Aksiom 1

Poezija je več kot neumnost.

Srečko Luštrek

 1 2 > 

Pankracija

Poslano:
29. 03. 2012 ob 23:37
Spremenjeno:
29. 03. 2012 ob 23:40

Kaj je potem fuzbal?

Zastavica

÷

÷

Poslano:
29. 03. 2012 ob 23:43
Spremenjeno:
29. 03. 2012 ob 23:55

ja, bravo Pankracija

 

(me prav zanima odgovor - bom počakal,

pa še tole moram rečt, Pablo,

ko sem videl tvoje prejšnje ime me je zvijalo , ma ene 3 minute (to je v bistvu veliko), od smeha, seveda. Prav genijalno.)

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
29. 03. 2012 ob 23:49
Spremenjeno:
30. 03. 2012 ob 09:22

igra, seveda, ki se lahko razživi le, če je izid nepredviden,
zato je  selektorju, ki misli, da ve, slejkoprej namenjena usoda bedaka.
seveda je to treba vzeti  malo z rezervo.   :)

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
30. 03. 2012 ob 00:01
Spremenjeno:
30. 03. 2012 ob 09:22

ma ja, ruj, smeh je za ustvarjanje enako, kot je voda za življenje.
ker pa vsak lahko ustvarja in se smeji, je vsak lahko tudi genij -
vsaj od otroštva nazaj.
 

Zastavica

÷

÷

Poslano:
30. 03. 2012 ob 00:08
Spremenjeno:
30. 03. 2012 ob 21:19

se strinjam

popolnoma

je pa tudi smeh dober že za samo življenje tudi,

kot tudi drugi simptomi čustvovanja. Pisanje in ustvarjanje pa je že nekakšno jadranje na tem toku doživljanja, čustvovanja, ki tako nista več le nedostopen in neoprijemljiv impulz, ki nas sune, preplavi. Gre resnično za kreacionizem

 

tako da, - poezija je neumnost ... (?)

povej (mi) kaj o tem,

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
30. 03. 2012 ob 00:11

ali lahko ta aksiom negiraš, glede na nek drug aksiom, da je doživljanje poezije vedno subjektivno pogojeno :)

Zastavica

÷

÷

Poslano:
30. 03. 2012 ob 00:46
Spremenjeno:
30. 03. 2012 ob 21:05

um smatram kot prav tako skozi subjekt odprt kanal - lahko tudi do umevanja (ki pa mislim, da ga ni dobro smatrati kot razumevanje - "nekakšno" umsko orodje za kolektivno). Umevanje je širše, je (svobodno in prosto) podajanje v polje kreacije - v polje življenja, v pot lastnega vživljanja.

skozi um odprem tudi zavest, tudi doživljanje

neumnost sicer nakazuje nerazumevanje. Pa vendar Poezija ni le pisanje pesmi.

Jaz kadar mislim poezijo, mislim predvsem skozi razum, porozno.

V kolikor je neumnost odsotnost uma (recimo razvitega uma - razuma) v smislu, da ostaja čisti um, pa se je do tega sporočila težje prebiti z le temi strogimi besedami   Poezja je neumnost

 

nič, ne ugovarjam aforizmu - le malo se mi je do debate o poeziji in umu, razumu, nagnilo razpoloženje

lp Brundo,

ruj

Zastavica

Y

Y

Poslano:
30. 03. 2012 ob 11:26
Spremenjeno:
30. 03. 2012 ob 11:38

jaz najdem 2-3 interpretacije, ki imajo smisel, in 10-20 interpretacij, ki niso ravno pozitivke, tako da bom rekel FAIL :)

 

Zastavica

Pankracija

Poslano:
30. 03. 2012 ob 11:38
Spremenjeno:
30. 03. 2012 ob 21:05

Jaz pa Brundota razumem v kontekstu šamanske definicije 'nadzorovane norosti', ki pravi, da mora bojevnik vedeti, da so vsa njegova dejanja nepomembna, a mora kljub temu nadaljevati, kot bi se tega ne zavedal ... Izbere si pot in ji sledi, pri tem pa se veseli, smeje in krohota do solz. :))

 

Lp, P.

Zastavica

Y

Y

Poslano:
30. 03. 2012 ob 12:09

Se strinjam Pankracija, ampak to je kot tisti pregovor ali rek, da je hrana zdrava če zdrav ješ :)

Zastavica

÷

÷

Poslano:
30. 03. 2012 ob 19:22

tudi meni je všeč pogled Pankracije na tole reč

Zastavica

Pankracija

Poslano:
30. 03. 2012 ob 19:44

:)) Stvari, ki jih počnemo ljudje, ne morejo biti na noben način bolj pomembne in pametnejše kot svet sam ...

Zastavica

Y

Y

Poslano:
30. 03. 2012 ob 19:49
Spremenjeno:
30. 03. 2012 ob 19:54

razlika med NEUMNOST in UMETNOST je ena sama črka in vrstni red :)

 

Zastavica

Pankracija

Poslano:
30. 03. 2012 ob 19:53
Spremenjeno:
30. 03. 2012 ob 21:04

Približno taka, kot med genijem in idiotom :))) In pravijo, da je veliko bolj realno v živlenju, kot postati genij, če si že želiš kaj takega, kreniti proti idiotu in narediti še en korak :))))

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
30. 03. 2012 ob 21:31
Spremenjeno:
30. 03. 2012 ob 21:50

:))) hvala vam za komentarje, posamiziranje je  uspelo. hotel sem pač zapisati nekaj bogokletnega.
kaj pa, če rečemo, da je poezija vzvišena, kultura pa lepa in potrebna - ali je to kaj manj bedasto?
v resnici seveda  mislim, da  poezija  ni neumnost, ampak je idiotizem.

Zastavica

÷

÷

Poslano:
30. 03. 2012 ob 21:49
Spremenjeno:
30. 03. 2012 ob 21:55

yes

pošten material!

odlično si zaključil Brundo, se strinjam.

(ta zadnja vrstica, + "napotek" Pankracije = rešitev)

;) lp

Zastavica

Pankracija

Poslano:
30. 03. 2012 ob 21:54
Spremenjeno:
31. 03. 2012 ob 07:51

Meni je kar malo nerodno, ker se bojim, da je ta tvoja misel (ki je do sedaj dobila mojo čisto petko in od nekoga še en masten cvek) - vrhunska! Predvsem tudi zato, ker je padla na tem portalu in zaradi naslova!

Kdo je že bil tisti, ki je narisal kvadrat, ga obesil v galerijo in postal nesmrten?

 

:))) Lp

Zastavica

Pankracija

Poslano:
30. 03. 2012 ob 23:11

Nič se ne zgodi ... a zdaj vsi čakamo na podčrtanje? :)))

Zastavica

Y

Y

Poslano:
30. 03. 2012 ob 23:15

torej prvi temelj je položen, je kdo zidar?

Zastavica

Srečko Luštrek

Poslano:
31. 03. 2012 ob 07:45
Spremenjeno:
31. 03. 2012 ob 11:56

Zidar je v zaporu, ena je za hec.
P., misel je zanič, ampak še dobro, da je takšna.
idiotu zadostuje, da ne ve, zato je srečen.



 

Zastavica

 1 2 > 

Komentiranje je zaprto!

Srečko Luštrek
Napisal/a: Srečko Luštrek

Aforizmi

  • 29. 03. 2012 ob 22:55
  • Prebrano 2804 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 275.24
  • Število ocen: 8

Zastavica