Še

se lepim
na neslišne vzorce
zmuzljive povrhnjice

zagozdim se v stavnici
zmorem - ne zmorem
te odluščiti

poskušam izkričati spomine
(zven izžete podoknice)

 

pripete v krču

na zmrcvarjeno lupino naju.

 

 

 

 

ajda

Lucija Lotus Mlinarič

Poslano:
06. 01. 2012 ob 00:07
Spremenjeno:
06. 01. 2012 ob 00:26

Ajda,

pesem mi je všeč, me pa muči ena stvar - zdi se mi, da je preveč abstraktnih pojmov (ki si jih ne morem predstavljati) v tako skrčenem kontekstu. Besede kot so pozaba, spomin in spoznanje so zelo močne in morda preveč nedoločljive, da v tem kontekstu "držijo" pesem skupaj. Kaj če poskusiš, ali se znebiti kakšnega od teh pojmov ali pa dodati kakšno konkretno podobo?

Lp,

Lucija

Zastavica

ajda

Poslano:
06. 01. 2012 ob 00:26

Lucija, hvala.  Verjami, da je problem nekaj dodajati, se nečesa znebiti, ker ne vem, v kateri smeri je tvoje razmišljanje, oz. kje so nejasnosti. Morda kakšen konkreten namig ali vsaj približek, pa ne zato, ker ne bi hotela ali da se mi ne da:), ker res ne vem,  Sicer je pa že pozna oz. prepozna ura za marsikaj.

lp, ajda

 

Zastavica

Lucija Lotus Mlinarič

Poslano:
06. 01. 2012 ob 00:45

Ajda,

imam neko pravilo, da nikoli nikomur ne rečem: to besedo zamenjaj s tisto itd. Ker želim, da vsaj piše iz tistega, kar ustvari sam. Konkretno pri tej pesmi se mi zdi, da občutja bistveno prevladujejo nad samo zgodbo ... Na začetku imaš zmuzljive plasti kože, ki so nekaj konkretnega in na koncu imaš naju, kar je spet konkretno, vmes pa manjka nek naplet zgodbe med kožo, bedno povezanostjo in naju. Manjka nekaj, kar bi odgovorilo na vprašanja: Kaj je to, kar je bedno povezano? Zakaj je bedno povezano?

Kako naj drugače povem - ta pesem ima zaključek, občutja in konec; manjka pa nekaj, kar se plete za temi občutji, nekaj, kar dovoljuje in pojasnjuje preskok iz zmuzljive kože na bedno povezanost. Kaj točno je to, ne vem. Najlažje boš ugotovila sama, če boš pomislila, kaj je tisto, kar stoji za to pesmijo in je stalo, ko si jo pisala. Vedno se je dobro vprašati, kakšna je globinska struktura, ki stoji za površinsko strukturo (tole je zdaj malo lingvistično in je poklicni defekt, ampak drugače ne znam razložiti - za vsakim znakom, besedo, povedjo stoji dejanje in to dejanje je za temi pojmi preveč zakrito, da bi bilo razpoznavno).

Huh, pa ne popravljaj (če se boš sploh odločila za popravljanje) danes; naspi se, pa morda pride kakšna dobra ideja ...

Lahko noč:)

Lucija

Zastavica

Lea199

Poslano:
06. 01. 2012 ob 11:50

pozdravček ajda,

tvoj predlog v komentarju mi je zelo všeč. Bi skušala kaj dodati, vendar me lovi čas:)

lp, lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
06. 01. 2012 ob 21:37

Oj, ajda,

pravkar sem dobila internet:)

Ne jemlji me preveč resno, ti napišem, kaj bi jaz spremenila.

Še

se lepim

na neslišne vzorce

zmuzljive povrhnjice



zagozdim se v stavnici

ne zmorem

odluščiti te



poskušam izkričati spomine

(le zven žajfaste podoknice)



v krču sem pripeta na

zmrcvarjeno lupino naju.

 

Morda bi tudi brisala (le) ali dala (v).

Seveda gre le za moje mnenje:)

Lp, Lea 

Zastavica

Lea199

Poslano:
07. 01. 2012 ob 10:54

Oj, ajda,

No, v prvi kitici sem samo zamenjala kožo s povrhnjico.

Glede druge mislim, da je bolje oboje v oklepaju, kot si imela prej (včasih se zdi dober popravek, potem spoznaš, da ni tako). Zato mislim, da je bolje, da pustiš tvojo varjanto.

Zadnja kitica z (v) mi je tudi sedaj všeč.

Ti razmišljaj naprej in razmisli, kako bi imela najraje, saj veš pesem je tvoja:)

Lep dan, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
07. 01. 2012 ob 14:40

Ja, mi je všeč:)

Le, da sem sedaj postala pozorna na dva zaporedna verza, ki se začenjata z v. Seveda nikjer ne piše, da bi se ne smela. Ker sem ti to predlagala, je prav, da te opozorim.

Še

se lepim

na neslišne vzorce

zmuzljive povrhnjice



zagozdim se v stavnici

(zmorem - ne zmorem)

odluščiti te



poskušam izkričati spomine

v zven žajfaste podoknice


v krču sem pripeta na

zmrcvarjeno lupino naju.

Samo toliko:)

lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
07. 01. 2012 ob 16:10

Ja, če greš tako, ti manjka nekaj za konec (vsaj še besedica)

pripeta v krču

na zmrcvarjeno lupino naju



pripeta na zmrcvarjeno lupino

 v krču naju drži (kaj?)

