Zalivaš me s smrtjo,
odstiraš odplako,
rojevaš me s sapo
v brezimna stoletja.
Predihaš me z mantro,
kapljaš me v neznatno,
oluščiš me slik
in oblik in imena.
Dviguješ me v tantro,
poležeš v astralno,
pod tkivi brezmejnost
razraščaš v poletja.
Odtekaš zrcalno
topiš se v podtalnost
ko vlečeš v katarzo
grobove,bremena.
Poslano:
25. 06. 2015 ob 18:13
Spremenjeno:
25. 06. 2015 ob 21:06
majhen škratek...sičiš..siliš ?
zelo zanimive vibracije
tako ali tako smo vsi vse
čeprav bi lahko bili tudi drugače
Lp
Pi
Lp Pi,
najprej hvala za komentar, glede škratka pa tako, dejansko je bila mišljena beseda sičiš iz nedoločnika sičati, nekako se mi vse globoke stvari vedno povezujejo z zvoki ali barvami :) kaj hočemo, zato tudi tu ta izbor. Upam, da je uporabljen slovnično pravilno, pri teh stvareh me včasih zmanjka :)
Pozdravček,
Barbara
Opravičujem se....nekako bolj enostavno :) je bilo 'siliš', ker je glagol sičati tako redko uporabljan. Niti pomislila nisem nanj. Mogoče ima pesem zaradi njega še večjo vrednost.
Vsekakor mene prav tako zmanjka 'pri teh stvareh'.
Naj bodo vibracije le dobre
Lp
Irena
Eh, nič opravičevat, za koliko besed še ne vemo, koliko stvari še ne poznamo, zato je pa življenje zanimivo, ni res? Vsak dan kaj novega :)
Vibriramo pozitivno, za ven dajat so pa tu pesmi:)
Pozdravček,
Barbara
urednica
Poslano:
26. 06. 2015 ob 10:19
Spremenjeno:
26. 06. 2015 ob 10:27
Tole je tipična rimanka z določenim, izbranim taktom in rimo, ki si jo ti po svoji logiki (? že veš, zakaj!?) postavila v vrstice (verze), ki bolj pritičejo pesmi v prostem verzu, kar pa tvoja ni. Je tipična pesem popolnega takta, ki bi jo bilo lepše brati v formalnejši obliki :
Zalivaš me s smrtjo,
odstiraš odplako,
rojevaš me s sapo
v brezimna stoletja;
predihaš me z mantro,
kapljaš me v neznatno,
oluščiš me slik
in oblik in imena.
Dviguješ me v tantro,
poležeš v astralno,
pod tkivi razraščaš poletja,
odtekaš zrcalno
ko sičiš v katarzo
davnine,grobove,bremena.
Je pa potem res, da ti za popolnejšo formo (štirivrstičnih kitic, ki najbolj odgovarja izbranemu načinu) po "novem" zmanjkata dva verza, recimo takole (moj dodatek ni nasvet ampak ilustracija):
Zalivaš me s smrtjo,
odstiraš odplako,
rojevaš me s sapo
v brezimna stoletja;
predihaš me z mantro,
kapljaš me v neznatno,
oluščiš me slik
in oblik in imena.
Dviguješ me v tantro,
poležeš v astralno,
pod tkivi dvojine
razraščaš poletja,
odtekaš zrcalno
kot lik iz davnine
in vlečeš v katarzo
grobove,bremena.
tudi sama bi besedo"sičiš" eliminirala. res. :)
Lp, lidija
Lp Lidija in hvala za komentar. Pravzaprav ne vem zakaj sem pesem pustila v prosti obliki oz. protem verzu, tako sem jo spisala in se mi je zdelo v redu (pač, moja vrsta logike :)). Glede na vaše znanje in izkušnje (hvala, ker jih delite z nami), bom seveda po nasvetu pesem spremenila. Upam, da jo izboljšam.
Še enkrat hvala za čas in dobrodošla vsa mnenja.
Lp, Barbara
Bravo!
:) Lepo si to skompletirala.
Lp, lidija
Hvala :) in hvala za podčrtanko.
Lp, Barbara
Čestitke! :)
Lp
I.
Poslano:
07. 11. 2015 ob 19:35
Spremenjeno:
07. 11. 2015 ob 19:38
Čestitam za pesem poletja v formi!
:-)
Lp,
Vesna.
Iskrene čestitke Lorellia!!
Lp, Igor
Čestitke lorellia.
Lp, hope
Iskrene čestitke!
Lp, Jošt Š.
Iskrene čestitke!
Lp, Lea
Vse čestitke in vse dobro,
Gospodična :)
Čestitke, seveda!
:)
Lp
Pi
Res hvala vsem za čestitke in uredništvu za izbranko :)
Lepe pozdravčke vsem,
Barbara
Čestitke tudi v imenu uredništva, naj še sem prilepim utemeljitev k izboru pesmi za pesem poletja 2015 v formi:
Pesem, ki v preprostih štirivrstičnicah s tekočim ritmom in rimami pripoveduje o prerajanju, o smrti in (večnem) življenju. Eros, ki združuje, vzneseno gradi in ljubi, je nerazdružljivo povezan z minevanjem, razkrojem, smrtjo – tanatosom. Večna tema, ki je tu lahko razumljena tudi kot notranji boj v posamezniku, ki ga življenje prevrača v svoji strugi in brusi - do katarze, do ponovnega (naslednjega) življenja. Pesem lahko dojamemo kot prispodobo za notranje napetosti, boje, želje in stremenja k višjemu, boljšemu znotraj nas samih. Lahko pa vidimo človeško tkivo kot material za božje preoblikovanje in je usoda tista, ki ga krepi in omejuje. Nagovarjanje tega božjega / notranjega pesmi daje posebno dialoško napetost in živahnost.
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: lorellia
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!