Mehko zaobljeni v rosnem odsevu ogledala.
Zaprte oči. Drseč dotik vršičkov.
Slastni drget skozi dlani.
Naelektreno telo.
Kako kipi.
Kako zahrepeni ob pogledu na rožnat odsev.
Čvrsti in mehko nežni.
Vzburjajoči in upajoči.
Slastni drget skozi dlani.
Dlan drsi.
Vrača se mokra in vroča.
Kako diši.
Mehko zaobljeni odsev.
V rosnem ogledalu.
Odpre oči.
Rosno ogledalo se obriše.
Dlan drsi...
Prazne oči.
Ničesar ni.
Kako boli.
Mehko zaobljeni spomin.
V ogledalu!
Pozdravljena, Ksenija, se mi zdi, da bi pesem delovala mehkejše in tudi bolj prepričljivo brez klicajev. Zdaj me nekako sili v "kričanje", če jo berem naglas. Tudi s prejšnjo tvojo je tako. Premisli, kako bi zvenela pesem, če bi namesto klicajev (ali le na res zaznamovanih mestih) uporabila pike?
Lp, Ana
Pozdravljena Ana!
Ti pesmi morata kričati, morata biti trdi, saj sta odsev težkega časa v boju z rakom. Takrat ni bilo mehkobe in nežnosti! Bil je bes, razočaraje, grenkoba, trpljenje in preklinjaje. Bilo je zavračanje objemov, tolažilnih besed in obiskov. Bilo je "sovraštvo" do vseh okrog nje, ki so bili zdravi!
Ti dve pesmi sta odsev nekega težkega časa, ki sta ga doživljali moja hči ( levkemija) in nekoliko let prej moja teta, ki so ji zelo zgodaj odstranili dojko.
Absolutno ti verjamem, Ksenja, da je bilo grozno, da se je komaj dalo preživeti, da sesuje človeka, in da je še posebej težko, če to od blizu vse ponotranjiš.
Postavlja pa se vprašanje, kako to funkcionira v literaturi, pesmi, ki je nastala ob takih doživljanjih? Pesem ima po objavi sama svoje življenje, s katerim - edinim - lahko (pre)priča ali pa ne.
Skratka, klicaji niso sporni iz vsebinskega ali doživljajskega ali osebnega vidika, ampak iz vidika literarnega izdelka.
Lp, Ana
Komentiranje je zaprto!
Napisal/a: Ksenija Trs
Uredniško pregledano.
Ocenjevanje je zaključeno!