Radelj*

rosne trave
polegajo
bilkasta telesa
v skupni grob

Radelj* - red

 

 

Lea199

ajda

Poslano:
28. 06. 2011 ob 00:14
Spremenjeno:
28. 06. 2011 ob 00:16

Lea, zadnja vrstica me zmoti: ali tu kaj manjka ali pa si imela v mislih skupni red, kar pa tudi ni najbolj jasno.

lp, ajda

Zastavica

Lea199

Poslano:
28. 06. 2011 ob 11:04

Ajda, vesela sem tvojega komentarja, hvala ti zanj.

Sinoči nisem imela namena karkoli objaviti, potem mi je iz neke knjige padel listič z zgornjim zapisom. No, napisana je bila prva varjanta z radljem na koncu. Brskala sem po sskj, vendar besede nisem našla (očitno je čisto narečna). Dolgo sem iskala primeren slovenski izraz, ob tem pozabila pesem vsaj nekoliko popiliti.

Sedaj sem to storila, seveda po moji stari navadi na en, dva, tri.

Prosim povej mi kako se ti zdi:)

Hvala!

Lep dan:)

Lea

Zastavica

ajda

Poslano:
28. 06. 2011 ob 11:15

Lea, a se motim, da je bilo napisano v skupno red in to me je zmotilo, zato sem napisala če pomeni skupno/skupni, a mi vseeno ni šlo skupaj. Zdaj vidim, da je ta red kot grob, napisala si skupni grob, kar je logično. Morda je logično tudi skupni red (če se seveda razume to kot grob, nikakor pa ne skupno:). Upam, da sem jasna, kaj sem hotela povedati oz. napisati. Je pa bolj razumljivo, to pa sigurno kot si zdaj napisala, no vsaj zame:).

lp, ajda

Zastavica

Lea199

Poslano:
28. 06. 2011 ob 11:26

Seveda se ne motiš:)

Mišljen je skupni grob, ko je bilo napisano skupni  radelj, je bil še vedno skupni, z popravljanjem sem seveda "popravila" skupno (hja, meni podobno).

Naj ostane tako, bo vasaj razumljivo. (Kaj čem, ko prsti prehitevajo možgane. hahaha, naj priznam, da tepkam z največ dvema prstoma;)))

Lahko bi bil v naslovu Grob in na koncu radelj, kaj pa vem (no, iz zapisa napisanega z v levo v nobenem primeru ne bom naredila umetniškega presežka;)))

Hvala:)

Lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
28. 06. 2011 ob 14:36

Zanimivo, pogovor s sosedo mi je primaknil še dva izraza: reden in redelj. Seveda nobene od teh besed ni v sskj.

Bolje, da si neham razbijat glavo okrog grobov, grobišč, radljev, redljev redenov, itd ...

Lp, Lea ;)))

Zastavica

ajda

Poslano:
28. 06. 2011 ob 17:05

Je pa po svoje zanimivo, da prideš do takšnih besed, o katerih se človeku niti ne sanja, da obstajajo oz. obstajajo še v drugačnih variantah.

lp, ajda

 

Zastavica

Lea199

Poslano:
28. 06. 2011 ob 20:49

Ja, ajda, vedno bolj zanimivo mi postaja.

Tako za hec, bom poskusila z dodelavo, če bom zadovoljna bom čez čas ponovno objavila. Če ne bom, nič hudega. Nocoj tako nimam nič v planu, tudi v glavi ne, no, dva haikuja mi sledita, a jima ne popustim, ker nisem zadovoljna z njima.;)))

Naj najprej napišem kako je zgledalo na lističu:

Znova

Neštete trave
polagajo
bilkasta telesa
v skupni radelj

Najprej sem izbrisala "neštete" in jih nadomestila z "rosne", zato ker klasična košnja poteka v zgodnjem jutru, ko je trava rosna. Radelj, ki ga ni v sskj, sem spremenila v red. Zgledalo je tako:

rosne trave
polagajo
bilkasta telesa
v skupno red (o je bila napaka)

Ko me je ajda na to opozorila, sem spremenila:

Radelj*

rosne trave
polegajo
bilkasta telesa
v skupni grob

Radelj* - red

Potem sem izbrskala še dva izraza, narečna, ker ju ni v sskj.

Začela sem razmišljat, redelj, raden, radelj, red (pomeni podolgovat kup trave, ki obleži za koscem. Torej je beseda skupni podvajanje, zato ni potrebna. Omenjanje groba, pa razlaganje. Razkritje. Naslov, zanj mislim, da bi bil boljši "znova", morda "Vedno znova", še najbolj mi je všeč "Letos spet". Naj poskusim:

Letos spet

rosne trave
polagajo
bilkasta telesa
v redelj (reden, radelj) smrti

Seveda bi bil naslov lahko: Vsako leto(poletje), Tudi letos, itd ...

