Besede prehitevajo čas. Kdaj pa kdaj za njim tudi namerno zaostanejo, najbrž zato, ker ne prenesejo več njegove trmoglave vztrajnosti.
*
Ko sem včeraj izgubila pesem,
je čas še kar obstajal,
obstal pa ni.
Zadrgnjena, malo podhlajena
in upočasnjena
sem gledala
v njegov močni hrbet.
Pod zelenimi lučmi severnega obzorja sva se enkrat, v praznini kratke, temno modre noči za hip spet ujela, čas in jaz. Zaradi gravitacije ali njej podobnih tuzemskih samo-po-sebi-umevnosti, kot še osmoza, rojevanje, delitev celic, smrt, nujnost vračanja ...
*
Besede so prišle nazaj,
vlite v prehitro iztekajočo se pripoved,
postavljeno v bel optični stolp.
Podpira me, moj edini skelet je,
a mi bo ob prehitevanju,
sesuvajoča se vase,
najbrž zdrobila nartne kosti.
Zjutraj se v lončku kave mehurijo rabljene črke nespregovorjenih zlogov. Nikoli ne ugotavljam, kako so zašle tja. Še popolnoma nedolžne in neorganizirane so. Take, kot morajo biti.
*
Tiho sem.
Počakam, da padejo
v usedlino
in zatulijo po svoje.
Vmes pa čas radira pulzirajoče sence s po otroško nadebudnim hitenjem mimo mene.
Čas nas označi
tako ali drugače,
smrt nas vedno preseneti,
a rojstvo pomeni začeti.
LP tomi
urednica
Poslano:
11. 03. 2015 ob 21:41
Spremenjeno:
11. 03. 2015 ob 21:42
Čas, ki je konstanta in besede, ki so spremenljivka, telo, ki teče v času in skozi katerega (znova) tečejo besede, zato molči. Čeprav se p. s. zdi, da gredo mimo, se bralki zdi, da se pretakanje pesmi v telo in prostor čas vseskozi dogaja. Čestitke,
Ana
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Lidija Brezavšček - kočijaž (urednica)
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!