grlo se je izgubilo
v odsevu/lomljenju saharskih fatamorgan
daleč glasilke hropejo v multifonih
zračne plasti se meljejo v gostoti (plasti so goste)
lom svetlobe (skozi prizmo) časa
vzhod je spremenil smer
zrcaljenje sanj/oblik
omamlja roženico
slišni valček ziblje koščke ogledal
v peščenem morju
(mornarji so nasedli in)
voda
je vse kasneje kot črna
voda je vse kasneje kot črna.
Ta zaključek zmaga. Ko nas pesem preko valov, ki nosijo temna glasbena podzvočja iz različnih perspektiv pripelje do mornarjev, ki so nasedli, jih odsevi iz razbitih ogledal ne spominjajo več na življenje ... ne vem, ne morem preko svoje asociacije na utopljene prebežnike v sredozemskem morju, no, če sem sem jih že omenila - pač samo ena od interpretacij: usode, ki jih vleče v črno.
če bi bila voda "vse prej kot" črna, bi bila kakršnekoli druge barve, svetlejša kot črna vsekakor ... Tvoja pesem pa ponuja "vse kasneje kot črno". Se pravi, da črno kot simbol mrakobnosti in brezna ni dovolj, torej mora biti vsaj za nekaj odtenkov temnejše ... očitno je to v nedokončani pesmi mogoče ...
prave pesmi so vedno nedokončane ...
LP, lidija
Lidija, hvala za interpretacijo! :)
Ja ... Nizanje nekih podob kot na slikarsko platno, kot nek osnutek, ki mogoce ne bo nikoli dokoncan. Tema tema. :)
Objem
Tea
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: https://www.pesem.si/serigala
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!