Tako nekoliko za hec, morda še kaj spremenim, morda pozabim:)

Lp, Lea

Zastavica

ajda

Poslano:
29. 06. 2011 ob 07:20

Tudi letos

rosne trave

polagajo

bilkasta telesa

v redelj smrti

To bi bilo zelo super, a ne vem, kaj bi potem naredila z naslovom, ker bi tudi letos npr. bil lahko del pesmi. Mi je pa všeč, kako koplješ in izboljšuješ:).

lp, ajda

 

Zastavica

Lea199

Poslano:
29. 06. 2011 ob 10:38

Super ajda, zelo mi je všeč, hvala:)

Sama ne bi pogruntala:)

Ja, z naslovom se bo treba potruditi. Mislim, da se splača, ker mi postaja pesmica vse bolj všeč. Seveda se mi o naslovu niti ne sanja:))) Ampak bo, sem zelo vztrajne sorte.

Pokukaj še kaj sem, s predlogom ali brez. Tvoj komentar mi je vedno v uzpodbudo.

Hvala:)

Lp, Lea 

Zastavica

Lea199

Poslano:
29. 06. 2011 ob 11:29

Nekaj idej za naslov:

Rekviem - besda nekoliko tuje zveni, kljub temu, da jo najdem v sskj

Dokošenka - morda najbolj všečna ideja:)

Senožet - nekoliko pusto;)

Senoseki - se ne bere ravno dobro

Če ostanem pri enem izmed teh predlogov, prideta v izbor prvi in drugi (drugi mi je vedno bolj všeč)

Kaj misliš ti ajda?

Hvala:)

Lp, Lea

Zastavica

ajda

Poslano:
29. 06. 2011 ob 11:35

Lej, rekviem je zelo dober naslov, je pa seveda zanimiv tudi dokošenka, nekaj posebnega. Če se boš odločala med tema dvema, bi jaz dala drugi naslov. Če pa čutiš, da je rekviem tisto tapravo, kar pesem pove, je pa seveda tudi dobro.

lp, ajda

 

Zastavica

Lea199

Poslano:
29. 06. 2011 ob 11:54

Hvala ajda:)

Mislim, da sem že ves čas odločena za Dokošenko. Torej misliva povsem enako, kar je v redu, verjamem, da imava prav.

Torej:

Dokošenka

tudi letos
rosne trave
polagajo
bilkasta telesa
v redelj smrti

Še malo jo pustim, da jo še kdaj preberem, nekoliko razmislim, če me še kaj moti in ponovno objavim. O tem moram vprašat katero izmed urednic, kako naj to izvedem:)

Ajda hvala za ves trud, brez tebe ne bi šlo.

Meni je všeč;))

lp, Lea

Zastavica

ajda

Poslano:
29. 06. 2011 ob 12:39

Lea, to je pa odvisno tudi od tebe, kaj želiš. Če jo želiš ponuditi v novo branje, ker si ji dodala nove poglede in je seveda tudi bolj jasna slika kot prvotna (tudi zaradi tiste napakce), boš staro pobrisala in na novo objavila. Če greš le preko nje, bo ostala manj vidna, ker ni več na prvi strani med novoobjavljenimi. Si pa seveda zasluži ponovno branje, to pa, zaradi svoje jasne slike. Urednice ti bodo pa tudi povedale kaj v takem primeru in potem se odloči.

lp, ajda

 

Zastavica

Lea199

Poslano:
29. 06. 2011 ob 15:03

ajda, hvala tudi za ta nasvet:)

Predvsem zaradi tiste napakice mislim, da bi jo bilo bolje ponovno objavit (res da sem sama kriva, a pesem je bila popolnoma nerazumljiva).

No, bom videla, ko malo razmislim (do sedaj sem popravljene pesmi pustila kjer so bile, le urednice sem obvestila o popravku (če je bil večji). Na manjša koregiranja nisem opozarjala.

Lp, Lea

Zastavica

Lea199

Poslano:
06. 07. 2011 ob 22:31

Ja, ajda, vem kaj hočem:)

Predvsem hočem, ohranit najine komentarje:)

Zato sem pesem popravila tu. Meni je sedaj luštkana, ocena ni vse.

Vesela sem tvoje pomoči, naj ostane dokumentirana:)

Hvala!

Lp, Lea

Zastavica

ajda

Poslano:
06. 07. 2011 ob 22:47

Lea, Gregorja treba pobarati:)), kako je v primeru, če se pesem zbriše, avtomatsko gredo z njo v večna lovišča tudi komentarji, a je kakšna možnost, če se pesem objavi še enkrat, seveda v drugačni obleki, prenovljena in okusna ali je možno komentarje prilepiti oz. ohraniti:). No, zdaj sem že jaz postavila vprašanje, lahko ga pa Gregorju pošlješ tudi na mail in povprašaš.

lp, ajda

 

Zastavica

Lea199

Poslano:
06. 07. 2011 ob 22:58

Ajda, morda drugič, ta pesem naj bo tu v družbi komentarjev. Sama sem si jo zapomila, več tako ni važno.

Vsaj mislim, da so vse pesmi, ki so bile na novo objavljene ostale brez komentarjev.

Lep večer,

Lea

Zastavica

Komentiranje je zaprto!

Lea199
Napisal/a: Lea199

Pesmi

  • 27. 06. 2011 ob 22:01
  • Prebrano 1131 krat

Uredniško pregledano.

Ocenjevanje je zaključeno!

  • Število doseženih točk: 344.36
  • Število ocen: 10

Zastavica