Na praznik Zadnjega nemira
ob Štirih stebrih sled Sedmine.
Nikjer nikogar. Le mrak vdira
in skriva vase sled tišine.
Na tleh klobuk in mašni gvant,
pred krčmo odslužen muzikant,
ki z lokom svoje violine
kot Don Kihot skoz temo rine.
In skrhan glas, ki skuša zrak
pa mačje cviljenje v daljavi,
ob Štirih stebrih, ki majavi
so skupaj eno, zase vsak.
Na praznik Zadnjega nemira
strmi skoz lino mlad kaplan.
Le žarek bled kot meč predira
mu grenko misel, da je sam.
Tam zunaj, ve, življenje snuje,
vrvi in diha iz dneva v dan.
Tu, v teh zidovih misel kljuje,
turobna misel, da je sam.
Zvečer je lažje, manj boli,
saj zunaj vrvež ponehuje,
a trd je boj, ko se bori
in zjutraj spet je huje.
Premlad za smrt, za tolažnico,
prestar za nov začetek,
zaprt ujetnik, čas ječar,
vse kot Veliki Petek.
A tretji dan, kot se oznanja,
Gospod je vstal iz groba,
le on je brez pričakovanja
in v prsih le tesnoba.
Le praznik Zadnjega nemira
kot megla lega v samico
in roka mrzla in ledena
z zamahi ubija ujeto ptico.
A z jutrom znova se rojeva,
krepkejša želja prekipeva
na Praznik Zadnjega nemira,
da lahko znova in znova umira.
Še bi se dalo pošlihtati ritem, število vokalov na verz, stopico (in tudi rimo), ker ideja (pesmi) opravičuje še nekaj manjkajočega, pesniškega truda. Predvsem proti koncu se pesniški red malo maje in če že tako, "klasično", se splača vztrajati do konca. Do zadnjega verza.
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Brezinbor
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!