u obraz prošaputao ime
i da ga otad znam?

Ja se zovem Ljubav!

Milena Vučković

mirkopopovic

05. 01. 2016 ob 11:48

... istrgnuti tračak uzajamne svestrane povezanosti i podastrijeti ga nekome tko će reći: "Nemoj me, bogati, daviti sa onostranim, sa nekakvim nevidljivim energijama, sa tim čudima koje ja ne vidim... i u koje ne vjerujem", znači spoznati ljudsku plitkost i glupost. Isti će nam takav da bi promovirao svoj status (što li već) brzopoteznim polutikovima staviti "pod nos" istrgnuti članak u kojem pored ostalog stoji napisano: "a isti je taj filozof i fizičar istaknuo kako dok beremo ružu, ili otrgnemo travku  mijenjamo oscilatorno stanje svemira."

Naravno da shvaćaš kako ovo ima veze sa tvojom pjesmom, ali to što je ne komentiram vezano je za odluku da šutim jer nisam školovan za književnog kritičara (pa su otuda i raznorazne primjedbe stizale na "moj bankovni račun"). No, ne reći da si dobru, zanimljivu, lijepu pjesmu napisala značilo bi biti drvo,  biti onaj što je za emocije čuo samo iz literature. Mislim da se moglo primijetiti kako čitatelje obraduješ raznolikošću tema i dobrom poezijom. Milena, ne znam što je to, ali to nešto me vuklo za rukav da par puta prođem kroz pjesmu.

lpm

IŽ-lev

05. 01. 2016 ob 13:17

ČUDOVITA Milena,

nobeden drug naslov ne bi prišel v poštev kot tega, kot si izbrala.

Ja ze zovem Ljubav,

NAJ TE GREJE V MRAZU in HLADI V VROČINI.

Čudovita pesem, včasih mi je pa prav biti ženska, ko berem in uživam dobesedno.

Bodi lepo in veliko lepega,

Irena - hope

Milena Vučković

05. 01. 2016 ob 15:29

Dragi Mirko, ja tvoje komentare jednostavno obožavam i smatrala bih se uskraćenom za jedan lep doživljaj i razmenu misli... Što se tiče onih koji sebe smatraju vrsnim književnim kritičarima, pa tebi spočitkuju i osporavaju pravo da komentarišeš poetska dela, reći ću ti opet da (sada već čvrsto verujem u to) su književni kritičari zapravo propali pesnici... Da znaju da pišu, ne bi zlobno tražili dlaku u jajetu i merili poeziju kao da se ona može meriti.. Ona se doživi ili ne doživi i tu je što se mene tiče dalja rasprava završena... :) Dakle, hvala ti od sveg srca što me čitaš, što moje pesme doživljavaš i što to jednostavno sa mnom deliš!

Lp Milena

Milena Vučković

05. 01. 2016 ob 18:53

Draga Irena -hope, hvala ti puno! Sneg je ovde napadao pola metra... Sve je belo i čisto, mirno... Lepo je misliti na ljubav ona greje! A i kako drugačije? Vreme je praznika, vreme ljubavi... Možda smo siromašni da poklanjamo skupe poklone, ali ljubav uvek i svakom treba pokloniti i sebi u život prizvati toplotu, sunce, radost...Osmehni se, osmeh sve oboji drugačije! Kod nas kažu - Tvoje je samo to što daš!

I ti budi dobro i veselo!

Lp Milena

saraivor