Mogoče padem navzgor,
če bo le odprt polkrožni promet
ter na ulici ne bo nemarnih pocestnic,
kjer bi se ustavil na litru dotika.
Izgubim noge,
nekje med tretjim barom
in rdečimi škornji,
ki vpijejo po moji, vulgarno-grobi,
izgovarjavi medmetov.
Ukaže, da jih sezujem
ter zadušim njene svilnate podplate
v žepu moje srajce.
Glivično vnetje se širi,
od severa v onstran
in globoko povzdiguje obrvi
nad fetiše iztisnjenih celic.
Porivam njene škornje,
brišem 3GB spomina,
a vonj po razžaganem embriu
in tvoji krvavi majici,
se je ožigosal name.
Nikoli več
ne bom
padel navzgor.
VREDNOST BIT-A 2
S pestmi udarjam skrajno poševno,
ravnotežje postane šibka točka mojega
nemarno otopelega trupla,
postavim se pred tarčo
in razpnem svoj zimski plašč.
Šibi se mi dlesen
in vse kar je bilo povedano,
se ustavi pred mano -
brez pomena,
kot pedofilija v sosednjem samostanu.
Pozabim svoje rojstne podatke,
histerično listam po Kazenskem zakoniku,
način izvršitve kaznivega dejanja
je opredeljen v 116. členu,
jaz pa sem izdihnila,
na prvi alineji.
Mrzla sodna dvorana utripa na bit
umorjenih vrečastih tvorb
obdanih z membrano
zadnjih sedežev tvojega avta
in mojih kavbojk.
»Overdose!«1
Kriva sem,
svoje mladosti.
SOFOKLESOVA UGANKA NA NASLOVU STO SEDEM
Diši po prevretih bakterijah,
tvojih kapljicah za nos
in Aspirinu,
ki redči kri.
Še nedolgo nazaj
si brala knjigo,
poskušala skočiti na strop,
da bi se ti prevrnila na žarnico
in ne žarnica nate.
Bila si eno in dvoje,
brez dotika
si znala rešiti Sudoku,
ki je ležal na kavni mizici.
Prosim, preveri razdaljo svojih sanj
in mojih dresov na obešalniku.
Pusti Clashem2, da odpojejo
in samo za pet decibelov utišaj svoj razum,
da ne boš leta dva tisoč dvaindvajset,
v sivini, s tremi nogami,
sama reševala ugank.
MOKRE SANJE
Včasih si ga »zdrkaš«, kar tako, za šalo,
da svet ne pozabi užitka,
da lahko tistih devet minut gledaš njene prsi,
z zaprtimi očmi in pozabiš na nit,
ki te je kot otroka porezala po bradi.
Postaneš nor,
vse počneš s tremi prsti,
da se ne bi utrudil,
da ne bi zanemaril krampa in kladiva,
da se ne bi, med mokrimi sanjami, »uscal« na fotelj.
Pogrešaš ure anatomije,
ko si brez moralnih predsodkov,
z odobravanjem,
bral, kako je sestavljeno njeno telo.
Potem zapreš vrata
in skozi ključavnico odkrivaš,
da je v ovčjem zaporu
zmanjkalo volne.
Pošastno!
»Je res »BEE« samo za bedake?«
ALICE, ALICE, WHO THE FUCK IS ALICE?3
Hvala, ne bom pil piva.
Samo sedel bom
in lupil arašide
na belo-modro-rdeč pult.
Ne bom jih jedel,
da mi udobje ne zastrupi krvi
in postanem nekoristen.
Mogoče bom kakšnega polizal,
ga izpljunil nazaj,
da se od pohlepa
ne sesuje disk in pol hrbtenjače.
Saj bi rekel:
»Ime mi je Alica«,
pa nimam čudežne dežele.
GLORIA
Ko boš strmel v jalove luči,
se pretvarjal, da alarm ne ujame tvojih ušes,
ker so ti jih zamašile psovke belih dam,
ne pozabi, da noč ni samo tvoja.
