V trenutkih, ko najbolj trpim kot prvoosebni lirski subjekt,
to bore malo zanima druge osebe.
urednica
Poslano:
15. 10. 2012 ob 21:21
Spremenjeno:
16. 10. 2012 ob 10:26
Kako zelo res. Zato pa je tako težko kar na prvo žogo napisati dobro pesem , tako, ki bi hotela to prvoosebno trpljenje prenesti tudi na bralce, pa še prav posebej. Prav zato imajo pesmi, v katerih se zelo trpi neko vrednost (čustveno) samo za avtorja, bralci pa ... kot rečeno v tej kratki izjavi.
Fajn je to "Ból" predelati in iz materiala, ki nastane napisati neko "drugačno" pesem ...
LP, lidija
Poslano:
15. 10. 2012 ob 22:04
Spremenjeno:
16. 10. 2012 ob 08:57
ponavadi sprva ne razumem nič in tudi tokrat sem potreboval dolgi dve sekundi ...
Poslano:
16. 10. 2012 ob 09:05
Spremenjeno:
17. 10. 2012 ob 21:12
S ščepcem vulgarnosti pa se prvoosebna bol lirskega subjekta neposredno prenese na spolne organe drugih oseb.
:) ja, sem rabil 15 sec. potem naj gredo pa k zdravniku.
Poslano:
16. 10. 2012 ob 10:22
Spremenjeno:
17. 10. 2012 ob 21:12
ja, Lidija, gre za temo in dilemo, ki je na tem portalu vsake toliko aktualna.
morda se enkrat razpišem o teh stvareh, potem pa bom samo še nabijal linke.
v resnici sem šele tule zvedel za precenjene, podcenjene in nadpovprečne pesnike (koliko pa stane - pesem?), kar mi daje nekaj misliti o vrednotenju tistih, ki se tako hecno izražajo.
kakor me spomin ne vara, pa podcenjevanje praviloma ni prihajalo s strani
tistih, ki znajo napisati spodobno pesem, ampak ravno od obratnih. zadnji primer se mi je zdel sploh zanimiv - če povzamem:
pesmi nadpovprečnih pesnikov (recimo, da imajo to nalepko, ker pišejo solidno) niso vredne truda, ker jih večina ne razume.
potem se pa pojdimo slikat.
lp
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Srečko Luštrek
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!