koja teče smireno

i veze ćilim upličući

svako tvoje slovo

Davorka

20. 02. 2012 ob 00:11
20. 02. 2012 ob 11:07

Cijenjena, moja je sugestija bila sasvim dobronamjerna. Gravira se na čvrstom materijalu, kamenu, staklu, metalu, uglavnom to se radi utiskujući, sama riječ graviranje znači utiskivanje u materijal. Uplitanje je puno efektniji izraz kad je ćilim i vez u pitanju. Iznijela sam svoje mišljenje i kako je gospodin Ćatić tu, voljela bih čuti njegovo mišljenje glede moje sugestije, budući  njegovo mišljenje cijenim i uvažavam.

biljakostic

20. 02. 2012 ob 00:20

Uvažila sam vašu sugestiju, izmena je u komentaru, cenim i poštujem Vaše mišljenje, bukvalno grafitiranje, svi znamo šta je, ja ovde grafitiram svoj osećaj na dolazeću misao da ostane upečatljiva kao grafit na kamenu, eto  toliko da ne bih dužiča o svojim emocijama i osećaju koja piše ljubav jači pečat od svakog grafita...Poštovanje i još jednom , hvala!!! Svidela mi se Vaša sugestija!

Ja ne tražim ničije mišljenje što se tiće mog pisanja, jer samo ja znam šta mi je u glavi i da malo mače nekada nije malo mače, niti cvrčak, cvrčak, već moja duša!!!

Davorka

20. 02. 2012 ob 00:42

Najljepše Vam se zahvaljujem i  potpuno uvažavam Vaš stav i mišljenje,  sve što ste iznijeli. Kao autor imate pravo na to braneći svoje. Oduvijek je znano kako samo veliki i vrsni pjesnici nisu sujetni. Srdačan pozdrav

D.

biljakostic

20. 02. 2012 ob 00:53

Hvala Vama na razgovoru, veliki pesnici i ja imamo nešto zajedničko, nema sujete niti će je kod mene ikada biti, pesnik nisam, ni to nikada neću biti, moje misli neće u knjige, samo otvorim ovde belešku, prospem misli da mi ne pobegnu i lepo mi je, nekome se to svidja, nekome ne, opet dobro, ocene me ne zanimaju uopšte..itd..Ja sam zrno ispod nokta što se tiče vašeg pisanja, poštovanje i srdačan pozdrav uz mirnu noć i lepe snove..

20. 02. 2012 ob 01:07
20. 02. 2012 ob 08:53

kad sam već prozvan reći ću svoje mišljenje:da je pjesma moja ja bih prihvatio sugestiju i stavio bih ,,uplićući" ..dešavalo se, ne jednom , da na sugestiju nekoga od kolegica ili kolega prepravim poneku riječ ili stih, takve sugestije sam uvijek primao kao znak poštovanja i uvažavanja a ne nikako kao napad na..ne znam šta..no, jednako tako razumijem i stav autorice jer ponekad mimo svake izvanjske vizure koja mi bude predočena ili sam je i sam svjestan, odlučim zadržati neku od riječi ili stihova jer vjerujem u njih i osjećam ih jedini način da makar i teško objašnjivim relacijama sačuvam u pjesmi ono što mi je najvažnije.. cijeli ovaj mali ciklus pod nazivom Sanak je prelijep, kako god da odlučite pjesma će ostati prelijepa..ponoviću ono što mislim da je najvažnije:najviše cijenim one koji preuzmu rizik uvijek nezahvalnog poduhvata da sugeriraju nešto, znam iz podugog iskustva da se niko od takvih ne postavlja iznad autora nego za mene doista tvoreći neku prelijepu sliku, kao npr da dođe s autorom pod isti kišobran i pokuša riješiti, popraviti ili bolje razumjeti nešto što je siguran sam predmet naše iskrene i zajedničke ljubavi a to je pisanje pjesama, pjesme, poezija i tako..poštovanje autorici za predivnu pjesmu(u svakoj od varijanti) i Davorki za prelijepu i po meni vrhunsku kolegijalnu gestu

Davorka

20. 02. 2012 ob 01:13
20. 02. 2012 ob 11:07

Zahvaljujem Vam, Mensure, na razumjevanju. Veliki ste i vrsni  Pjesnik i Čovjek!

biljakostic

20. 02. 2012 ob 09:17

Zahvaljuje Davorka i Mensure, odlična komunikacija, iskreno, ja volim sugestije i prihvatam ih ako su date dobronamerno, što u ovom slučaju tako i jeste, ponoviću,  u prethodnom komentaru je pesmica sa Davorkinim predlogom, prelepa je, ali ostaje u komentaru , nema ovde napada niti ikakve loše  i negativne vibracije sa moje strane , želim da shvatite da ta reč kada se stavi daje lepotu spoljašnosti pesme ali kosi se sa mojom unutrašnjom..Da Vam kažem još nešto, ja nedam da ovaj osećaj ode i zato ostaje reč "gravirajući"..Bilo bi jednostavnije da sam u  jednoj rečenici rekla, pesma govori o tome i tome..))) Još jednom veliko HVALA!!! Pošštovanje!!!

biljakostic

20. 02. 2012 ob 12:46

Hvala Marijana M.B, lp, zt