premražena roka je stiskala kokosove
drobtine so bile povsod je nalegala
tišina je zakričalo dekle s posušenimi
bezgovimi cvetovi potopljenimi v
maske s kisikom ni bilo nikoli
dovolj globoko se je potrebno
potopiti vase in zase ne potrebuje
prekladanja rok in nog brez
čevljev v dežju ni ničesar
očitati je nujno le hodečim gomoljem
ki nosijo kape tudi
poleti hočemo sonce
stročnice nočejo delati strokovnjaki
za ta pojav nimajo
imena so preveč
osebna trilogija se je izmuznila nekam
v neznano je odtaval pojoči
deklič nosi čez ramo malomarno obešen
nahrbtnik ne bo nikoli
znižan ton je bil preveč
osladen obraz na plazmi
gruli gru gru
podpomen poskakuje
žižula je pomečkana pada pada
skozi čas pretakanje usedline
daje smisel se je izgubil
se lovi med medonosnimi cvetovi dehti
drhti tista nežna koža boža
odblesk pod kotom nagnjenega zrcala
je zrcalilo neko davno izgubljeno
zgodba o čokoladi ona je zadrževala
veter topi se žarek mezi skozi
lijak neprodušno zaprte tudi
zvok tišina je dobra
Podpomen poskakuje, namerno lomljenje verza, da moraš večkrat prebrati, potem najdeš povezanosti. In ta uporaba pomožnih glagolov v začetkih misli, preskakovanje iz preteklika v sedanjik, jo tudi naredi poskakujočo, to pesem. Triptih deluje kot izenačevanje pritiska pri potapljanju, kot pronicanje skozi plasti, ki so videti v sredini in na drugi strani čisto drugačne kot na površju. Tišina je dobra, v njej šele lahko odzvanjajo podpomeni. Čestitke,
Ana
Ana, hvala, za razlago in črti.
Lepo se je spet pojaviti tukaj :-)
Alenka
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Luna
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!