rekviem

ubil sem ptico

psa mravljo podgano

srce

in nedokončane verze

nato sem te poklical

in v temi vprašal

če bi bila ob meni

kot mrtva gosenica

ker ni več ptice psa podgane

rečem še 

že iz mrtvega srca

in ti ga narežem

na tanke lističe

v soju kresničk

izpod drsečih koles

Milan Žniderič - Jošt Š.

dimitrij

Poslano:
08. 11. 2016 ob 22:06
Spremenjeno:
08. 11. 2016 ob 22:19

Jošt, prikradel se ti je majhen škratek, verjetno si mislil " ptico" ? 

Lep pozdrav

Dimitrij

Zastavica

Milan Žniderič - Jošt Š.

urednik

Poslano:
08. 11. 2016 ob 22:46

Ah, dimitrij, hvala! 

Današnji večer je pa res malo poškratan!

Lp, Jošt Š.

Zastavica

Ana Porenta

urednica

Poslano:
17. 11. 2016 ob 22:15

Ta se me je zelo dotaknila, popravila bi zadnja verza,

pod kolesi drsečih

v soju žarečih kresničk,

se mi zdi da po nabitosti (gostobesedju) odstopata od jasnosti in vsebinskosti prejšnjih verzov, kaj meniš?

Lp, Ana


Zastavica

Milan Žniderič - Jošt Š.

urednik

Poslano:
18. 11. 2016 ob 00:23

Tukaj sem imel v mislih (npr.) zaviranje vlaka. Torej kolesa drsijo in pod njimi je soj žarečih kresničke ... (Tudi) tako je (lahko) srce narezano (kot / ali pa dejansko) pod kolesi vlaka.

Zakaj bi lahko bilo dejansko, je pa že lahko stvar (druge) interpretacije.

Lp, Jošt Š. 

Zastavica

Ana Porenta

urednica

Poslano:
18. 11. 2016 ob 21:18

Gre bolj za sintagmo kot pomen:

pod kolesi drsečih (česa? - ali je mišljeno pod drsečimi kolesi?)

v soju žarečih kresničk, (soj / žareče - podvajanje?)

Lp, Ana

Zastavica

Milan Žniderič - Jošt Š.

urednik

Poslano:
20. 11. 2016 ob 10:33

Ja, razumem. Tole res ni razumljivo. Soj pa, če že sploh je lahko(?), bi verjetno moral nekam padati?   

V mene je malo travmatično vtisnjena ta slika drsenja koles, ki režejo telo (v pesmi srce) in se pod njimi iskri ob zaviranju, pa me je malo zaneslo. 

Ne želim pa, da bi bilo to v pesmi preveč nazorno. Tako, kot je v tem komentarju, kjer sem omenil telo in srce, ker imam občutek, da bo že sedaj vsakdo pesem "videl" skozi komentar močneje in drugače, kot skozi pesem. (No, sicer je branje te pesmi, s strani drugih, sedaj že mimo). 

Ne vem, bom še razmislil, kako zapisati, ko slika malo zbledi. Po popravku pa bi morda lahko pobrisal kakšen stavek iz tega svojega komentarja.

Najlažje pa bi bilo, če bi lahko sliko in pesem pobrisal. 

Lp, Jošt Š. 

Zastavica

Ana Porenta

urednica

Poslano:
20. 11. 2016 ob 16:24

Mogoče pa pesem pobriše sliko ... sporoči, ko boš kaj spremenil, da ne bo šlo mimo mene,

lp, Ana

Zastavica

Vesna Šare

Poslano:
20. 11. 2016 ob 16:33
Spremenjeno:
20. 11. 2016 ob 16:35

in ti ga narežem

na tanke lističe

v soju kresničk

drsečih pod kolesa

Zastavica

Milan Žniderič - Jošt Š.

urednik

Poslano:
20. 11. 2016 ob 16:54

Ana, ok. Čas marsikaj zbistri.

Lp, Jošt Š.



Zastavica

Milan Žniderič - Jošt Š.

urednik

Poslano:
20. 11. 2016 ob 16:58
Spremenjeno:
20. 11. 2016 ob 17:02

O, Vesna, hvala za predlog. Ampak, kresničke so/je pravzaprav iskrenje pri zaviranju vlaka. Torej so izpod koles. Beseda kresničke je uporabljena zaradi časovne določitve (kresna noč) in vsebinke (kresničke in kresovi/goreti, konec pomladi-simbolika konca, ...). 

Glede na tvoj predlog morda:

v soju žarečih kresničk,

izpod drsečih koles.


Kaj meniš?

Lp, Jošt Š.

Zastavica

Vesna Šare

Poslano:
20. 11. 2016 ob 17:05
Spremenjeno:
20. 11. 2016 ob 17:08

Aha, Jošt, jaz pa sem pesem razumela kot da režeš srce, medtem ko kresničke (živalice) drsijo pod kolesa. Še ena smrt. Seveda pa je pomen drugačen. 

Lp,

Vesna.

Zastavica

Vesna Šare

Poslano:
20. 11. 2016 ob 17:07

Ja, zdi se mi dobro, le besedo žarečih bi morda izpustil.

Zastavica

Milan Žniderič - Jošt Š.

urednik

Poslano:
20. 11. 2016 ob 17:11

Vesna, ja, prav na (to) nejasnost me je opozorila Ana. Zdaj "to bistrim".

Hvala in lp, Jošt Š. 

Zastavica

Milan Žniderič - Jošt Š.

urednik

Poslano:
30. 11. 2016 ob 23:16

Sem se odločil, da to zaključim z lažje razumljivim:

v soju kresničk

izpod drsečih koles


Jošt Š.

Zastavica

Ana Porenta

urednica

Poslano:
01. 12. 2016 ob 21:11

Pesem o živosti smrti, o tem prehodu, ki vedno nekaj pusti (tudi če je narezano na lističe) in odzvanja v prostoru / bitjih, ki so (tudi če naključno) osmišljala svet tistega, ko je še bil. Subtilno izbrane besede, ki izzovejo mehko žalost ... čestitke,

Ana

Zastavica

Komentiranje je zaprto!

Podčrtanka

Milan Žniderič - Jošt Š.
Napisal/a: Milan Žniderič - Jošt Š. (urednik)

Pesmi

  • 08. 11. 2016 ob 20:45
  • Prebrano 912 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 367.39
  • Število ocen: 18

Zastavica