......................

..............

Davorka

vesna konc marjanović

23. 01. 2012 ob 12:57

Dala sam Vam čistu peticu...znate, Davorka, na fb, jedna pjesnikinja davno je napisala pjesmu (Branku Miljkoviću) pod naslovom "Obe su svečane"...haljine, štipaljke i to...eto, jedino prezirem idejno plagijanje. Naravno to je Vaša stvar, ja nemam ništa s tim.
Naravno, bravo za pjesmu! Moj naklon i poštovanje.

lp

simonavidar

Davorka

23. 01. 2012 ob 13:09

Cijenjena Simona, zahvaljujem na čistoj petici, ali ne razumijem  prizvuk srdžbe u komentaru. Da li zbog posvete ili navodnog plagiranja,  sasvim je nevažno, srdžba je očita. Ne znam o kojoj se pjesnikinji radi, niti o kojoj pjesmi, ali je pomalo suludo na osnovu dvije riječi, koje se toliko rabe u  našem jeziku, govoriti o plagiranju. Sumnjam  kako ste pjesmu razumjeli, ali nisam ni očekivala da je razumijete. Napisana je kao posveta izuzetnom pjesniku Ćatiću i sigurna sam kako će je on potpuno razumjeti. Lijep pozdrav.

vesna konc marjanović

23. 01. 2012 ob 14:20

Ajooooooooooooooj, oprostite, Vi ste tako smrknuti otkako ste stigli na portal:))))))))))). Nemojte nam samo Mensura otjerat ovako s portala, nema ga da citamo njegove krasne pjesmice u kojima, dosta ljudi uzivaju.  Ko da je zbog Vas nestao. Pa nema ga globus, takvog trenutno zivog, savremenika, sjajnog Pjesnika.

lp

simonavidar

23. 01. 2012 ob 14:33
23. 01. 2012 ob 14:46

hvala Davorka, učinili ste mi veliku čast i radost i jako, jako sam sretan zbog Vaše predivne geste, ne samo zbog posvete nego još i više zbog ljepote i snage same pjesme koju ste mi, čineći mi veliku čast i radost, na prelijep način posvetili..ja se naravno ne slažem s tim da sam po bilo čemu izuzetan pjesnik premda sam presretan(stvarno mi se sve zavrtjelo) zbog Vaših divnih riječi..i ako postoji nešto čime bih se nekome mogao pohvaliti kao pjesnik, na primjer reći:evo, ovdje sam ja srećom dodirnut i izuzet na neki način jeste to što sada mogu reći: pogledaj prijateljice, prijatelju, pogledaj kakva je ozbiljna i jaka pjesma meni posvećena..volim pjesme koje se ne mogu i ne žele osloboditi te ljudske, sudbinski ljudske upitanosti nad snagom Riječi i Poezije, tu vjeru uspravljenu Srcem i Ljepotom..moje najiskrenije poštovanje, divljenje i zahvalnost

Mensur

Davorka

23. 01. 2012 ob 17:30

@Simona: ne znam što sam to zgriješila, čime sam Vas nehotice dodirnula,  da ste se ovako okomili na mene. Neke stvari nosimo iz roditeljskog doma i ne mogu nam tu pomoći ni fakulteti, ni nekakva načitanost, a niti iskustvo. Ne razumijem zbog čega bih bilo koga ovdje otjerala s portala. Niti koga diram, niti koga vrijedjam, naprotiv, na sve komentare vrlo ljudski i korektno odgovaram. Zar Vi nikad niste posvetili pjesmu nekom Pjesniku, ma ne mogu vjerovati da niste, naravno, pa Vaša pjesma "Nikada više" je posvećena Pjesnikinji. Ne razumijem u čemu je Vaš problem, ali me i ne interesira, pokušajte ga riješiti sami ili u četiri oka.

@Mensur: zahvaljujem na divnoj zahvali, Pjesnik najprije treba biti Čovjek, pa tek onda Pjesnik. A vi ste i jedno i drugo, istovremeno, očito je.

vesna konc marjanović

23. 01. 2012 ob 18:09

Mozda niste Davorka, bili u toku , kada se pojaviste... da skrenete bilo kakvu pozornost na sebe, kao kritikama...sve je pocelo od moje pjesme ovdje, "Bounty barka".....No sada je ocito: htjeli ste sto ste dobili:)), kazem Vam kada me vec pitate.

lijep pozdrav

simonavidar

vesna konc marjanović

23. 01. 2012 ob 18:13

I primjetih da me stalno vrijedjate....Sta sam ja Vama cijenjeni anonimni kriticaru, doista skrivila? A, i ne trebam Vas odgovor. Suvislo je.

simonavidar

Davorka

23. 01. 2012 ob 19:32
23. 01. 2012 ob 20:07

Simona, vratih se da pogledam kad sam se to pojavila na "pesem si" i gdje i tko je zapravo prvi se kome obratio. Nakon što sam komentirala nekoliko Pjesnika, koji su  najviše čitani, dakle, to je bio prvi i jedini kriterij tadašnjeg moga  čitanja i komentiranja, a nakon što sam, između ostalih, komentirala pjesmu pjesnika Ćatića, sasvim  kulturno kao i svakog drugoga, odjednom ste mi se Vi obratili. Dakle Vi prvi meni, na komentarima pjesme pjesnika Ćatića. Mislim da je gospodin Ćatić dovoljno sposoban da sam iznese svoj stav i odgovori na komentar i ne treba mu advokat, o, to sam i više nego sigurna i uvjerih se.  Rekoh Vam, nemam pojma tko ste, niti me interesirate ni kao pjesnik ni kao osoba. Niste mi baš puno pokazali ovdje osim mora nekulture u ophođenju. Ničim Vas nisam uvrijedila, ali ste vi cijelo vrijeme mene provocirali i vrijeđali i ne razumijem zbog čega. Ovdje sam zbog  Poezije, ali ne znam zbog čega ste Vi, očito ne samo zbog toga. Ali to je Vaša stvar i molim Vas, smatrajte ovim našu polemiku završenom. Isuviše sam strpljiva s Vama, više nego ste zaslužili.

biljakostic

24. 01. 2012 ob 00:47
24. 01. 2012 ob 21:53