Na naslovnicah porumenelih tkanin
bo tvoj ton pozabljen,
že ob naslednji plastični lutki izložbe,
ki podvaja bistvo neumnosti.
Čepel boš na vrhu,
da si nahraniš svoj »egosistem« v ekosistemih,
ki ohranjajo ostale plenilce
na prvem mestu prehranjevalne verige.
Ko se boš na vrtu igral s samohvalo,
ki je niso pobili niti zlovešči pesticidi,
ne misli, da si edini,
ki so mu zrasli zobje.
Če si padel z neba,
še ne pomeni,
da si peterokrak.
TURNIR NAMIZNEGA
Pink, pink, pink.
Sprejela sem.
Z močnim udarcem
pohodila pol tlakovcev,
ki obrekujejo
sredi tebe, Ljubljana.
Ponk, ponk, ponk.
Medtem je nekdo sprehajal psa,
ki se je brez zadržkov onečedil
na tvoje križne vretence, Ljubljana.
Jaz pa sem, nezavestno iskala zavest
in pol kile belega Francoza.
Pink, pink, pink.
Odbijalo se je samo čez železniške tire
in v avtomatsko odpiranje vrat.
Naročila sem sive, dolge, dvojne…
Ponk, ponk,ponk.
Te res ljubim, Ljubljana,
če te pohodim, tudi ko ležim?
PRAVILA DELJENJA Z NIČ
V zibelki ni povprečja,
ki bi razvrstilo metulje
po abecedi,
a obstaja račun,
ki potihoma sodi
in podarja kaste brez zastave.
Odpira krajša poglavja
brez knjižnega kazala.
V prerokbah tlači in krajša
atletsko progo po cifrah.
Nikoli ne obrne na moža.
DNK pogreni, ko požira
sline tujcev
in valja upokojence,
po razredu, ki niti v
sodobnosti ne zamenja svojih učencev.
Kdo je določil, kje se bom rodil?
V MOJI PESMI NI PRAVIL
Mirno bom skočil v atmosfero,
se gladil po sveže obritih stopinjah,
in s pol očesnega zrkla,
odmerjenega na novo žrtev,
odganjal vonj po tebi.
Ne boš več stala
na meglenih
tobačnih zvitkih
in rezala pozdrava,
ki ga iz groba ne izvleče
niti injekcija botoksa.
A vseeno te hočem videti!
Mogoče pridem v torek.
Ne bom ti nasekljal drobovja,
prišel bom v miru,
kot ostali Jezusovi otroci.
Toda ne vem, če si varna.
Boj se me!
V pesmi,
draga!
SAM, SEBI, SEBE
Srečal sem se,
ko sem se zaletel v paradoks
na običajni klopi,
omamljal stare zamere
ter goltal šnops iz razprodaj.
Nisem si pripovedoval o sebi
in o perilu, ki ga sonce ni uspelo posušiti,
saj lahko stojim na eni nogi,
medtem ko se ruši plaz.
Koliko obrazov nosi moje ogledalo
in koliko ogledal nosi moj obraz?
1 Overdose – Prekomerni odmerek droge
2 Clash- Angleška punk skupina, ki je delovala v letih 1976-1986. Njihova zelo odmevna pesem je bila Should I Stay or Should I Go (Naj ostanem ali grem).
3 »Alice, Alice, who the fuck is Alice?« (Alica, Alica, kdo jebemti je ta Alica? – del besedila iz pesmi »Living Next Door to Alice« (Živeti za sosednjimi vrati Alice), ki sta jo napisala Nicky Chinn in Mike Chapman. Najodmevnejša je bila priredba skupine Smokie.
Poslano:
01. 08. 2016 ob 12:18
Spremenjeno:
01. 08. 2016 ob 12:18
wow! Genijalne in genijalna avtorica poezij.
Komentiranje je zaprto!