 

ali morda (čeprav ne vem, če je sploh pravilno:

 

poskušam izkričati spomine

kot zven žajfaste podoknice


v krču sem pripeta na

zmrcvarjeno lupino naju.

ali:

poskušam izkričati spomine

v zven žajfaste podoknice


s krčem sem pripeta na

zmrcvarjeno lupino naju.

 

Le poskušam, dobro bi bilo najti tisto besedo ali dve za na konec.

Lp, Lea 

Zastavica

Lea199

Poslano:
07. 01. 2012 ob 16:14

Seveda ti ostane tudi, ki je morda dovolj dobro:

pripeta v krču

na zmrcvarjeno lupino naju

 

Sem prej spregledala:)

lp

Zastavica

ajda

Poslano:
07. 01. 2012 ob 16:53
Spremenjeno:
07. 01. 2012 ob 16:57

Še

se lepim

na neslišne vzorce

zmuzljive povrhnjice



zagozdim se v stavnici

(zmorem - ne zmorem)

odluščiti te - tule sem razmišljala, če bi dala:

zagozdim se v stavnici

odluščiti te

(zmorem - ne zmorem)

 

stavnica morda ni najbolj ustrezen izraz, je v bistvu lahko tudi tehtnica, pa morda še kaj:).



poskušam izkričati spomine

v zven žajfaste podoknice
 

pripeta v krču - ali je nujno sem? , mislim, da je dovolj jasno pripeta v krču etc. ...

na zmrcvarjeno lupino naju. 

Zastavica

Lea199

Poslano:
07. 01. 2012 ob 17:19

Ja, sedaj videla, sem nekaj črk iskala po pesem.si.;)))

Ne vem premisli, meni je tista kitica všeč s stavnico.

Glede sem, ja ni potrebna, mislim, da je bolje brez.

Lp,Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
07. 01. 2012 ob 17:21

Meni je zelo dobro tako brez sem.

 

pripeta v krču 

na zmrcvarjeno lupino naju.

Lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
07. 01. 2012 ob 17:30

Ne, ne priganjaš me:)

Samo sem izgubljala črke in popravljala že objavljeno.

Mislim, da zadnja verzija v redu. Seveda bo lepo, če nama Lucija kaj pokomentira.

Lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
07. 01. 2012 ob 20:46

Lepo, ajda,

vidim, da si se odločila, popravila:)

Lp, Lea

Zastavica

Lucija Lotus Mlinarič

Poslano:
09. 01. 2012 ob 00:20

Ajda,

oprosti, da tako pozno. No, da grem čez tole - začetek si super problikovala, čeprav tudi koža ni slab izraz, je pa res, da je (vsja po moje), povrhnjica še boljši. Nadalje si lepo razvila, bi pa jaz zamenjala besedni vrstni red in sicer v te odluščiti in morda bi bilo tisti zmorem - ne zmorem bolje dati iz oklepajev, kajti če bereš te oklepaje kot manj pomembne (kakor naj bi se načeloma bralo), izgubiš rdečo nit - težko si razlagam tole: zagozdim se na stavnici odluščiti te. Konec se mi zdi super, samo beseda žajfaste me nekoliko moti - imaš kakšno drugo, morda nekoliko manj stilno zaznamovano (ker nekako izstopa iz nivoja pesmi oz. meni tako zveni)?

Bodi dobro,

Lucija

Zastavica

ajda

Poslano:
09. 01. 2012 ob 00:57
Spremenjeno:
09. 01. 2012 ob 01:01

Ni panike, Lucija:), sem dala iz oklepajev in tako tudi smiselno obrnjen vrstni red te odluščiti

 

Še

se lepim

na neslišne vzorce

zmuzljive povrhnjice


zagozdim se v stavnici

zmorem - ne zmorem

 te odluščiti


poskušam izkričati spomine

(zven žajfaste podoknice)

morda izpete/odpete/izžete,  čeprav to zveni izpeto:)), morda bi pa   to kar izpustila, ker se nadaljuje smiselno ali pa kaj pogruntala jutri, oz. danes;).

pripete v krču

na zmrcvarjeno lupino naju.

lp, ajda 

 

Zastavica

Lea199

Poslano:
09. 01. 2012 ob 10:45
Spremenjeno:
09. 01. 2012 ob 10:46

oj, ajda,

tako mimogrede, morda nesmiselne podoknice

 

morda tako:

poskušam izkričati spomine

med zven nesmiselne podoknice

pripete v krču

na zmrcvarjeno lupino naju.

Samo poigravanje:)

Lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
09. 01. 2012 ob 20:19

Ajda,

napisala ti bom nekaj pridevnikov vesela bom, če si s katerim lahko pomagaš.

zlajnane, oguljene, zlužene, klišejske, izžete, ožete, skisane, limonaste, zlizane,

Seveda ne mislim, da sem odkrila Ameriko, morda ob branju dobiš vsaj asocijacijo na pravo besedo:)

Lp, Lea 

Zastavica

Lea199

Poslano:
09. 01. 2012 ob 20:33

ti kar :)

srečno "roko" ti želim:)

Lp, Lea

Zastavica

ajda

Poslano:
09. 01. 2012 ob 21:11

Še

se lepim

na neslišne vzorce

zmuzljive povrhnjice


zagozdim se v stavnici

zmorem - ne zmorem

te odluščiti


poskušam izkričati spomine

(zven izžete podoknice)

pripete v krču

na zmrcvarjeno lupino naju.  

Zastavica

Komentiranje je zaprto!

ajda
Napisal/a: ajda

Pesmi

  • 05. 01. 2012 ob 23:07
  • Prebrano 1405 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 487.25
  • Število ocen: 12

Zastavica