Neurje

sneg na televizorju

spet ni signala ker je

izrulo streho

 

Y

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
22. 04. 2012 ob 16:12
Spremenjeno:
22. 04. 2012 ob 20:55

tale je pa močna!

 :)))

 pa kaj, če je izrulo streho ... ampak , joj, kako bomo gledali TV!!!!

 buuuhu ...

 :)

 

Zastavica

Y

Y

Poslano:
22. 04. 2012 ob 16:15
Spremenjeno:
22. 04. 2012 ob 20:55

ja, hvala :)

tudi sneg ni nujno umeten ;)

Zastavica

Lea199

Poslano:
22. 04. 2012 ob 20:56

Ni, kaj tako pač je;)))

Lp, Lea

Zastavica

okto

Poslano:
22. 04. 2012 ob 20:57
Spremenjeno:
22. 04. 2012 ob 20:59

kaj pa senryu, Lidija in Matjaž :)

sneg na ekranu

spet ni tv signala

streho je vrglo

lp, okto

Zastavica

Y

Y

Poslano:
22. 04. 2012 ob 21:10

okto, 

hvala ti za skrbno analizo ;)

Dolgo sem razmišljal, ali bi šel v tlačenje v 'popolno' formo, vendar je tu primer kjer pač forma popusti. Alternativve mi ne zvenijo prav :)

Zato sem spremenil naslov (ali moram še dodati kak zlog, da bo prav?)

lp, M.

Zastavica

okto

Poslano:
22. 04. 2012 ob 21:21

Tvoja odločitev.

"spet ni signala ker je ... "  

vsak verz naj bi bil samostojen, čeprav se naveže na naslednji verz

lp

Zastavica

Y

Y

Poslano:
22. 04. 2012 ob 21:23

Ja, tako.

Nekako se mi zdi, da oznaka "Senryu" ner bi nič pripomogla k boljši pesmi :=)

Pripomore pa tista pavza med "ker je" in "izrulo streho" ker ustvari trenutek trenja.

lp, Matjaž

Zastavica

okto

Poslano:
22. 04. 2012 ob 23:15
Spremenjeno:
22. 04. 2012 ob 23:18

Ej, Matjaž, hvala ti. Sedaj sem dojel, da nihče ne potrebuje moje pomoči. Veliko olajšanje, ko sem spregledal ;))

lp:)

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
22. 04. 2012 ob 23:18
Spremenjeno:
22. 04. 2012 ob 23:20

HEJ, Okto, to pa ni res. Mnogim si že pomagal i vem, da boš še!!!

 :)

 Lp, lidija

Zastavica

okto

Poslano:
22. 04. 2012 ob 23:24
Spremenjeno:
22. 04. 2012 ob 23:27

Ne, Lidija, ... pomagate urednice, ... člani, kot jaz, smo pa vsiljivi in nepoklicani, da se vtikamo v pesmi drugih članov. Mene včasih zanese, ampak bi bilo bolje, da bi se brzdal.

Zastavica

Y

Y

Poslano:
22. 04. 2012 ob 23:29

Okto,

lej, čisto vseeno kdo bi predočil to analizo :)

Formo poznam, odločitve so bile zavestne, tako da hvala za pomoč. Lahko bi se zgodilo, da bi tvoj predlog upošteval - tako da še naprej dobrodošel s komentarji!

lp, Matjaž

Zastavica

Y

Y

Poslano:
22. 04. 2012 ob 23:33
Spremenjeno:
22. 04. 2012 ob 23:46

Sploh pa ne razumem, zakaj bi vsaka trivrstičnica morala slediti Haiku/Senryu formi? 

Tudi uredništvo sprašujem, ali bi potem pesem kaj pridobila? 

Vem, da so te forme na portalu še posebej cenjene. Po svojih močeh se trudim tu in tam kaj prispevati, vendar pač ko je je in ko ni, pač ni. Moj namen ni nabirati podčrtanke ampak nekako graditi pesmi.

 

lp, Matjaž

Zastavica

okto

Poslano:
23. 04. 2012 ob 01:04
Spremenjeno:
23. 04. 2012 ob 01:28

Matjaž, ne gre za vrstice, ... ti si se odločil za formo 5-7-5 ;)

Moja najljubša je npr. od Karmen Vidmar:

Poišči me v besedi,

ki je nisem našel.

(ni v formi, je pa v možganski kondiciji :))

lp, okto

Zastavica

Y

Y

Poslano:
23. 04. 2012 ob 01:16

evo, ko sem ravno sedel nazaj k compu, 

nekdo je nekoč napisal "ni vsaka 5-7-5 pesem Haiku", Cefizelj pa je rekel 

http://www.pesem.si/a/objava/prikaz/31264/ne-haiku_haiku

Jaz sem to vzel skrajno resno, tu je 5-7-5 pesem, ki ni haiku :)

Sicer bi lahko kdo ugovarjal, češ da je to enako kot sonet v laškem enajstercu blabla, samodve vrstici imata zlog preveč - ponesrečen sonet, torej..

Ja, ni isto! Ni bil moj namen napisati Haiku ali Senryu, pač pa mi je všeč teh sedemnajst zlogov, v različnih variantah. Včasih na ta način razmišljam in 'rodi' se v taki obliki.

Lahko bi kdo rekel, da zlorabljam formo. Če niso to nekam težke besede.

No morda bi pa veljalo popraviti mojo pesmico takole (da ne bo hure krvi)

 

sneg na televizorju

 

spet ni signala ker je

 

izrulo streho

 

lp, Matjaž

 

 

Zastavica

okto

Poslano:
23. 04. 2012 ob 01:23
Spremenjeno:
23. 04. 2012 ob 01:40

Ej, Matjaž, vem, da veš, da ni vprašanje forme. Bil je le predlog in kot vem, ti forme ni nihče oporekal, tako da jaz predloga ne bi mešal s kritiko, ki je ni bilo.

Zastavica

Lidija Brezavšček - kočijaž

urednica

Poslano:
23. 04. 2012 ob 12:06

no, odgovor na vprašanje uredništvi, Matjaž, je, da pesem ne bi nič pridobila, če bi jo bolje "sformiral". Saj je nisi formalistično naslovil. :)

  Lp, lidija

Zastavica

Komentiranje je zaprto!

Y
Napisal/a: Y

Pesmi

  • 22. 04. 2012 ob 02:42
  • Prebrano 1323 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 429.08
  • Število ocen: 10

Zastavica