IZGUBLJENA LJUBEZEN

Le to bi omenil vsem, ki me spremljate,

berem vaše pesmi, jih tudi ocenim,

le ne rad pišem komentarje. Hvala za razumevanje!

..................................................................................

 

 

Ležim na pesku peščene plaže,
zrem v prosojno nebo, na njem
v oblačke, ki kot ovčice,
vihravo se premikajo, potujejo.

 

Prišla si mimo v solzah, z
upognjeno glavo in v duši te
dušila je boleča misel nanj,
ki je odšel na širno morje,

neznano kam,
a vendar le od tebe stran.

 

Zaplula z barko rada bi,
da obudila lepe sanje, vse dni
ljubezni z njim in vajine spomine.

 

V srcu nosiš bolečino, minil bo dan,
teden, mesec in pozabila boš ti nanj,
saj srcu našla, novo boš ljubezen.

 

romano r.

 

......................................................................

 

 

 

Še malo opozorilo!

 

Že dalj časa opažam, pa tudi nekaj od članov me ves čas opozarja,

da se namerno poigravate z ocenjevanjem mojih pesmi na tem spletu.

 

Čudi me, čemu so potem moje pesmi toliko brane, če so tako hudičevo zanič?

Sicer ta program ste verjetno namerno tako prilagodili-programirali,

da ne pokaže kdo in kako kdo oceni pesem, kar je popolnoma ne fer.

 

Nisem  prepričan, menim pa, da točkovanje ni korektno prikazano, sešteto in

se ga prilagaja željam določenih, ki namerno zajebavate ali pa s to potezo kažete na željo,

da se odstranim iz vašega spleta. Izjasnite se že vendar in ne igrajte hinavcev!

 

romano

gorskijavor

Poslano:
16. 09. 2016 ob 12:54

Romano, saj kadar nekaj odide, sploh pa na odprto morje, ki je tako široko, ostane le malo upanja, da se stvari povrnejo. Mogoče pa kje v bližini čaka nova priložnost.

 Lepo napisano.   Lp     GJ

Zastavica

romano

Poslano:
16. 09. 2016 ob 13:09
Spremenjeno:
16. 09. 2016 ob 13:11

Heeeeee, saj tako sem ji svetoval, ko mi je pristopila na plaži,

minil bo dan, teden, mesec in pozabila boš ti nanj,

saj srcu našla, novo boš ljubezen.


Vse dobro ti želim G.J. in hvala na branju...

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
16. 09. 2016 ob 13:54
Spremenjeno:
16. 09. 2016 ob 14:13

tega problema tockovanja, nad katerim se pritožuješ, pa tudi Chuck Norris ne more rešit ....


a kdo ve odgovor v enem stavku, zakaj?


Zastavica

romano

Poslano:
16. 09. 2016 ob 14:13

Ti verjamem Tarzan...


Vse dobro ti želim!

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
16. 09. 2016 ob 14:53
Spremenjeno:
16. 09. 2016 ob 14:57

enako, Romano, ampak hotel sem reči, da se nihče ne poigrava

pod fotko v profilu ima vsak član nekakšno  'hrenovko', ki je lahko pri različnih članih različno obarvana. če se z miško postaviš tja, se ti bo pokazalo neko število, višje je, več točk lahko daš nekomu pri določeni oceni. zato tudi povprečje med dvema ocenama, npr., ki ga dasta dva z različno težo ocenjevanja,  ne bo npr 3, če bo eden ocenil s 5, drugi pa z 1.  

toliko, da ne boste zapadali v 'paranoje', sicer bi to morali drugi razložiti.

da je možnost ocenjevanja  pesmi na portalu velika zabloda, sem se pa že večkrat izjasnil.


Chuck Norris torej ne more rešiti problema, ker problem s tem v zvezi ne obstaja.
 Hja, kaj ste pa mislili, da Chuck česa ne zmore ....

