opere,
takrat se apatični, izolirani* v vojnem stanju kuge
lahko vrnemo daleč nazaj,
na primer h Kierkegaardu, bankovcu brez kritja,
in si poskušamo odgovoriti:
“Kaj mi je storiti?”,
poskušamo razumeti sebe
v svoji eksistenci.
Saj še pomnite, tovariši: Vojna je že bila kulisa
za socialno revolucijo.
Saj niste spregledali, tovariši,
da kapitalizma ni več?
Prefinjeno, nevedoče nas je prevzel
oddaljeni (“working-from-home”), sužnjelastniški
neofevdalizem**. Nima še imena, a ob Črnih petkih
mu vdano (prostovoljno) nosimo pred oltar. Črnikast se zdi.
—————
* “Življenje v popolni samoti onemogoča sleherno možnost človeške solidarnosti in človeku odvzema njegov subjektivni čas.” P. Repar, v Nova oikonomija odnosov, Ljubljana, 2013
** J. Varufakis, v https://www.youtube.com/watch?v=0ODuleYZwbs
Poslano:
28. 11. 2021 ob 12:42
Spremenjeno:
28. 11. 2021 ob 12:43
To je fotoverz, beri skupaj s pogledom na fotografijo:
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Mirjam Dular
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!