01. 12. 2011 ob 15:54

hvala Lea, spominčica, velika mi je čast i radost

01. 12. 2011 ob 16:08

hvala ob potoku, velika mi je čast i radost

DUSANN

01. 12. 2011 ob 23:10

Mensur mene pa nekaj moti. Zakaj toliko na gosto pišeš v nekaterih pesmih. Saj se bralec izgubi. Zna biti zelo naporno. Zdi se mi, če je gostota metafor mora biti tudi nekakšen ritem, da pesem teče, da metafore ne štrlijo. Recimo ko pesnik Andrej Medved ali Ivo Svetina pišeta nabito metaforične pesmi ima vse skupaj ritem, podobe se vrstijo, vendar imajo neke zakonitosti. Kršita pravilo o gostoti metafor (bolj Medved. Naj bi bile v sorazmerju) vendar vse skupaj zveni kot eno, čeprav pišeta ponavadi v tretji osebi in zveni poetično. Obstaja šola, ki govori o tem, da je treba paziti na metafore, besede in druga, ki  je radikalno obrnjena v to, da je vsak verz metafora, med njimi je dosti varijacij. Stvar stila in pesnika. Recimo Detela je sovražil metafore. Morda pa jaz ne razumem tega. To je le moje mnenje.

Lp, DUSANN

02. 12. 2011 ob 00:18
03. 12. 2011 ob 00:19

hvala Ana, velika mi je čast i radost..hvala DUSANN, veelika mi je čast i radost..ako sam dobro razumio prebacujete mi za pretrpanost metaforama i nedostatak ritma..poštujem to jer iskrenost volim..biću iskren zato:u ovoj pjesmi gore poviš nas skoro da nema niti jedne jedine metafore nego je sve nacrtano po sistemu :recimo da je poezija mrtva/ da je bila lijepa žena..šta je tu naporno shvatiti:pa nisam zašlagerio kao neki u stilu :o pezijo, ženo lijepa..ili zamumuljio na način:poezija/lijepa žena..neee,nego baš nacrtah da se niko nimalo ne umori čitajući pa rekoh jebiga ljudi evo je SLIKA: sjede pjesnici i prežvakavaju po milioniti put na isti način i u istom ritmu(napraviću poređenje s pop glazbom..recimo naviklo uho ljudima na šlagere kojima je potka grčki ili turski melos i sve što je samosvojno kaću eh, meni ovo para uši)..na kraju krajeva mislim da u poeziji i jeste najljepše,najčudesnije upravo ono što se ne da drugačije reći nego baš onak kako je u konkretnoj pjesmi rečeno..nije tragično ni to ako imamo potpuno oprečna gledišta i shvatanja poezije..svi se držimo ideala lijepog ali sigurno je da taj ideal lijepog (slike, ritma, misli,emocije) ne vidimo na isti način LP

DUSANN

02. 12. 2011 ob 08:17

Hvala ker si mi objasnil. Jaz jo lahko jemljem kot pesem v prozi. Tu smo se že prepirali kaj je sploh pesem v prozi in prišli do različnih izhodiščnih stališč. Povem, če kaj ne razumem. Tudi mnogo pesmi drugih avtorjev ne štekam zato jih ne ocenjujem. Te tvoje krajše so mi pa zelo v redu.

Brez zamere. Učim se.

Lp, DUSANN

02. 12. 2011 ob 09:45
03. 12. 2011 ob 00:37

DUSANN, imam prijedlog za Vas, način na koji ćete jednom zasvagda razlučiti što je ritmično a što ne , što su pjesme u prozi i sl..poslušajte me:uzmite svoju najritmičniju pjesmu i izgovorite je Vi ili neko drugi, snimite to i postavite na You Tube ili neko dostupno svima mjesto i ovdje nas obavijestite o linku a ja ću ovu pjesmu, dakle svoju pjesmu na čiji ritam imate najviše primjedbi izgovoriti tj izrecitirati sam i učiniti isto tj učiniti je dostupnom našim kolegama s ovog sajta i svim ostalim čitateljima na procjenu, siguran sam da ćete biti jako iznenađeni ..ritam nije determiniran samo strukturalnim finesama i rasporedom riječi nego za razliku od uvriježenog gledanja i sadržajem i slikama i emocijom koju riječi nose i mnogo čime drugim a ne samo fonetskim zveketom koji od riječi dolazi..ukoliko želite ovdje ću vam postaviti što o ritmu mojih pjesma je napisalo desetak poznatih kritičara, književnika , stručnjaka..vidite, ja sam nekim vašim pjesmama dao visoke ocjene premda ne libimo se priznati, ja sam bar siguran čitajući Vaše pjesme, da imamo jako, jako suprotna stajališta o tomu što je i kakva bi trebalo da bude poezija..no, to nije razlog, ja se nadam da nije razlog, ja se nadam da ne bi trebalo biti razlogom da npr ja ovdje smetam..jer mi je još jedan od autora s ovog sajta, jedan koji je ovdje poput Vas , dakle ,jedan od onih koji je ovdje, tako sam zatekao, jako cijenjen, tako mi je još jedan stalno neke primjedbe i diskvalifikacije poturao svake vrste,,pa nije ovo divlji zapad pa ono da mi se kaže:ovaj grad je tijesan za nas dvojicu..znate DUSANN, prva kritika Vitmenovih Vlati trave glasila je ovako;Vitmenove pjesme imaju veze s poezijom kao svinja s matematikom..to je rekao jedan londonski kritičar u jednim dakle Vitmenu prekookeanskim novinama..mislim da ove stvari o kojima razgovaramo i jesu nešto o čemu govori i pjeva moja pjesma gore postavljena..LP

02. 12. 2011 ob 09:59

hvala Marko, velika mi je čast i radost

02. 12. 2011 ob 14:35

hvala Lidija, velika mi je čast i radost

02. 12. 2011 ob 18:07

hvala Brundo, velika mi je čast i radost

02. 12. 2011 ob 18:58

hvala ruj, velika mi je čast i radost

02. 12. 2011 ob 20:43

hvala Danja, velika mi je čast i radost

DUSANN

02. 12. 2011 ob 23:33
03. 12. 2011 ob 00:38

Hvala Mensur ker ste mi objasnili. Pesnim le dve leti in marsikaj ne vem in se učim. Stilov je polno in vsakega je težko razumeti. Jaz vas ne odganjam s portala - prav nasprotno še napisal sem, da je dobro ker je večja konkurenca in pahljača pesnikov. Kot drugo sem napisal, da so mi všeč nekatere vaše krajše pesmi in ene so pravi biseri.

Lp, DUSANN

02. 12. 2011 ob 23:47
03. 12. 2011 ob 00:36

hvala DUSANN, hvala za divne riječi, sve Vaše pjesme su istinski prelijepe, mnoge od njih su pravi poetski dragulji, razlike u shvatanjima i pogledima nisu samo poteškoća nego i prelijep znak osobenosti i posebnosti svakoga od nas ovdje, doslovno svakoga ko ima u sebi tu plemenitu naivnost i hrabrost da u ovome vremenu pjeva..hvala još jednom, velika mi je čast i radost LP

Napisal/a: Mensur Ćatić

• 01. 12. 2011 ob 10:59
  • Prebrano 1331 krat