Kristian Koželj
Nina Pečar
Čas se je ustavil.
V kotu sobe slabotno brli sveča.
Ena sama. Dovolj za igro senc.
Olje z vonjem pomaranč.
Kot vosek me topiš med nežno
razgretimi prsti. Gneteš me v
cvetočo vejico jasmina, ki drgeta
v vročih sunkih vetra.
In ti si vedno mehkejša
pod mojimi dlanmi.
Sklati me z grma, potrgaj z
mene bele, nedolžne cvetove,
Prostor se skrči.
V točko. V zlitje.
Izpijava se. Hlastno.
Kakor eliksir olimpijskih bogov.
Zagrizeva se.
Kakor mano večnega življenja v
puščavi slehernega dne.
Zlitje vseh barv, zmes vseh okusov.
Združitev vseh melodij v eno samo
gosto tišino. Besede se utapljajo
v njej.
Sinhrono bitje src.
Vsak sunek. V naključnem ritmu.
Globok.
Uzrtje onkraj roba znanega vesolja.
Zgoščena energija supernove.
Trenutek božanskosti. Obrisi
končnosti. Vrnitev k bistvu vsega.
In tako spet. In še enkrat.
Drsenje.
Kot napol nevrotične poteze čopiča
v rokah zblaznelega boga.
Fantastični odtenki na napetem platnu
preznojene kože.
Zasenčeni z minevanjem v očeh.
Nova presečišča, ki jih tam prej ni bilo.
Nove kotanje. Novi tolmuni.
Brez dna.
Brez obal.
Brez konca.
Prepuščenost trenutku.
Ki ga ni bilo. Ki ga ni. In ga ne bo.
Ki nikoli ni zares obstajal.
Pa vendar je v njem izvor vsega.
Eksplozija novega vesolja.
Breztežnost.
In mir.
Mir onstranstva in brezčasja.
Potem samo še dihanje.
Nič drugega.
Ne misli. Ne želje.
Še sveča ne brli več.
Njen plamen je zmrznil od nemoči.
Poslano:
15. 07. 2015 ob 14:53
Spremenjeno:
15. 07. 2015 ob 14:54
Pozdravljena.
Spet en zanimiv preplet skozi dialog.
Razmišljala sem o nekaterih malenkostih (ne vem zakaj mi ene vrstice bolj razpotegne kot druge). No berljivo je. :)
<!--[if gte mso 9]><xml>
<!--[if gte mso 9]><xml>
I. Čas se je
ustavil. I. Kot vosek me topiš med nežno razgretimi dlanmi. Gneteš me v cvetočo vejico jasmina, ki drgeta v vročih sunkih vetra. (pod
mojimi dlanmi bi tudi izpustila, ker to imata že v prejšnji kitici in ne vidim
potrebe, da bi se dvakrat ponovilo. V dialogu mi je močnejše, če bi moški
subjekt izgovoril samo : In ti si vedno mehkejša, ker se tukaj nanjo osredotoča,
ne toliko nase in da bi potem pripoved stekla naprej, z ženskim LS) Sklati me z grma, potrgaj mi bele, nedolžne cvetove, kot to znaš le ti. (kot to znaš let ti bi izpustila, ker
dramaturgija ne potrebuje tega, pa tudi kot stavek, ki je bil slišen že
večkrat, torej ali bi opustila ali pa poskusila najti kaj drugega) II. Izpijava
se. Hlastno. II. Zlitje vseh barv, zmes vseh okusov. Združitev vseh melodij v eno samo gosto tišino. Besede se utapljajo v njej. III. Sinhrono
bitje src. Trenutek božanskosti. Obrisi končnosti. Vrnitev k bistvu vsega. In tako spet. In še enkrat. IV. Drsenje. Nova presečišča, ki jih tam prej ni
bilo. Nove kotanje. Novi tolmuni. Brez dna. Brez obal. Brez konca. V. Prepuščenost
trenutku. Eksplozija novega vesolja. Breztežnost. In mir. Mir onstranstva in brezčasja. VI. Potem
samo še dihanje. Pa razmišljam tudi o oštevilčenju posameznih delov. Ali je to res najbolj optimalno? Za ločenje delčkov že, a hkrati se sprašujem, ali ne potem ta odnos teh dveh LS deluje zelo strukturirano? Ali bi bilo boljše, da je ta akt bolj povezan, da bi še bolj prosto stekel? Le razmišljanja. Vse dobro, T.
V kotu sobe slabotno brli sveča.
Ena sama. Dovolj za igro senc.
Olje diši po pomarančah.
In ti si vedno mehkejša
pod mojimi dlanmi.
Prostor se skrči.
V točko. V zlitje.
Kakor eliksir olimpijskih bogov.
Zagrizeva se.
Kakor mano večnega življenja v
puščavi slehernega dne.
Vsak sunek. V naključnem ritmu.
Globok.
Uzrtje onkraj roba znanega vesolja.
Zgoščena energija supernove.
Kot napol nevrotične poteze čopiča
v rokah zblaznelega boga.
Fantastični odtenki na napetem platnu
preznojene kože.
Zasenčeni z minevanjem v očeh.
Ki ga ni bilo. Ki ga ni. In ga ne bo.
Ki nikoli ni zares obstajal.
Pa vendar je v njem izvor vsega.
Nič drugega.
Ne misli. Ne želje.
Še sveča ne brli več.
Njen plamen je zmrznil od nemoči.III.
Vrnitev v trdno stanje.
V vonj po pomarančah.
(mogoče zanimivo : V vonj pomaranč, ker
imaš nadaljevanje izpeljano na podoben način. Se vrača na začetek, čeprav konec
ni identično isti kot začetek)
V strjeno lužico voska, ki mu je
dogorel stenj.
V preznojene cvetove jasmina.
Tea, živjo :)
Sva predebatirala in se strinjava s tvojimi predlogi, so zelo tehtni. Edino pri dlaneh sem popravila tako, da sem v svoji pesmi spremenila dlani v prste in mislim, da tako ni več sporno.
Hvala za mnenje in vse lepo
Nina in Kristian
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Nina Pečar
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!