Zastavica

romano

Poslano:
16. 09. 2016 ob 15:09
Spremenjeno:
16. 09. 2016 ob 15:12

Vem Tarzan, jaz za to hrenovko, kakor jo ti omenjaš, na njej dajem tudi jaz ocene drugim. Morda sam vsega tega ne bi opazil, če me že en čas na to, ne bi opozarjali drugi, potem sem pa še sam pričel malo slediti.


Sicer se ne bom pogajal na tem portalu, pri urednikih sem verjetno že en čas označen in sem jim prej v posmeh, kot pa, da bi me resno obravnavali. Nič zato, bomo preživeli, sicer pa moje pesmi potrditev dobijo drugod in me ne gane, če so tukaj v posmeh, ker niso pisane po novodobni poeziji.


Zahvaljujem na obrazložitvi Tarzan, imej lep večer, ki prihaja in veliko ustvarjalnih trenutkov...


Zastavica

ajda

Poslano:
16. 09. 2016 ob 17:08
Spremenjeno:
16. 09. 2016 ob 17:11

Izpostavila sem le prvo kitico. Morda boš sam ob večkratnem branju ugotovil, da je napisano nejasno in z odvečnimi besedami.  Menim tudi, da celotna pesem ne teče kot si si zastavil, oz. ti ocenjuješ in da za dobro oceno oz. dobre ocene, to nikakor ni dovolj. Tiste vrstice pod pesmijo nikakor ne spadajo zraven, imaš posebne rubrike na portalu, kjer lahko izpostaviš probleme oz. vprašanja, svoja razmišljanja, poglede, itd. 

Ležim na pesku peščene obale,

zrem v prosojno nebo, na njem 
v oblačke, ki kot ovčice, 
vihravo se premikajo, potujejo.

Lej že tako bi bilo bolj jasno:
Ležim na peščeni obali (normalno da je pesek),
zrem v prosojno nebo in oblačke, ovčice niso vihrave, tako pojmujemo oblake, če se premikajo na nek način potujejo, tako da je kar nekaj zmede v teh vrsticah. Res je, da je to pesnikov pogled in morda videnje, vendar mora biti napisano tako, da je bralcu jasno.

Upam, da ne bo zamere za napisano. 


lp, ajda


Zastavica

romano

Poslano:
16. 09. 2016 ob 17:47
Spremenjeno:
16. 09. 2016 ob 18:08

Pravipš, normalno, da je na plaži pesek, lahko bi bil tudi kamen, prod, skalovje kajne'..., jaz poznam več vrst plaže.


Glej Ajda, nič nisem jezen, če si se dotaknila popravka, praviš, da je pesem ne jasna, lepo prosim! Čudi me, kako, da ljudje tako radi berejo mojo, po vašem ne jasno poezijo, da ne omenjam tudi drugod, kjer koli objavljam in vsem je razumna. Le na tem spletu toliko komplicirate, da že sami več ne veste kako bi napisali, da bi bolj zakomplicirali.


Če ta pesem ni dovolj jasna nam Slovencem, me čudi, da so vam bolj jasne vse pesmi tukaj, ki so pisane v hrvaščini. Ne vem, morda bi bilo bolj razumljivo, če bi pisal v kitajščini, angleščini!


Še enkrat, nisem jezen, le vsak pesnik čuti drugače ob pisanju, preko svoje duše, pa tudi tako izrazi svojo misel, pesem pa naj ostane pisana tako, kot je, ne strmim po podčrtanki, za mene je bolj važno, da me ljudje radi berejo in to je tisti pravi odziv na napisano pesem.


Lep večer želim...

Zastavica

pi - irena p.

Poslano:
16. 09. 2016 ob 19:05
Spremenjeno:
16. 09. 2016 ob 19:51

Spoštovani Romano,

res je, da vsi čutimo različno, imamo različne načine izpovedi, a zapis mora vseeno upoštevati neka pravila. Slovnična, kot je pravina raba ločil, če jih že uporabljamo, pravilen zapis besed ipd. Tudi pri poeziji velja, da ima, ne glede na 'svobodo izražanja', določena pravila.  Večina nas tukaj dela napake, a ne gre le za napake v samem zapisu, pri poeziji gre tudi za nekaj več, kar se pravzaprav ne da povsem pojasniti. Prikrito razkrivanje. Z metaforami, izvirnimi besednimi zvezami, ritmom....Skratka gre za unikatno sporočanje, ki naj bi bilo izvirno, pa vendar razumljivo. Ni potrebno dobesednega razlaganja, bralec si lahko ob branju pesmi naslika povsem svoj pogled.

