Davorka

Davorka

22. 01. 2012 ob 16:08

Zahvaljujem Uredništvu na ovoj ocjeni od 1,87. Obzirom kakve sve pjesme ocjenjujete peticom, te ih uzimate za podčrtanke, sasvim sam sigurna kako je ova moja pjesma i više nego uspješna.

22. 01. 2012 ob 16:19
22. 01. 2012 ob 16:24

Davorka, ne znam ko ste, ne znam ništa o Vama osim ovih nekoliko brilijantnih pjesama kojima ste nas ovdje počastili, ovdje sam postavio oko 25o pjesama od kojih su njih skoro stotinu ocijenjene kao,,podčrtanke" a prosjek mojih ocjena je blizu petice unatoč nekima koji mi skoro redovno kao i sad Vama spucaju keca zbunjeni nad Poezijom, dakle nemam se razloga buniti na odnos uredništva niti bilo koga prema meni i mojim pjesmama, naprotiv smatram kako sam na neki način privilegiran( s izuzecima pjesama nad kojim jedna od urednica prosipa svoju nemoć i zbunjenost nad snagom i  ljepotom Riječi) ali u ime vremena kad sam kao dijete kačio po drveću svoje prve pjesmice, u ime ljubavi prema Poeziji moram reći:sramota je za sve nas ovdje dati takvoj prelijepoj pjesmi kakva je Vaša 1, 8 ili bilo što manje od čiste petice..nije mi do toga ali nudim se dežurnoj urednici na javnu raspravu i analizu ove Vaše pjesme..poštovanje svima

Davorka

22. 01. 2012 ob 16:30
22. 01. 2012 ob 16:51

Zahvaljujem Mensure na podršci i razumjevanju, na divnoj gesti i ponudi objašnjenja, u slavu Poezije. Vi ste briljantan Pjesnik i ne trebate se obazirati na sve te nerazumnosti koje,  vjerujem, potiču više ih zlobe, nego iz neznanja (Bože, voljela bih da je tako, jer ako je drugačije, Poezija je na mukama, u rukama inkvizicije). Ja sam upravo jedan listak okačila o stablo, možda ga pročita netko usput, sigurna sam kako će biti sretan što je p(r)ošao tim putem.

modricvet

23. 01. 2012 ob 11:05

G. Mensur, ker je petica edina ocena, ki jo uporabljate (upravičeno sklepam po tem, da imate si-grejev faktor še vedno 2% in zato tudi nikoli nobeni pesmi ne boste mogli dati 50 točk namesto ubornih 5 točk kljub oceni 'presežek'), in se vam zdi čisto vse 'nenadkriljivo', bi se resno vprašala o objektivnosti vašega ocenjevanja (in komentiranja). Mnogo bolj objektivno bi bilo, če bi tudi vi komu prilepili 1.

S spoštovanjem,

modricvet

23. 01. 2012 ob 14:43
23. 01. 2012 ob 14:43

poštovana gospođo modricvet, nikada ne koristim skraćenice kad nekoga oslovljavam sa gospođo ili gospodine i nikada se nisam bunio zbog toga što za razliku od većine uvaženih kolegica i kolega ovdje koji imaju 50, 40 ili 30 tačkica rejting imam svojih pet tačkica, naprosto mislim da je to objektivna slika naših pjesničkih i čitateljskih vrijednosti i rejtinga i ne mislim da bi je bez velika razloga trebalo mijenjati..što se mojih nikad dočekanih jedinica tiče ponoviću ono što sam već nekoliko puta rekao:ne mislim da ijedna pjesma zaslužuje takvo poniženje, u samom trenu kad se odvaži zapjevati( u ovakvom vremenu) čovjek je zaslužio pohvalu i poštovanje..hvala za divan komentar, čast mi je i radost

Davorka
Napisal/a: Davorka

• 22. 01. 2012 ob 15:31