Kar se ocen tiče ne bi smeli biti preveč občutljivi nanje, vsak lahko dojema zapisano na svoj način. Ni nujno, da slaba ocena pomeni tudi slab zapis, je pa mnogokrat pokazatelj, da se bi dalo pesem še dodelati, jo izpiliti. Kar ni pravilo!

Veliko navdiha ti želim in morda tudi razmisliš o zapisanem, prinaša namreč dobronamerno sporočilo.

Vse dobro želim

Irena

P. s.

le da to res ni pravo mesto za take razprave



Zastavica

okto

Poslano:
16. 09. 2016 ob 19:36
Spremenjeno:
16. 09. 2016 ob 19:43

Romano, ajda ima prav, saj si napisal "Ležim na pesku peščene obale " torej ne more biti kamnita ali prodnata, kot pišeš v komentarju. 

spominja me na Cimetovo izjavo, da ga boli koleno na nogi :)

sporočilo ajde je bilo dobronamerno, pa brez zamere in lp


Zastavica

romano

Poslano:
16. 09. 2016 ob 20:20
Spremenjeno:
16. 09. 2016 ob 20:51

Okto, plaže in ne obale. Samo prebrat je potrebno pravilno, le to bi želel. Imam občutek, da se že vsi poneumljamo.


Irena, še tebi v odgovor, kar se tiče slovničnih pravil, oglej si malo podčrtanke, katere so brez ločil in da ne govoriim o tujkah, ki so daleč od pravila za Slovensko poezijo, samo pri enih je vse to mogeče in dovoljeno, pri drugih pa se išče dlako v jajcu.


O Bože, oglejte si malo po drugih podčrtankah, ne bom vas prosil, da berete pesmi, katere niso podčrtanke, tam na ne podčrtankah je pa marsikje še veliko več napak, kot jih nosijo moje pesmi.


Da ne bo kakega nesporazuma, nikomur nič ne zamerim, če komentirate. Le to še, ne vem, kje bi bilo potem tisto pravo mesto, kjer bi lahko izmenjali nekaj besed.


Lep večer obema, romano!

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
16. 09. 2016 ob 21:12
Spremenjeno:
16. 09. 2016 ob 21:12

se strinjam,  R.  tule je pravo mesto za debatiranje o tem, le zakaj naj ne bi bilo, saj je prav pesem vzbudila  malce širšo razpravo. 


glede ostalega pa, seveda,  prikimam predhodnim komentarjem.


ne vem pa, če govoriva o isti hrenovki. ti najbrž misliš na drsnik, s katerem ocenjuješ, sam sem omenjal prikaz, število, ki ti pokaže koliko točk lahko daš ob določeni oceni. 

glede ločil - lahko jih seveda izpustiš ali pa uporabljaš - bistveno je, da si dosleden v tem, kako se odločiš. seveda ni odveč, če eno ali drugo izbiro izberš z razlogi.

Zastavica

romano

Poslano:
16. 09. 2016 ob 21:44

Bravo, vesel sem tvojega komentarja Tarzan, rad imam jasne odgovore in dogovore, kot pa sam lahko opaziš, da ne popustim tako hitro, priznam pa, da delam tudi sam napake, kdo jih pa ne?


Vse dobro ti želim in nočko!

Zastavica

Katica Badovinac

Poslano:
16. 09. 2016 ob 23:52

Romano, lijepo si to napisao.

Veliki pozdrav i mirna noć!

Katica

Zastavica

Komentiranje je zaprto!

romano
Napisal/a: romano

Pesmi

  • 16. 09. 2016 ob 11:24
  • Prebrano 1034 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 105.37
  • Število ocen: 5

Zastavica